Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
al klaar met leren, leider Noedels? | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik vind dat op zich wel overzichtelijk allemaal hetzelfde plaatje ![]() Zegge, wanneer komt er weer een Noewoord* party !? *) Noedels en verantwoord = Noewoord ![]() | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
waarom heeft iedeeen hetzelfde pokke plaatje ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
omdat je mee moet doen aan de HYPE! follow the leader leader leader | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Omdat onze kleine lieve zieltjes opgezogen zijn door het puberale-hype-gedrag van onze leiders... whaaaaaaaa, Vermoord je ouders, whaaaaaaaa [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 21:17:40 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: FlowJob schreef op 31-05-2005 @ 21:10:51 waarom heeft iedeeen hetzelfde pokke plaatje Quote: whaaaaaaaa, Vermoord je ouders, whaaaaaaaa | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Trouwens hoe zit het met de mensen die onze HYPE niet mogen? Ik noem geen namen.. *kuch* spade *kuch* Moeten we die niet urm... wat willen jullie ermee leiders? | ||
ik doe ook ff leip ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
waaaaaaaaaaah, vermoordt spade!!!!!!!!!!!!!!!!whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa | ||
Kom Op jongens we bannen Spade ![]() ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jah, noedels, jij hebt de kracht!!! | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
[zombie-achtig stemmetje] People of the free world, attack the dictators who try to spiol our fun!! Waaaarrrgggg ... [/zombie-achtig stemmetje] Vet-cool dit word een soort van Doom IV Edit: Foutje .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 21:21:45 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ik pak alvast mijn shot-gun!!! | ||
Starwars: Noedels de Jedi: " may the force be with Noedels " " the survival of Nlhiphop is at stake, you must suceed Noedels " ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
"One hype to rule them all, one Noedels to find it, One verantwoord to bring them all and in NLhiphop bind them" [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 21:24:22 ] | ||
Noedels will form a clone army with witch he will kill all the droids and kill the vice-droid the clones arme cloned from the bounty hunter verantwoord this year 200.000 next year 1 million Uit Nlhiphop wars deel 2 attack of the clones ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Jullie hebben hier lol hé? ![]() | ||
jah!! ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: FlowJob schreef op 31-05-2005 @ 21:25:36 jah!! | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
DUH !! Jij niet dan, je hebt fans.. wees dankbaar zeg shit... ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dit ruikt naar Verlix, ook al zo'n geflopte groepering morgen is alles voorbij ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Quote: creative schreef op 31-05-2005 @ 21:10:11 Ik vind dat op zich wel overzichtelijk allemaal hetzelfde plaatje ![]() Zegge, wanneer komt er weer een Noewoord* party !? *) Noedels en verantwoord = Noewoord ![]() Noewoord Records... ![]() Dan gaan Noedels en ik allemaal hit-beatjes maken en dan gaan we mensen auditie laten doen die niet kunnen zingen. | ||
zeg waar is de geile donder van een Padmé ?, ze had me nog een beurt belooft ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 31-05-2005 @ 21:26:44 en dan gaan we mensen auditie laten doen die niet kunnen zingen. oh, ik moet meedoen ![]() | ||
Quote: V.I.P. schreef op 31-05-2005 @ 21:26:33 dit ruikt naar Verlix, ook al zo'n geflopte groepering morgen is alles voorbij ![]() Moet jij is opletten... Wij hebben nog veel in petto. De reden waarom het niks werd met Verlix, kwam gewoon door Angelix. ![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 31-05-2005 @ 21:26:44 [...] Noewoord Records... ![]() Dan gaan Noedels en ik allemaal hit-beatjes maken en dan gaan we mensen auditie laten doen die niet kunnen zingen. Maar dat gaat je wel wat kost want ik heb ©opy®ight op de naam ![]() Chantage, Ge-wel-dig ![]() | ||
Nee, we gaan natuurlijk wel met een betere naam komen hé. ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Hey Noedels, al je trouwe volgelingen mogen toch mods worden hé | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 31-05-2005 @ 21:29:45 Angelix is nu verstandig geworden, maar jij blijft nog steeds dezelfde fouten maken, gij opstandige puber![...] Moet jij is opletten... Wij hebben nog veel in petto. De reden waarom het niks werd met Verlix, kwam gewoon door Angelix. ![]() ik sluit me maar aan bij Dap en Spade denk ik, [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 21:32:03 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 31-05-2005 @ 21:31:05 Nee, we gaan natuurlijk wel met een betere naam komen hé. ![]() Kut... ![]() | ||
Verantwoorde Noedels ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
ik viond dit gaaf met allemaal dezelfde plaatjes nou lijkt het net alsof ik heel veel post! ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe ook mee met de hype ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 31-05-2005 @ 21:26:33 dit ruikt naar Verlix, ook al zo'n geflopte groepering morgen is alles voorbij ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Quote: Jos de Boss schreef op 31-05-2005 @ 22:50:18 Ik doe ook mee met de hype ![]() Yéah, meer zielen, meer vreugd. | ||
![]() | ![]() |
wat gaat er nu gebeuren trouwens? gaan we die track maken dan? | ||
Wacht rustig af... ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 31-05-2005 @ 21:26:33 dit ruikt naar Verlix, ook al zo'n geflopte groepering morgen is alles voorbij ![]() Wat was Verlix? Ik ben hier pas een paar maanden dusjah. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ik wacht [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 23:04:07 ] | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
sjit joh wat is dit voor wacke sjit de zoveelste wannebee osiris en livio topic ik geef het 2weken en je weet noedels dat je het nooit gaat redden ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Waar is jullie topic dan![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Even geduld Osi, we hebben de tijd nodig. (Opstandige pubers creeren graag een relletje dat weet je zelf ook vast nog wel ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 31-05-2005 @ 23:55:36 Waar is jullie topic dan ![]() ons topic is momenteel limited waardoor wij em niet meer volspammen ons topic is al eens verdwenen doordat het te populair was ik heb afspraken met dap aangezien anders de datalimiet overschreden word ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
watjes.... | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
moet wel zeggen allemaal met diezelfde avator.. gaat me de keel uithangen.. ![]() maar ja de "hype" zelf.. vind ik wel HILARISCH ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Nieuws![]() Het platenlabel gaat (hoe kan het ook anders) Hype Records heten. De hit-producer heeft de muziek al bijna afgerond. Nu is het nog aan de boyband... Er zijn nog enklele plaatsen over voor in de boyband. Post een foto/filmpje of mp3tje van jezelf...en wie weet, ben JIJ de opkomende superster waar wij bakken geld aan gaan verdienen. Wil jij in die te gekke boyband zitten, wil jij groupies hebben? Kortom... WIL JIJ DE NIEUWE HYPE ZIJN? Post een foto/filmpje of mp3tje van jezelf...en wie weet, ben jij de opkomende superster waar wij bakken geld aan gaan verdienen. De naam van de boyband is nog niet bekend. Wij houden jullie op de hoogte. HYPE records ![]() En allemaal blijven steunen hé, blijf die avators rocken (jij ook rem). Dank u. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is de shit mensen ![]() Maar ik hoef niet in de boyband, Ik ben wel Fan ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Jongens, ik wil graag een uitgebreid tour-schema zien. Ik wil weten waar ik gebruik van mijzelf laat nemen, DUS.... Snel graag ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Spook ik wacht nog steeds op je auditie hoor ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |