Index / [arch] Computers en Techniek / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
2 types of Xbox Live: Xbox Live Silver (no subscription required) Xbox Live Gold (subscription benefits) Features for Gold service * Also for Silver # Also for Offline - Seamless transition to Xbox Live account from Xbox to Xbox 360 - Access to MMOs (additional fees may apply) * - Free Xbox Live weekends * - Multiplayer online gameplay - Avatar for gamer profile * # - Motto for gamer profile * # - Personalized look for Xbox System Guide * # - Offline achievments * # - Online achievements * - Access to other players' Gamer cards via Live * - Cumulative gamer score * # - Location/language profile * # - Reputation * - Enahnced matchmaking using above - Skill level matchmaking - Gameplay style profile (casual, competitive, etc.) - Recent players list * - Free and premium download game content * - Free and premium downloadable movies, music, tv * - Downloadable demos/trailers * - Microtransactions * - Custom playlist in every game * # - Play music from portable devices * # - View images from digital camera * # - Strem media from Windows XP * # - Interactive screen savers * # - Track info for CDs * # - Communication with voice, video or text * 360 Hardware: 1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD 2. All games supported at 16 ![]() 3. Customizable face plates to change appearance 4. 3 USB 2.0 ports 5. Support for 4 wireless controllers 6. Detachable 20GB drive 7. Wi-Fi ready Custom IBM PowerPC-based CPU - 3 symmetrical cores at 3.2 GHz each - 2 hardware threads per core - 1 VMX-128 vector unit per core - 1 MB L2 cache CPU Game Math Performance - 9 billion dots per second Custom ATI Graphics Processor - 500 MNz - 10 MB embedded DRAM - 48-way parallel floating-point shader pipelines - unified shader architecture Memory -512 MB GDDR3 RAM - 700 MNz DDR Memory Bandwidth - 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth - 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM - 21.6 GB/s frontside bus Audio - Mulitchannel surround sond output - Supports 48khz 16-bit audio - 320 independent decompression channels - 32 bit processing - 256+ audio channel | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Staat al een dag op insidegamer ![]() Neem aan dat iedereen die geinteresseerd in games is, ook al weet hoe de nieuwe Xbox 360 er waarschijnlijk uit komt te zien. Zo niet, dan post ik ze zo wel. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Dit zijn gewoon de specs van een game-pc ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja plaatjes staan al op internet. En aanstaande vrijdag krijg je om 19:30 bij mtv een presentatie van dat ding. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
EA heeft ook wat gezegd over nieuwe games erop.. Eind 2005/begin 2006 (Xbox 1 en Xbox 2 titels) Battlefield: Modern Combat The Godfather �Secret Marvel Project� Black FIFA 2006 Tiger Woods PGA TOUR 2006 Need for Speed: Most Wanted SSX 4 Urbz 2 Harry Potter and the Goblet of Fire Burnout 4 James Bond: From Russia With Love FIFA Street 2 <<< kan niet wachten op deze !!! Zoals je ziet zijn de meeste titels binnen de lijn der verwachtingen. Een nieuwe FIFA en Tiger Woods, evenals het nieuws dat er reeds een vervolg op de FIFA Street serie in de maak is. Ook Urbz, Burnout en het eerder genoemde SSX zullen een vervolg zien. De nieuwe James Bond titel is dit maal direct gebaseerd op een oude James Bond film met de enige �echte� James Bond; Sean Connery. Deze zal ook daadwerkelijk de James Bond in deze nieuwe titel spelen, dat overigens na het GoldenEye fiasco weer terug gaat naar de succesformule van Everything or Nothing. Ook de nieuwe Need for Speed titel zal terugkeren naar zijn wortelen en deze keer weer helemaal draaien om jou en de politie. Wilde achtervolgingen en brute crashes gegarandeerd. Over de Godfather titel hebben we ook wat informatie, namelijk dat het spel in de stijl van Grand Theft Auto wordt uitgevoerd en dat je een �wiseguy� bent die het moet gaan maken in de wereld van de Mafia. Het ultieme doel is uiteraard het worden van de Godfather zelf. Alle acteurs uit de film hebben hun talenten verleend aan de productie van het spel, zo zijn ook net op tijd de scènes met de onlangs overleden Marlon Brando opgenomen. Wat we van de andere titels moeten verwachten is nog niet bekend. Wel heeft EA voor de nieuwe FIFA een versie producent in de arm genomen die het spel volgens eigen zeggen flink onder handen gaat nemen. Hopelijk ten goede! Overigens ben je misschien een beetje in de war omdat we schrijven �voor Xbox 1 en 2�. Hiermee doelen we op het feit dat Electronic Arts van elke titel een Xbox 1 en Xbox 2 versie zal maken, aangezien de Xbox 2 de eerste �next-gen� console is die het daglicht zal aanschouwen en verwacht wordt dat deze in het fiscale jaar 2005 nog verschijnt. We zijn erg nieuwsgierig naar hoe deze spellen er uit zullen zien! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 00:21:51 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FIFA Street 2 <<< kan niet wachten op deze !!! Zeker nog nooit PES 4 gespeeld? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Pro Evo bedoel je? ja die hebk gespeeld.. beste football game ooit gemaakt ( veldvoetbal ) maar dit is weer anders.. kan jij een panna geven bij en zoveel truukjes Pro Evo ik denk het niet.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
thurgood![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoef geen Xbox, ik ga voor de PS3 (of hoe dat ding ook mag gaan heten).. Ennuh na 10 panna's heb ik Fifa Street weer omgeruild in de winkel... ---------------------------------------- ik hou het rustug | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
weet iemand of de games van 1 compatible zijn op 2? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ga denk ik maar snel games voor 1 inslaan anders zijn die straks ook niet meer te krijgen | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou eerst op de specs van PS3 wachten voor iets te kopen / inslaan ![]() | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat zal nog wel ff doorgaan hoor. Voordat er veel mensen zijn die een Xbox2 hebben ben je al weer 2 a 3 jaar verder. ---------------------------------------- Days to come | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm <--officiele specs | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ghost Recon 3 ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Meer troep ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Powermac G5s at the Show whawhaa nepperts! In Microsoft's own Xbox 360 booth, we saw tons of kiosks running upcoming 360 titles that were actually playable. Games like Top Spin 2 and Need for Speed were playable, but for some reason they didn't actually look all that great for a next-generation console. Note the aliasing in this screenshot...the Xbox 360 GPU is supposed to have AA enabled at all times... To find out why, we had to look a little closer at the kiosks. Each kiosk had a wired Xbox 360 controller connected to it, running into the base of the kiosk that only had one small window showing off a Xbox 360 console. But the console itself wasn't on, looking at the right of the kiosk you get to see the actual power behind the demos: Are those two G5s? A pair of Apple Powermac G5 systems were actually running the Xbox 360 demos, not the 360 console. The consoles in the kiosks weren't actually running, they were just for show - now you know why all the controllers were wired. Yeah they are Because the G5 systems can only use a GeForce 6800 Ultra or an ATI Radeon X800 XT, developers had to significantly reduce the image quality of their demos - which explains their lack luster appearance. Anti-aliasing wasn't enabled on any of the demos, while the final Xbox 360 console will have 4X AA enabled on all titles. We are disappointed that all of Microsoft's Xbox 360 kiosks were running G5 systems as we wanted to see real hardware in action, not behind glass, but Apple should be quite happy. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Die E3 Killzone trailer was ook niet ingame. Maar Microsoft hoef je sowieso nooit serieus te nemen, dus dit verbaast mij niks. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
apple apple apple wel leuk dat uitgerekend Microsoft zijn demo's op een mac runt en blijkbaar ook op een mac ontwikkelt ![]() (komt omdat de architectuur van de xbox360 overeen komt met die van maccies. als die code nou lekt kunnen we xbox360 spellen op de mac spelen! Zou wel lachen zijn (niet dat mijn ibook dat trekt, die trekt nauwelijks spellen, maar het gaat om het idee) | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / |