Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 16-09-2005 om 10:19:54
Dope, Ik verwacht veel van de nieuwe, maar op het eerste gezicht lijkt het me nogal onhandig werken, maar dat dacht ik ook toen ik voor het eerst de Playstation controller zag
----------------------------------------
Days to come
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op vrijdag 16-09-2005 om 10:22:45
Damn, ik rock nog met m'n snes en ps1! Al die dure shit, ga een beetje met je comp klooien en je kunt XboX, ps, alles met je comp!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 16-09-2005 om 14:02:47
Ja, maar gamen op een pc zuigt.
En die revolution controller is inderdaad vet, al die rare snufjes waar N-fans opgehoopd hadden zoals vage helmen met gekke functies waren toch veelste duur geworden.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 16-09-2005 om 18:12:06
Er was al een nintendo revolution topic.
En shit is dope ja, maar nu wil ik nog meer info
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op vrijdag 16-09-2005 om 18:27:31
Quote:
DopeR schreef op 16-09-2005 @ 14:02
Ja, maar gamen op een pc zuigt.


denk dat je in die opmerking weinig medestanders zult vinden,
een pc gamed fijner en beter.

First- person shooter zijn bijna niet te doen met een console.

ik denk tegen de tijd dat de PS3 komt dat de games op de pc al een niveau qua graphics dat de PS3 geen tot weinig voorsprong meer heeft.
Unreal 3 engine ass-whooped de graphics van de PS3
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-09-2005 om 18:33:22
Op pc zijn alleen shooters doper, voor de rest vind ik consoles gewoon fijner. Ik ben zwaar benieuwd naar de next-gens, al zijn ze naar mijn mening veel te vroeg gekomen. Er kan nog zoveel uit de xbox en gamecube gehaald worden (uit de ps2 wat minder, dat ding is technisch gezien gewoon kut).
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 16-09-2005 om 18:33:56
consoles zuigen big time!

haters verzamelen
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op vrijdag 16-09-2005 om 18:46:09
ik doe mee. PC for life
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 16-09-2005 om 18:48:07
Maak er maar een topic over Ontopic please
----------------------------------------
Days to come
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op vrijdag 16-09-2005 om 18:52:26
Psx 3:

Mijn verwachting:
Zeer hoog! ik kan eigenlijk niet wachten tot die online komt. schijnbaar betere beelden en je kan er meer mee doen!.

De prijs:
Ja, voor games is die duur. ombouwen en dan 3 euro, dat is mogelijk. maar dat is de reden, dat die games duur zijn. Hoe minder de vraag, hoe duurder het wordt.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 23-09-2005 om 16:22:09

PS3 mogelijk in 'lente 2006' op de markt
Door René Wichers - vrijdag 23 september 2005 - 15:46 - Bron: Redactie Tweakers.net - Submitter: Luukieeee - Views: 3.097
De Duitse site GameFront weet te melden dat Sony-topman Howard Stringer heeft bevestigd dat de nieuwe spelconsole van zijn bedrijf 'in de lente' van 2006 op de markt zal worden gebracht. Een release tussen april en juni van volgend jaar is vroeger dan de meeste analisten hadden verwacht, al is het niet zeker dat de Europese winkels de PS3 volgend jaar op de plank krijgen. Normaal gesproken zal Sony de console eerst in Japan uitbrengen, daarna in Amerika en pas daarna in de rest van de wereld; en voor Europa is de eerder genoemde release in 2007 nog zeker niet van de baan.

Sony logo Wat zeker een rol zal hebben gespeeld is dat Microsoft nu al heeft beloofd dat het de prijs van een Xbox 360 jaarlijks zal verlagen. Sony, dat de kostprijs van de spelcomputer maar met moeite binnen de perken weet te houden, had te kennen gegeven dat het niet bang was voor een voorsprong voor Microsoft. Als de Xbox 360 echter voor minder dan de aangekondigde introductieprijs van 250 dollar in de schappen ligt wordt het uiteraard alleen maar moeilijker om met de PS3 een voet tussen de deur te krijgen.

De Microsoft-console verschijnt in Europa in elk geval op 2 december aanstaande. In de Verenigde Staten zullen de fans zelfs al op 22 november naar de winkel kunnen, maar Japanners moeten geduld hebben tot 10 december - een kennelijke steek onder water naar Sony, dat zijn producten altijd eerder in het thuisland lanceert. Of de bevolking van het land van de rijzende zon zich massaal aan de grijze import zal wagen, valt overigens te betwijfelen: een onderzoekje wees onlangs uit dat van de Japanse gamers 72 procent een PS3 op het verlanglijstje heeft staan, terwijl maar zes procent een Microsoft-console zou willen hebben.
----------------------------------------
Days to come
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op vrijdag 23-09-2005 om 19:22:38
Hoorde dat er in in Power unlimited stond dat je wanneer je geen dikke vette tv heb (zoals dap) je net zo goed geen nieuwe console kan kopen omdat je er dan vrij weinig op vooruit gaat qua graphics enzo. Dus denk dat ik eerst maar een lcd tvtje gaat kopen
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 09-05-2006 om 11:24:05
Live report PS3 E3:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=64373

Quote:
We're nearly at the end apparently. "Today we're pleased to announce the global PS3 launch plan. Two configuration plans for launch - one with 60GB HDD, one with 20GB.

Japan: November 11th. 20GB: 59,800 yen. 60GB will have open price retailers will set.

America: Nov 17th. 20GB: USD 499, 60GB: USD 599.

Europe: Nov 17th. 20GB: EUR 499. 60GB: EUR 599.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 09-05-2006 om 11:25:26
500 euro pffff wat een hoere prijs

paar maandjes wachten dus
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 09-05-2006 om 11:38:09
Haha ik heb gewoon serieus heel die persconferentie live zitten checken.
Het was echt saai, heel weinig boeiende games.
De graphics zijn gewoon gelijk aan die van de xbox 360.
Dus dan vind ik die prijs ook veel te duur, maar dat is het sowieso al.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 09-05-2006 om 11:42:43
xbox 360 is de goedkopere versie ook zonder harddisk, en geruchten gaan dat je over een half jaar voor alle games gewoon een hdd nodig hebt.. jammer dan. Als ik van PS2 naar andere console zou gaan, dan is dat zeker een PS3. Hoop alleen dat het online gedeelte etc beetje goed wordt, want daar is de XBOX wel master in.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 09-05-2006 om 13:32:03
in aanvulling op Dap :

Het apparaat zal standaard een bijgeleverde draadloze controller bevatten. Deze controller ziet er vrijwel hetzelfde uit als de bekende PS1- en PS2-controllers, alleen zijn de L2- en R2-knoppen vervangen door triggers en is er een nieuwe knop midden op de controller bijgekomen. Sony maakte gisteravond ook bekend dat de controller bewegingen kan registreren in zes richtingen waardoor je, net als met de al eerder aangekondigde Nintendo Wii controller, spellen kunt besturen door enkel de controller te bewegen.

bron : Fok!.nl
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 09-05-2006 om 14:32:17
ik heb gehoord dat de playstation 3 even goed zal zijn dan de xbox. ?? wel gaar als dit echt zo is.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 09-05-2006 om 14:40:30
maaruh je word genept

het stukje wat toevallig vergeten is is dit

[b]Voor $100,- minder krijg je:
Behalve 40gb HDD minder ook nog es geen memory stick & compact flash slots, geen WiFi en geen HDMI output ![/b]

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 09-05-2006 om 14:47:45
Valt me wel op dat FF13 veruit het mooiste eruit ziet.
Devill Gepost door Devill op dinsdag 09-05-2006 om 15:12:26
vet vet die moet ik hebben zeker
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 09-05-2006 om 15:14:12
@capone: Even mooi als de xbox 360 ja.
Ik snap je niet helemaal, maar ik denk dat je bedoelt dat je dan teleurgesteld bent, omdat sony meer had beloofd.
Dan geef ik je wel gelijk, tot nu toe zijn de graphics die van de xbox 360 niet ontstegen.
Er zit in beide ook wel meer in qua hardware, alleen om daar helemaal goed voor te ontwikkelen kost veel tijd en geld.
En de meeste bedrijven willen gewoon snel winst zien.

Ook zit er nu geen rumble meer in de controller, ze zeggen omdat dit het motion signaal zou storen.
Maar de wii heeft dit wel allebei, dus waarschijnlijk hebben ze het niet omdat ze anders weer zo'n patent schenden waar ze eerder al problemen mee hadden.

Kan deze trouwen ook naar ALG, nu kun je niet quoten door op dat knopje bij de user te drukken enzo.
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 09-05-2006 om 15:31:48
De prijs wordt verlaagd heefd sony aangekondigd en word waarschrijnlijk E400,-
En das opzich niet duur als je na gaat dat de blue raid dvd speler die er in zit alleen al 350 euro kost voor sony.
Verder is hij minstens zo goed als de xbov 360 alleen omdat er een nieuw soort chip de "celchip" in zit weten ze nog niet wat de volle potentie is.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 09-05-2006 om 15:44:02
veel games op de 360 maken niet gebruik van de mogelijkheden... neppe ports van de oude xbox.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 09-05-2006 om 16:25:48
@finger: Ik weet niet waar je het vandaan hebt maar het lijkt me bullshit.
Zeker als je dit bericht leest.
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 09-05-2006 om 16:30:09
Van een m8 en als er iemand hooked is on games en consoles dan is hij het wel.
En hij had een pers bericht gelezen dat omdat ze willen concureren tegen de prijs van de xbox gaan ze hem even duur maken.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 09-05-2006 om 16:34:32
Ik denk dat ik maar een jaartje wacht tot de prijs zakt. Intussen speel ik wel bij anderen.
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 09-05-2006 om 16:37:02
gta wordt waarschijnlijk een release titel dus zit er dik in dat ik hem direkt ga kopen.
Vind de prijs ook niet zo erg heb ik gelijk een blue raid dvd speler.
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 09-05-2006 om 16:40:16
gta wordt waarschijnlijk een release titel dus zit er dik in dat ik hem direkt ga kopen.
Vind de prijs ook niet zo erg heb ik gelijk een blue raid dvd speler.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 06-09-2006 om 18:01:16
Release datum voor europa verschoven naar maart 2007 dat wordt toch lang wachten voor die sony pappies.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 06-09-2006 om 18:34:55
Tering alweer verschoven, luie tjappies daar.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 09-11-2006 om 17:51:39
AMSTERDAM - De nieuwe Playstation 3 ligt in de Verenigde Staten pas op 17 november in de winkel, maar nu al vormen zich rijen voor de deuren van Amerikaanse elektronicazaken. Videogamesblogger ontdekte de eerste wachtenden bij een vestiging van Best Buy.

Veel Playstationfans vrezen dat ze achter het net zullen vissen als de nieuwe gameconsole op de markt komt. Fabrikant Sony heeft grote moeite om aan de vraag te voldoen. In de Verenigde Staten komt in eerste instantie een half miljoen spelcomputers op de markt, waarvan een groot gedeelte al bij voorintekening is verkocht.

De lancering van de nieuwe console gaat niet over rozen. Door een gebrek aan onderdelen moest Sony de introductie in Europa zelfs uitstellen tot maart 2007.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 22-03-2007 om 21:00:18
morgen is het zover. Motorstorm en resistence fall of man lijken mij persoonlijk de dopeste titels bij de launch. Zelf ga ik hem niet halen want heb het geld er niet voor maar 2 van mn maten wel dus van het weekend ga ik zeker niet thuis zitten.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
rame
Gepost door rame op donderdag 22-03-2007 om 21:04:16
Jep, die 2 spellen lijken me ook het dopest, best veel titels al voor uit
Liquid
Gepost door Liquid op donderdag 22-03-2007 om 21:15:56
Virtua Fighter 5 en Virtua Tennis 3 lijken mij ook erg dope. Maarja, dat ding is echt veel te duur.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 22-03-2007 om 21:17:22
Als de nieuwe Tekken uitkomt, heb je kans dat ik hem toch ga halen.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 22-03-2007 om 22:14:27
Is Tekken echt zo dope? Heb die spellen nooit gespeeld
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 22-03-2007 om 22:17:21
599 en is al uit volgens mij
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 22-03-2007 om 22:18:58
Tekken 3 op ps 1 en Tekken 5 op ps 2 zijn monsterlijk.
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op donderdag 22-03-2007 om 22:19:48
hehe dat zijn ook echt de enige die ik speel en gespeeld heb
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 22-03-2007 om 22:19:56
Woord naar strijker ik wacht alleen nog even hij is mij nog iets te duur..
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Liquid
Gepost door Liquid op donderdag 22-03-2007 om 22:23:07
Ik vind Tekken nogal overrated eigenlijk (het zou zeker geen reden zijn om een console van 600,- voor aan te schaffen in ieder geval). Ze zijn leuk hoor daar niet van, maar ik vind bijvoorbeeld Soul Calibur een stuk beter.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2007 @ 22:25:38 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Critical Gepost door Critical op donderdag 22-03-2007 om 22:23:20
600 euro? damn
als ik dat geld zou hebben zou ik er liever een scooter van kopen ofzo
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 22-03-2007 om 22:35:40
Quote:
Liquid schreef op 22-03-2007 @ 22:23
Ik vind Tekken nogal overrated eigenlijk (het zou zeker geen reden zijn om een console van 600,- voor aan te schaffen in ieder geval). Ze zijn leuk hoor daar niet van, maar ik vind bijvoorbeeld Soul Calibur een stuk beter.


Soul Calibur is zeker ook dope. Een brute nieuwe Bloody Roar voor ps3 zou ik ook waarderen.
https://www.youtube.com/watch?v=OcpHx0qaw9c
https://www.youtube.com/watch?v=lX4rAElVqG4
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2007 @ 22:53:11 ]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 22-03-2007 om 23:08:02
Iedereen heeft het over de 'hoge prijs' van de ps3(is ook niet goedkoop. Maar toen de ps2 destijds uitkwam was die ook rond de 1200 gulden. Dan vind ik die prijs nog wel meevallen eigelijk. Zeker omdat er ook een Blueray speler inzit en losse blueray spelers in Nederland duurder zijn dan de ps3.

Zelf ga ik de ps3 ook nog niet kopen want ik las al dat ze dit jaar nog een prijsverlaging door gingen voeren in de VS en Europa. Misschien dat ik hem dan wel haal maar voorlopig is m'n xbox360 goed genoeg.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 22-03-2007 om 23:10:19
als je nou even wacht hiermee kun je de ervaringen(kunnen hele slechte bijzitten, laat iemand anders maar "testen" ) van anderen horen, is ie waarschijnlijk goedkoper, met een beetje geluk vind je m dan al kut en bespaar je geld, en er zijn denk ik wel wat meer games voor na een tijd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2007 @ 09:23:58 ]
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 23-03-2007 om 09:16:28
Met dit soort consoles moet je gewoon ff geduld hebben. Rond december zul je de eerste prijsdaling waarschijnlijk al zien. Dan barst de strijd rond de kerstverkopen los.
----------------------------------------
Days to come
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-03-2007 om 09:22:14
Grootschalig evenement rondom introductie Playstation 3


Quote:
Vrijdag 23 maart 2007, 08:47 - De langverwachte Playstation 3 is vrijdag geïntroduceerd in Europa. De Free Record Shop heeft daarom donderdagavond een grootschalig evenement georganiseerd.

Uit de tienduizenden voorinschrijvingen bij de Free Record Shop voor de nieuwste spelcomputer van Sony concludeert de platenzaak dat veel gamers hebben uitgekeken naar zijn komst. Het feest is op donderdagavond zeven uur in Hotel Arena in Amsterdam van start gegaan en duurde tot één uur 's nachts. Om middernacht precies werd de eerste Playstation 3 (PS3) verkocht.

Het event blijkt populair onder de gamers. De platenzaak laat weten dat de kaarten binnen drie uur na de start van de verkoop al uitverkocht waren. Niet alleen de Free Record Shop heeft extra aandacht besteed aan de introductie van de PS3, ook Digifan in Haarlem opende 's nachts zijn deuren voor liefhebbers die niet konden wachten.

In totaal zijn er 1 miljoen modellen voor de PS3 beschikbaar in Europa. De prijs van de PS3 bedraagt 599 euro. In Europa zal echter één model, in plaats van twee modellen, op de markt worden gebracht. Dat wil zeggen dat er voor Europa één versie beschikbaar zal zijn met een harde schijf van 60 GB. In de Verenigde Staten is ook een goedkopere versie verkrijgbaar met 20 GB geheugen.

Vorige maand werd bekend gemaakt dat in de Europese versie het zogeheten 'Emotion Engine'-component wordt vervangen door emulatiesoftware. Dit drukt de productiekosten, maar ook de functionaliteit. Hierdoor kunnen minder PS2-spellen op de nieuwe spelcomputer afgespeeld worden.

Met de komst van de PS3 krijgt de strijd tussen het hd-dvd- en het Blu-ray-formaat een nieuwe impuls. Het is op de PS3 mogelijk om Blu-ray-dvd's af te spelen, waarmee de spelcomputer op dit moment een van de goedkoopste Blu-ray-spelers is. Ook is het mogelijk om met de PS3 muziek en foto's op te slaan.

In de Verenigde Staten en Japan werd de Playstation 3 al in november geïntroduceerd.
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 23-03-2007 om 09:23:57
600 euro voor n superpc, niet zo duur lijkt me. ik koop m niet, de wii rockt, en mooie shit kan k op de pc doen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 23-03-2007 om 09:24:37
ik vind tekken geen game om een console voor aan te schaffen heb met oblivion wel overwogen om een xbox te halen. Prijsdalingen gaan er zeker komen, maar eerst kom van de zomer de 20 gig versie op de markt van 500 euro. Heeft sony wel slim gedaan want denk dat dat voor veel mensen gevoelt zal worden als een prijsdaling. Ben echt benieuwd hoe die shit is wat ik van resistence fall of man heb gezien zach er echt uber uit net als motorstorm nja vanmiddag kan ik ze testen
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0184 sec.