Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /   [Pagina: 1 [2] ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 10-05-2005 om 19:27:12
ik heb trouwens toch twee dingen bedacht die ik wel graag in 't nieuwe forum zou willen zien: een lijst met online mensen en een soort chat oid, maar alleen voor leden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op donderdag 12-05-2005 om 22:35:28
dat chat gebeuren gaat tog niemand op denk ik, en dat online mensen...zeik ook al,,....das echt een MUST gewoon super handig in battles enz enz enz...
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 12-05-2005 om 22:43:00
chat functie zal niet zo snel gebeuren, IRC bestaat en iedereen is vrij op IRCnet een channel beginnen.

On-line users zal misschien wel komen, maar dan wel op een aparte pagina. Niet geintegreed in de gewone pagina's.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op donderdag 12-05-2005 om 23:04:34
hoezo nie geewoon geintregreerd? te moeilijk? lijkt me nie tog, het is namelijk wel het relaxte...

en mischien ook handig...is bij forum overzicht (waar alle subforums staan) waar je ziet wie de mod is, dat je ook ziet wie er het laatste heeft gepost
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 12-05-2005 om 23:06:00
dat is nu al,nee?
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op donderdag 12-05-2005 om 23:08:57
...ik zie nu alleen hoelaat de laatste post is, daar waar hoelaat laatste post is geweest ook gwn even de naam van wie...
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 12-05-2005 om 23:25:49
ja,zou wel handig zijn
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 12-05-2005 om 23:28:23
persoonlijk vindt ik dat op subforum nivo nietr van belang, wat ik meer van belang zou vinden is in welk topic als laatste een reactie is geplaatst. Maar wie weet of ik het er wel inbak of niet.

En die users on-line is niet te moeilijk om te intergreren, maar ik vind het gewoon lelijk en onzinnig
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 12-05-2005 om 23:29:34
spade is dit zeggen wat er bij moet of gewoon jou mening blijven en reden voor alles geven waarom niet
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 12-05-2005 om 23:40:07
is jou zin zo krom, of begrijp ik het gewoon niet ?

Je kan gewoon je feedback geven, en omdat het nieuwe forum al behoorlijk ver gevorderd is, kan ik redelijk zeggen wat er wel en niet in zal komen en waarom.

Wat ik probeer te maken in het nieuwe softwarepakket is een standaard forum dat niet standaard is, maar wel wat extra's heeft.

en misschien komt hier wel een idee, waarvan ik zeg wow super ik ga gelijhk de code er voor schrijven. [sub]maar die kans die acht ik vrij klein aangezien ik zelf zeker 5 grote forum pakketten heb geinstalleerd, om te kijken wat voor een functies die forums hadden. En zo heb ik overal wat functies gezien en die voeg ik samen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2005 @ 23:42:00 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op donderdag 12-05-2005 om 23:41:48
onzinnig is het cker nie, ik denk dat ik niet alleen voor mezelf praat, maar als ik bv tegen iemand ''praat'' ''battle'' op forum en ik zie ineens onderaan ''het ze naam staat nie meer bij online...'' naja dan heb ook geen zin om uren te gaan wachten op een reactie...

this...gwn relaxter als je ff ken checken wie en wat er online zijn...
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op donderdag 12-05-2005 om 23:42:51
Quote:
spade schreef op 12-05-2005 @ 23:40:07
is jou zin zo krom, of begrijp ik het gewoon niet ?
.


je bent nie de enige

--edit--

kwee nie wie dit forum allemaal opbouwen, wie het onderhoud wie allkes erbij zet wie dat allemaal doen...maar denk dat je een beetje team-spirit moet gebruiken want als maar 1 iemand denkt krijg je dus een forum dat 1 iemand wil, en niet een forum wat naar iedereens belang is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2005 @ 23:44:40 ]

----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 12-05-2005 om 23:44:03
En een heleboel mensen vinden het niet nodig dat iedereen weet dat zij op dat moment on-line zijn. Dus het zou zowieso al een topie worden om je status weer te geven of niet. En de standaard zou dan worden niet weergeven om privacy redenen. Er komt wel een on-line lijst, of die openbaar wordt is alleen de vraag. En dan zal het zowieso een aparte pagina worden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op donderdag 12-05-2005 om 23:46:55
mischien gewoon heel simpel een knop van:

uw status ''online'' verbergen als u op nlhiphop ben

''ja/nee''

dan is iedereen tevree, want om het nou nie te doen om die 5zeurkouzen die het ''erg'' vinden dat mensen kunnen zien dat ze ''on'' zijn

--edit--

heb zoeen vreemd gevoel datk tog niks in te brengen heb dus ga maar is pitte ooooii
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2005 @ 23:50:09 ]

----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 12-05-2005 om 23:52:40
feitelijk heb je ook niks in te brengen dat wil niet zeggen dat je me niet kan proberen over te halen in een discussie met goeie argumenten. Het kan handig zijn om te zien of mensen on-line zijn ja, maar dat hoeft niet op elke pagina te zien te zijn. Dus komt er een aparte online pagina, en als je wilt weten wie er on-line zijn kan je daar kijken.

Ik ben helemaal geen lastig persoon ofzo hoor Maar ik schrijf dit forum niet alleen voor NLHH, 't wordt ook voor andere doeleinden. Heb ik ook rekening mee te houden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2005 @ 23:54:45 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op vrijdag 13-05-2005 om 09:33:54
ok ik rust me zaak
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 13-05-2005 om 09:35:43
nah kom gerust met andere punten hoor ik hoor ze liever nu, dan over een maand als het forum getest gaat worden en ik geen grote veranderingen meer wil maken. Nu is het makkelijk in te regelen als er iemand met een dope idee komt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op vrijdag 13-05-2005 om 12:37:53
ja dat is cker wel waar, blijfie updaten

mischien vote systeem... heel stom idee, net als een poll dus stel je voor ik battle tegen jou

spade vs. moexx

naja blablabla

en dan eronder komt dan

vote: moexx
vote: spade

zoiets,...

maar snap zelf wel dat je dan duizend dickriders krijgt, maar moet in prencipe als je goed doordenkt moet dat kennen...

uiteraard nogsteeds gwn 3 votes is winnaar, maar dat de menigte die bv iemand beter vinden maar nie zo goed kennen/durfen uitleggen gwn ook kunnen stemmen...

dan heb je dus de ''poll winnaar'' en de ''3 votes winnaar''

naja...stom idee

--edit---

en mischien ...dat mensen hun profiel ''iets'' uitgebreider kennen zijn, bv 1 foto van zichzelf kennen neerzetten in hun profiel (uiteraard gwn via url tags) maar dus dat je kollomteje erbij krijgt van ''mijn foto'' en dan dat, uiteraard ook optioneel, dus hoeft nie ofzo, je ken ook gwn een plaatje van favoriete zanger, en paar kollometjes erbij waarin je meer info over jezelf KAN geven..

zoals hoe oud en blablabla is denk leuk in battles, heb je wat meer om iemand mee ''aan te vallen'' als je snapt...

dat lijkt me echt...beetje slim plan ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2005 @ 12:41:33 ]

----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 13-05-2005 om 12:40:10
En wie is dan de uiteindelijke winnaar van die battle? En als je niet hoeft te onderbouwen is het voor vriendjes makkelijker om te stemmen op hun mannetje, dus is het oneerlijker. Maar goed ik hou me niet zo bezig met die battle gebeurens..
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 13-05-2005 om 12:59:50
Ik alleen als het om een ZEELANDBATTLE gaat.

Quote:
dat lijkt me echt...beetje slim plan ?


----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 13-05-2005 om 13:11:31
Votes systeem zal niet in het forum ingebakken worden denk ik. Dat is iets waar ik al zeker een jaar over twijfel hoe ik dat mooi ga oplossen. Ik denk dat ik een externsysteempje maak dat heel makkelijk vanuit het forum is aan te sturen. En dan gewoon op poll basis idd.

Maar misschien komen er wel gewoon poll topic's voor zoals phpBB ook kent. Technisch gezien een stukje moeilijker, maar wel netter. Er komt iig een oplossing voor (maar niet in de eerste versie, daarvoor is het nu te complex).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op vrijdag 13-05-2005 om 13:12:30
this gwn meer als ''extra'' de 3 votes is dan gewoon wat echt telt, maar is wel leuk als er bv 30 mensen gwn op normale poll voten, dan zie je later over 30 mensne wie ze de beste vonden
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op vrijdag 13-05-2005 om 13:57:15
...eigelijk komt dus op neer..... dat posters zelf een poll kennen maken hahaha
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 13-05-2005 om 14:16:23
ja nou kijk, dat gaat dus niet werken eigenlijk. Tenminste niet voor de topic starter. Want je mag natuurlijk niet stemmen zolang er nog geen drops zijn van de twee partijen. Dus het stem formulier moet daarna pas komen. maar wie gaat dat bepalen. Als ik het stemmen in het forum intergreer zullen alleen de mods dat kunnen. als ik een apart tooltje maak, kunnen users het ook.

Dilemma's dilemma's dus
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op vrijdag 13-05-2005 om 15:27:38
ja das waar...mischien dus battle zetten, en dan de topic starter moet dan vragen aan de mod voor een poll, en als bijde battle gasten dat niet willen dan doen ze het alleen voor de 3/5 votes

dus dat poll in battles `gwn optioneel, ken als je wilt, maar dan moet je aanvragen bij de mod

--edit--

en echt 1 ding miet veranderen als ik : ) druk komt er deze smiley dus te staan, maar als ik : ) doe dan bedoel ik gewoon normala kijkende smiley niet een zwaar happy kijkende kut mannetje hehehehehe, ziet er echt zo fout uit maja

--edit--

en mischien iets dat je ken zien hoevaak een topic is bekenen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2005 @ 17:45:24 ]

----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 13-05-2005 om 22:23:32
en dat poll systeem in de battlecorner moet er niet komen, want wat heb je nou aan votes zonder feedback? Je wilt toch beter worden, en op de tweede plaats pas winnen?

en het kan me persoonlijk geen hol schelen hoe vaak een topic is bekeken, krijg ik zo'n .tk-forum gevoel van

Quote:
spade schreef op 12-05-2005 @ 22:43:00
chat functie zal niet zo snel gebeuren, IRC bestaat en iedereen is vrij op IRCnet een channel beginnen.

On-line users zal misschien wel komen, maar dan wel op een aparte pagina. Niet geintegreed in de gewone pagina's.


wil je me dan eens uitleggen hoe IRC werkt?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2005 @ 22:23:59 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op zaterdag 14-05-2005 om 00:28:39
Quote:
V.I.P. schreef op 13-05-2005 @ 22:23:32
en dat poll systeem in de battlecorner moet er niet komen, want wat heb je nou aan votes zonder feedback? Je wilt toch beter worden, en op de tweede plaats pas winnen?

en het kan me persoonlijk geen hol schelen hoe vaak een topic is bekeken, krijg ik zo'n .tk-forum gevoel van


hoevaak bekene is gewoon een extra beetje van hoeveel mensne eigelijk wel naar je topic hebben gekeken, krijg je dat mischien minder mensen krijgt van ''vote nouuu'' dan zien ze gewoon...ohw er is nog nie echt veel op gekeken...

en dat poll system zou dan een extra zijn, die je ken aanvragen bij de mod, gewoon voor de mensen die dat ''leuk'' ''boeiund'' vinden en nie genoeg nemen met 3 gasten die tegen hun voten, en dan krijg je gezeur van dickriders nie meer als bv iemand met poll 90% verliest en ook nog 3 votes tegen...het maakt de winnaar dus uiteindelijk gewoon duidelijker...
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 14-05-2005 om 00:30:38
ja maar 't gaat me dus juist niet om 't winnen, maar om de feed

want als je graag wilt winnen wil ik best elke keer op je vote, maar daar leer je niets van
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op zaterdag 14-05-2005 om 00:54:13
IK snap wel wat je bedoelt V.I.P, winnen is leuk maar wel met een goeie feed, ik snap het,

maar buitenom gewonnen te hebben met een goeie feed, is het ook leuk om gewoon te weten wat de meerderheid ervan vond, de simpele votes kunnen dus gemeten worden via een ''poll''

ben niet bang voor verandering
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 14-05-2005 om 01:07:00
Moexx, jij praat alleen over functies die handig zijn voor battlen (althans dat zeg je, je hebt het over voten en je tegenstander enzovoorts), maar spade heeft eens gezegd dat deze site niet (alleen) op battlen draait. Bovendien is de battlecorner zo goed als dood.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op zaterdag 14-05-2005 om 12:33:30
ik praat daarover omdat ik over de rest niks op te merken heb

en omdat het dood is moet je mischien iets verzinnen wat mensen trekt hierheen voor het battle forum, dus AUTOMATISCHE VOOR HEEL JE SITE...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2005 @ 12:34:02 ]

----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 14-05-2005 om 12:50:52
hoezo dood...
dat lijkt omdat jij zoiemand bent die de hele dag, hier hangt en per minuut vernieuwd en dan lijkt het dood, je moet gewoon soms tjekken en posten en dan later weer,dan zie je weer allemaal nieuwe dingen, niet 24/7 dan lijkt het wel dood ja, als je blijft kijken per seconde of er nog iets gepost is.

en al je shit is gewoon overbodig,van die profiel viel trouwens nog wel mee,gewoon ietsjes uitgebreider ofzo, maar rest is onzin, ik zeg nie dat je het nie mag zeggen maar ik vind het zoals ik al zei.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2005 @ 18:02:23 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op zaterdag 14-05-2005 om 12:57:03
Quote:
Slugger-D~ schreef op 14-05-2005 @ 12:50:52
hoezo dood...
dat lijkt omdat jij zoiemand bent die de hele dag, hier hangt en per minuut vernieuwd en dan lijkt het dood, je moet gewoon soms tjekken en posten en dan later weer,dan zie je weer allemaal nieuwe dingen, niet 24/7 dan lijkt het wel dood ja, als je blijft kijken per seconde of er nog iets gepost is.

en al je shit is gewoon overbodig,van die profiel viel trouwens nog wel mee,gewoon ietsjes uitgebreider ofzo, maar rest is onzin, ik zeg nie dat je het nie mag zeggen maar ik vind het zoals ik al zei.


ik zei niet dood was dat zei die pino boven me
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 14-05-2005 om 13:03:31
oh ging het over de dode battlecorner.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
moexx
From Zero 2 GhettoHero
Gepost door moexx op zaterdag 14-05-2005 om 13:09:58
jah
----------------------------------------
me kamer eindelijk opgeruimt, is me leven een puinhoop
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 14-05-2005 om 18:05:13
Quote:
moexx schreef op 14-05-2005 @ 12:33:30
ik praat daarover omdat ik over de rest niks op te merken heb

en omdat het dood is moet je mischien iets verzinnen wat mensen trekt hierheen voor het battle forum, dus AUTOMATISCHE VOOR HEEL JE SITE...

Maar ik wil geen mensen trekken voor het battle forum Wij zijn een site waar de (nl)hiphopliefhebber met andere (nl)hiphopliefhebbers kan lullen over allerlei normale dingen ook buiten (nl)hiphop om. Dat je hier ook kan battlen is een leuke bijkomstigheid voor sommigen. Maar +/- 70% van de users heeft nooit iets in één van de battle corners gepost
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 14-05-2005 om 18:10:15
Komt er ook een toelatingstest voor nieuwe users? Om t niveau zegmaar n beetje omhoog te krikken.

Edit:
sarcastisch hoor
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2005 @ 18:12:08 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zaterdag 14-05-2005 om 18:16:39
misschien maar een nl hip-hop adres onplaats van al die clones,kunt er een 1per IP opzetten maar er zijn genoeg programma's om IP te laten veranderen
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 14-05-2005 om 18:21:01
Quote:
Slugger-D~ schreef op 14-05-2005 @ 13:03:31
oh ging het over de dode battlecorner.


Ja, maar ben jij niet met me eens dat die hartstikke dood is?
Dus al die toevoegingen voor de battlecorner hebben maar weinig wat aan lijkt me..
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Feedback /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.