Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zondag 15-05-2005 om 12:30:26
zo een 16 MCs deden mee aan de finale

opvallend lagen bij de topical-voorronde (je krijgt 3 woorden op een blaadje om over te freestylen) onder andere Daweed en Steen er al uit.. daweed had 2 weken eerder net van dennis t verloren (temidden van het thuispubliek van dennis) en steen is natuurlijk bekend vanwege zijn winst van Geen Daden Maar Woorden, waar hij Kimo versloeg.
Dax kwam het hardst bij de Topicals maar ook crackbek kwam heel overtuigend

8 MCs zijn nog over voor de battles:
Paradize vs Crackbek (dope battle, paradize wint)
Dax vs Dennis T (HEEL dope battle, Dennis t wint niet echt terecht)
Neddy T vs Ravage (Ravage wint, niet echt dope battle)
Gilly vs Tijmen (Gilly wint net)

halve finales:
Paradize vs Dennis t (weer een dope battle, Para wint)
Gilly vs Ravage (matige battle, ravage wint net...)

finale:
Paradize vs Ravage (ravage wint, die heeft geluk dat het tournooi voor Para net een ronde te lang duurde, hij kwam niet meer ind e buurt van zn dope punchlines van de rondes ervoor, zeker niet de dopeste battle)

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2005 @ 13:03:47 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2005 om 12:45:26
Safire in tranen nu ...
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 15-05-2005 om 12:52:08
het was gilly vs tijmen.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 15-05-2005 om 13:02:49
aii gilly uit terneuzennn like daweed.. deed jeff niet mee trouwens ?
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zondag 15-05-2005 om 13:04:20
uitgeschakeld in de vorige ronde dacht ik, net als ik (door gilly)

edit: onee, volgens mij kwam hij nu de topicals gewoon niet door, want hij strande vorige keer pas bij de laatste 4 tegen daweed
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2005 @ 13:07:38 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 15-05-2005 om 13:12:16
gilly was wel aardig, maar alleen minder dat hij het alleen over je chick neuken had... , maar die battle tegen ravage had ie wel gewonnen...hij had paar punches over ravages chick, maar hij had war,want ravage had maar 1 punchline in ze hele 16...dus vind ik toch wel dat gilly hd gewonnen ontdanks dat ie meest over chick neuken rapte
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zondag 15-05-2005 om 13:22:59
ja gilly vond ik ook wel dikker komen

maarja
ik vond het vooral raar dat de battles zijn gekozen op "meest spannend" waardoor de goeien al vroeg tegen elkaar uitkwamen, en de finale dus onderdeed voor dax-vs-dennis en para-vs-crackbek
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 15-05-2005 om 13:24:38
Quote:
Veelpleger schreef op 15-05-2005 @ 13:04:20
uitgeschakeld in de vorige ronde dacht ik, net als ik (door gilly)

edit: onee, volgens mij kwam hij nu de topicals gewoon niet door, want hij strande vorige keer pas bij de laatste 4 tegen daweed


daarom snapte ik al niet waar hij was hehe
had toch wel verwacht dat daweed het verste zou komen van de 3 uit terneuzen
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zondag 15-05-2005 om 13:48:18
hij is ook wel duidelijk het dopeste van die zeeuwen
maar zn topical zoog zwaar dit keer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2005 @ 13:48:34 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 15-05-2005 om 14:05:25
ze waren weer met hele bus zeker ?


of heb je er niets van gemerkt ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2005 @ 14:05:54 ]
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zondag 15-05-2005 om 14:42:14
haha ja ik heb het zeker wel gemerkt.. ze waren met een hele bus gekomen inderdaad. maar de zaal was uitverkocht toen ze daar aankwamen. dus begonnen ze eerst te zeiken (logisch, ze hadden 3uur gereisd en er was nergens aangekondigd dat het slim was vantevoren te reserveren) en toen begon de hele groep zich naar binnen te persen.. dat lukte niet echt.. ik had het geluk dat ik oa para, safire en dax moest terugrijden waardoor para me viavia binnen kon krijgen (nog bedankt!), dus ik weet niet hoe de zeeuwen er uiteindelijk in zijn geslaagd binnen te komen maar een kwartier later waren ze in elk geval wel binnen.
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 15-05-2005 om 15:19:45
kickje naar Muziek
rame
Gepost door rame op zondag 15-05-2005 om 15:24:20
is hier eigenlijk ook audio van te krijgen?
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 15-05-2005 om 17:52:40
Quote:
Veelpleger schreef op 15-05-2005 @ 14:42:14
haha ja ik heb het zeker wel gemerkt.. ze waren met een hele bus gekomen inderdaad. maar de zaal was uitverkocht toen ze daar aankwamen. dus begonnen ze eerst te zeiken (logisch, ze hadden 3uur gereisd en er was nergens aangekondigd dat het slim was vantevoren te reserveren) en toen begon de hele groep zich naar binnen te persen.. dat lukte niet echt.. ik had het geluk dat ik oa para, safire en dax moest terugrijden waardoor para me viavia binnen kon krijgen (nog bedankt!), dus ik weet niet hoe de zeeuwen er uiteindelijk in zijn geslaagd binnen te komen maar een kwartier later waren ze in elk geval wel binnen.


ze zullen wel binnengekomen zijn ja want anders had de tent wel afgebroken geweest nu
elke battle waar ze gaan gaat hele bus mee man.. wel dope.. en voordeel, want je heb zoiezo al 50 man die voor je gaan roepen..
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 15-05-2005 om 17:53:16
Quote:
rame schreef op 15-05-2005 @ 15:24:20
is hier eigenlijk ook audio van te krijgen?


die zullen er vast nog wel komen denk ik
Neddy
hadrie.nl
Gepost door Neddy op zondag 15-05-2005 om 23:01:34
Dax vs Dennis T (HEEL dope battle, Dennis t wint niet echt terecht)
Ik ben het met alles verder eens...alleen toch Dennis was hard in deze ronde! de battle tussen Para en Dennis was wel het hardst! En idd ook veel matige battles...waaronder die van mij en Ravage!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 16-05-2005 om 00:37:04
al van vele gehoord dat hij niet de terecht winnaar was..
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 16-05-2005 om 11:35:06
Quote:
Neddy schreef op 15-05-2005 @ 23:01:34
Dax vs Dennis T (HEEL dope battle, Dennis t wint niet echt terecht)
Ik ben het met alles verder eens...alleen toch Dennis was hard in deze ronde! de battle tussen Para en Dennis was wel het hardst! En idd ook veel matige battles...waaronder die van mij en Ravage!


en nog bedankt voor het plaatsje op de lijst
ik vond je topical trouwens een stuk beter dan je battle

dennis was idd hard tegen dax, vooral die van [ik snap dat je het over me vlechten hebt / want jij bent hier als enige kaal voor je dertigste] ofzoiets, maar bij dax was letterlijk elke zin een punchline, en kwam toch wel iets harder vond ik

@lange, ja die hele bus zeeuwen had ik dus tegen mij in de voorrondes hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2005 @ 11:37:18 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 16-05-2005 om 13:56:18
hehe ik snap waarom veel rappers, zeeuwse rappers hekelen
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 16-05-2005 om 14:33:12
nee ze zijn wel koel hoor, 0118vier is de shit, en ik zou binnenkort een keer wat met daweed gaan opnemen
maar die bus zeeuwen tegen je is wat minder relaxt inderdaad hehe
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Safire
Gepost door Safire op maandag 16-05-2005 om 14:38:17
Ik snapte niet waarom Steen en CMS niet doorgingen naar de 2e ronde.. Vond Gilly helemaal niets.. STRD kwam in de topical erg lekker, net als de tweede ronde tegen para Jammer dat ze elkaar daar al tegen kwamen, had hem graag verder zien komen. Ik vond Dax in de eerste ronde tegen Dennis iets harder, maar Dennis ripte hem weer in de 8 bars acapella. Finale was jammer. Zowel RVG als Para waren helemaal op, terwijl ze in eerdere battles beide [met name para] erg kwamen. Maar alsnog 125 euro pp rijker
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op maandag 16-05-2005 om 14:38:50
Quote:
dap schreef op 15-05-2005 @ 12:45:26
Safire in tranen nu ...


Nee hoor RVG is ook mn mattie en ze hebben geld gesplit, dusse
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 16-05-2005 om 14:46:20
Quote:
Veelpleger schreef op 16-05-2005 @ 14:33:12
en ik zou binnenkort een keer wat met daweed gaan opnemen


aight, dope.. doe maar snel
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 16-05-2005 om 15:15:07
Quote:
Safire schreef op 16-05-2005 @ 14:38:17
Ik snapte niet waarom Steen en CMS niet doorgingen naar de 2e ronde.. Vond Gilly helemaal niets.. STRD kwam in de topical erg lekker, net als de tweede ronde tegen para Jammer dat ze elkaar daar al tegen kwamen, had hem graag verder zien komen. Ik vond Dax in de eerste ronde tegen Dennis iets harder, maar Dennis ripte hem weer in de 8 bars acapella. Finale was jammer. Zowel RVG als Para waren helemaal op, terwijl ze in eerdere battles beide [met name para] erg kwamen. Maar alsnog 125 euro pp rijker


ik vond para in voorgaande rondes duidelijk beter dan ravage hoor.. cms is dat die ene vet grote nederlandse gast die ooit in dac zat? die kwam wel goed namelijk
en ik vond van dax vs dennis, dat dennis misschien 2 punches had die het hardst waren van de hele battle maar hij had wel wat fillers, en dax niet, vooral juist die 8 acapella, waren gewoon 4 punches tegenover 2 punches hoor!
en steen vond ik ook wel goed inderdaad in de topical, al vraag ik me af wat ie allemaal op had
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Neddy
hadrie.nl
Gepost door Neddy op maandag 16-05-2005 om 15:35:32
en nog bedankt voor het plaatsje op de lijst
ik vond je topical trouwens een stuk beter dan je battle

graag gedaan man! En idd topical was, naar wat ik me herinner, beter! Maar goed t was leuk en heb nadat ik eruit lag veel meer kunnen genieten van de avond!

 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.