Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 12-05-2005 om 20:36:52
en dat werkte ook zo geweldig...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 13-05-2005 om 10:46:40
Quote:
V.I.P. schreef op 12-05-2005 @ 20:36:52
en dat werkte ook zo geweldig...



----------------------------------------
Jos de Boss
Ixion
Gek
Gepost door Ixion op vrijdag 13-05-2005 om 11:34:30
Ik mocht niet eens het leger in op mijn 17de, 18de omdat ik een open buik operatie heb gehad.
Dus voor iedereen die niet het leger in wil als Nederland eens een keer oorlach krijgt neem een open buik operatie. :p
----------------------------------------
I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water.
I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border.
rame
Gepost door rame op vrijdag 13-05-2005 om 11:44:29
zoiezo kom je nu erg moeilijk het leger in dus zo vaag zijn om wel dienstplicht te doen omdat ze blijkbaar alleen hele goeie mensen willen of moeten wij dan als menselijk schild dienen ofzo?
Ixion
Gek
Gepost door Ixion op vrijdag 13-05-2005 om 12:24:52
Ja, en mijnenvegers
----------------------------------------
I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water.
I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 13-05-2005 om 12:32:09
@Rame: "Omdat ze alleen goeie mensen willen?" Gast! Ik zit elke vrijdag wel in een coupe vol soldaten en ik vraag me af waarom we zulke mensen in godesnaam wapens geven. Nou spreek ik natuurlijk niet over alle soldaten (kan ze moeilijk over 1 kam scheren) maar kom op: mensen die genieten van massa slachtingen en niet kunnen wachten om als een malle met een machine geweer tekeer kunnen gaan in Irak. Dat noem ik geen "goeie mensen"
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 13-05-2005 om 12:35:36
Jamaar mensen met ook maar een greintje verstand zien ook het principe er niet van in om in Irak schoothondje van de VS te spelen, en gaan daar sowieso het leger niet voor in.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2005 @ 12:37:56 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
rame
Gepost door rame op vrijdag 13-05-2005 om 12:42:15
Quote:
Noedels schreef op 13-05-2005 @ 12:32:09
@Rame: "Omdat ze alleen goeie mensen willen?" Gast! Ik zit elke vrijdag wel in een coupe vol soldaten en ik vraag me af waarom we zulke mensen in godesnaam wapens geven. Nou spreek ik natuurlijk niet over alle soldaten (kan ze moeilijk over 1 kam scheren) maar kom op: mensen die genieten van massa slachtingen en niet kunnen wachten om als een malle met een machine geweer tekeer kunnen gaan in Irak. Dat noem ik geen "goeie mensen"


ja maar je training is tegenwoordig best zwaar en je moet er dus best wat voor over hebben en dan moet je dus geen ''normale'' mensen die de hele dag niks doen dienstplicht laten hebben omdat die toch niet mee kunnen komen
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 13-05-2005 om 12:44:24
Nah door die training is voor ieder gezond mens heen te komen, maar ik begrijp dat je het meer over het fysieke hebt...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
rame
Gepost door rame op vrijdag 13-05-2005 om 12:46:47
ja je moet het zelf ook willen en aankunnen want bij mijn broer in de klas is het grootste gedeelte afgevallen omdat ze of niet aan de lichamelijke eisen konden voldoen of gewoon niet mee konden komen omdat ze niet gedisciplineerd genoeg waren
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 13-05-2005 om 22:31:40
ja, 't is niet voor niets Wie kan de landmacht aan?

alsof ik zou willen...


Quote:
Noedels schreef op 13-05-2005 @ 12:32:09
@Rame: "Omdat ze alleen goeie mensen willen?" Gast! Ik zit elke vrijdag wel in een coupe vol soldaten en ik vraag me af waarom we zulke mensen in godesnaam wapens geven. Nou spreek ik natuurlijk niet over alle soldaten (kan ze moeilijk over 1 kam scheren) maar kom op: mensen die genieten van massa slachtingen en niet kunnen wachten om als een malle met een machine geweer tekeer kunnen gaan in Irak. Dat noem ik geen "goeie mensen"



----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.