Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 08-05-2005 om 23:06:31
ik heb dat album van tim gedownload

maar ik vind hem eigenlijk alles behalve lauw

der staan features op met mini, odm , cc, senna en nog wat

maar ik vind eigenlijk alleen geloof me een toffe track

maja voor degene die hem willen hebben zal ik hem binnenkort wel ff uploaden
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
dap
038
Gepost door dap op zondag 08-05-2005 om 23:09:30
geen album drops op het forum , regel allemaal maar via PM of iets anders ok.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 08-05-2005 om 23:10:39
Dat mag hier tog niet

Ik heb hem zelf toch al maarja.. ik vind hem ook niet zo vet.. er staan een paar vette nummers op zoals Geloof Me, Alles of Niets, Mond vol Tanden, Rolle met Bolle en Je Weet het
----------------------------------------
Jos de Boss
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-05-2005 om 23:12:53
En dan is dit ook nog is een dubbel topic, dus kan die mooi op slot.

Aub eerst kijken of er al een topic over onderwerp is, dan pas nieuw topic aan maken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 08-05-2005 om 23:14:23
niet weer de discussie mag wel of niet, denk gewoon na. Tim surft ook op internet, denk je dat die blij wordt als ie gewoon iemand zijn ding ziet aanbieden. Downloads zijn goed om shit uit te checken om daarna wel of niet te kopen maar hou het wel ff rustig.

Wij hebben ook te maken met platenlabels, wij worden er ook op aangesproken. Kwestie van beetje respect, niet regels van ons. Dus geen discussie daarover nu.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.