Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Kamikaze
Jaaa Taaaaa
Gepost door Kamikaze op donderdag 12-05-2005 om 16:52:36
Voor de fun wil ik een forum starten maar weet niet precies hoe ik moet beginnen.

wie is er bekend met het opstarten van een forum via PHPbb, of weet andere sites waar ik zoiets kan beginnen?

nee .. het is niet de bedoeling om als forum te concurreren met NLHP, maar wil gewoon een zoiets hebben voor op een site waar ik met vrienden kan ouwehoeren.
----------------------------------------
Keelties on Track
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 12-05-2005 om 16:55:41
Je moet naar www.hostingphpbb.com gaan. Daar kun je je eigen forum opstarten inclusief hosting. Voor een eigen domeinnaam waar mensen je forum op kunnen vinden zou je een gratis .tk domeinnaam aan kunnen maken. Het wijst zich eigenlijk vanzelf, het forum is best uitgebreid en je kunt er veel in aanpassen.
----------------------------------------
Days to come
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 12-05-2005 om 17:03:14

al vast een tip: post je forum niet op een ander forum om leden te werfen of reclame te maken, dit valt vaak slecht en veel negatieve reacties, helemaal fout is onder de vermelding van:"jah ik vond dit forum en jullie moeten m echt zien"of iets dergelijks, als je het al doet wees eerlijk en zeg gewoon waarom je het doet, scheelt een hoop negatieve berichten
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 12-05-2005 om 17:32:55
Quote:
FlowJob schreef op 12-05-2005 @ 17:03:14

al vast een tip: post je forum niet op een ander forum om leden te werfen of reclame te maken, dit valt vaak slecht en veel negatieve reacties, helemaal fout is onder de vermelding van:"jah ik vond dit forum en jullie moeten m echt zien"of iets dergelijks, als je het al doet wees eerlijk en zeg gewoon waarom je het doet, scheelt een hoop negatieve berichten


dat doet ie toch forum om met zn homeboys te ouwehoeren.
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 12-05-2005 om 17:37:01
hehe... grappig, ik heb er ook ff een gemaakt voor de lol

www.schaduwforum.tk
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op donderdag 12-05-2005 om 18:06:36
zo kowl, niets doet het
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 12-05-2005 om 18:07:50
ik zie het ja, of het is extern, of ik heb wat fout gedaan
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 12-05-2005 om 21:57:05
oeh, hij werkt weer
rame
Gepost door rame op donderdag 12-05-2005 om 21:58:24
tsja leuk man
gamed0g
ryde or die
Gepost door gamed0g op maandag 23-05-2005 om 15:46:05
heel gemakkelijk /....
wat wil je weten!?!?!

ff snelle uitleg dan....
download op www.phpbb.nl of .com de laatste versie...
unzip op je HD ergens heen...

als je ergens een webspace hebt die mysql en php ondersteunen dan kan je alles daarheen plaatsen!!!(FTP-E)
(pak anders een members.llycos.nl account...vergeet niet PHP aan te zetten en je database aan te maken)

nadat je alles incl. de mappen geupload hebt moet je via FTP het config.inc.php bestand ff volledige schrijfrechten geven zodat je m kan gaan installeren...

nadat je alles geinstalleerd heb via de website zet je de rechten weer terug en kan je de install map verwijderen en beginnen met administreren!!

lees de READ-ME en dan QUICK INSTALL is egt 5min werk!!

----------------------------------------
DIAMONDS IS FOREVER
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.