Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
lel
I'm one of those bad things
Gepost door lel op donderdag 19-05-2005 om 12:10:04
dag mensen,
ik wou even melden ik ben 1 van de vrijwilligers in walhalla en het feest wat het burgerweeshuis geeft (O.P) is door walhalla georganiseerd, je kunt er trouwens ook bijzetten dat fata morgana en onderhonden er ook bijzijn. ik zou wel graag willen dat walhalla voor dit feest ook wat krediet krijgt want de vrijwilligers van walhalla hebben dit geregeld en niet alleen het burgerweeshuis, het word daar gehouden in verband met de ruimte die walhalla op dit moment heeft. We hebben uitgerekend dat er veel mensen zullen komen en dat past niet in ons gebouw hoe graag we dat ook wilden. (Er staan ook foto's op de internet site van walhalla maar die site hadden jullie er al opgezet ) als jullie komen zul je ook zien dat bijna alles vol gehangen is met walhalla... maar goed ik hoop hierbij genoeg informatie gegeven te hebben...
oh enne by the way de kaatjes zijn 5 euro!!!
greetz Daniella
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 19-05-2005 om 13:30:43
Quote:
lel zei in het andere topic
oh by the way, we hebben een nieuwe vestiging met walhalla het is nu achter de muren zandpoort 20 sorry..
greetz daniella
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 19-05-2005 om 14:40:58
deventer, represeeent, deventer, whuut, whuut, whuuutttt
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.