Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Polar Bear
BiG PoPpa
Gepost door Polar Bear op dinsdag 17-05-2005 om 19:26:36
Je weten niet wat je wil dus wees gewoon stil. Hou je bek dicht voel het als een plicht, een plicht die je heb of je krijgt een mep en die komt hard aan dan blijf je niet meer zo stoer staan dan ren je weg en neem je terug wat je heb gezecht. Ik heb geen ruzie met je vrienden want dat zijn degenen die een betere vriend verdienden. Je ben niet zo stoer als je zeg dat je ben zorg nou maar dat je je eigen kracht ken. Loop eens gewoon en doe eens normaal met die toon. Zoals je tegen me praat bevalt me niet en je doet snel aardig als je me ziet. Want je weet dat ik hoger sta, als ik je ermee confronteer roep je snel je MAMA!!!!



Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 17-05-2005 om 19:27:52
Quote:
spade schreef op 15-05-2005 @ 19:04:43
owkeej 3 pogingen gedaan dit te begrijpen, of eigenlijk te lezen.... wil niet lukken.

Les 1 regels
Les 2 Alinea's
Les 3 Leestekens en Hoofdletters op de juiste plaatsen.

Misschien dat je dan iets leesbaars kan droppen.


Naja, dan vooral punt 1 en 2
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2005 @ 19:28:24 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 17-05-2005 om 19:28:10
euhmz vraagje... wat moet dit voorstellen dan weet ik waar ik het eventueel heen kan kicken

Edit:
Whaha dope quote Huus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2005 @ 19:28:41 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.