Index / Muziek / | ||
Jean010 | ![]() | ![]() |
Bow Wow heeft zichzelf op een wel heel bijzonder cadeautje getrakteerd met zijn 18e verjaardag. De rapper reisde namelijk af naar Cancun om aldaar Ciara gezelschap te houden. Volgens ooggetuigen leken de twee erg verliefd en had Bow Wow alleen maar oog voor de 'goodies' van Ciara. Toen Bow Wow onlangs tijdens een televisie-interview naar de situatie werd gevraagd, stamelde hij verlegen, "Well...you know," waarop het publiek in luid gejuich uitbrak en er een grote grijs op het gezicht van de jonge rapper verscheen. We kunnen nu twee dingen vaststellen; 1. Bow Wow is zeker niet 'Lil'' meer en 2. Ciara is geen travestiet! bron: Juize FM ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 22-05-2005 @ 11:43:00 sorry, maar dit kan me niet echt boeien ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2005 @ 11:43:55 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wat een prive nieuws. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Jean laat die libelle de volgende keer liggen o.k.![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 22-05-2005 @ 13:47:20 Jean laat die libelle de volgende keer liggen o.k. ![]() ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 22-05-2005 @ 13:47 Jean laat die libelle de volgende keer liggen o.k. ![]() Eej de libelle behandeld dat soort onderwerpen niet jah! Daar is de prive of de actueel voor ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt dat je dit post man! Nu kan ik weer met een gerust hart slapen! ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-05-2005 @ 14:17:06 [...] Eej de libelle behandeld dat soort onderwerpen niet jah! Daar is de prive of de actueel voor ![]() hitkrant, yes.... ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Haha hier zitten vast veel mensen op te wachten.. chill chill.. Maar zo blijven we tog op de hoogte heh... ![]() ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wie de fuk is ciara overigens? | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Die van goodies. Lil'jon's protegee. ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ehhh.... goodies ? sorry, ben niet zo into-america | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz te donkere meiden niet mijn ding.. eheh ook niet als ze 2 uur in de make-up hebben gezeten. liever deze www.lauracatoe.com/desktop_gallery/nelly_furtado800.jpg ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ow nee,negerin zijn hot they got booty [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2005 @ 20:10:33 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ziet er goed uit ... | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Lol, ze is zó lekker, het topic is gelijk sticky | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 05-06-2005 @ 19:53:19 Lol, ze is zó lekker, het topic is gelijk sticky Wilde net zeggen, Waarom is dit topic een Sticky? ![]() Maarja... Bow Wow is volgens mij nogal verleden tijd geraakt. ---------------------------------------- onderschrift | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 05-06-2005 @ 19:41 ow nee,negerin zijn hot they got boody Maar dan met de t en niet met de d ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
nu blij,ome spade ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
die dikke booty's worden mij iets te dik als ze ouder worden ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
jullie lopen achter dit is iets wat alleen die hard urban peeps weten.. het is inmiddels alweer uit | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 05-06-2005 @ 21:30:54 dit is iets wat alleen die hard urban peeps weten.. als in breakout-lezers ? | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Chiara is nep. Die plaat 1,2 step is de slechtste plaat waar Missy Elliot ooit met een collabo op heeft gestaan. Sad! ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
1, 2 step vind ik inderdaad ook een slecht nummer. Beetje jammer dat Missy daaraan heeft meegedaan. Vond ze niet echt bij elkaar passen eerlijk gezegd,, maar ja.. Gekke dingen moeten ook gebeuren ![]() enne, Bow wow is wel een mazzelaar, ze ziet er wel goed uit!! Sabine.. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Henky schreef op 06-06-2005 @ 12:32 Chiara is nep. Die plaat 1,2 step is de slechtste plaat waar Missy Elliot ooit met een collabo op heeft gestaan. Sad! Lady Marmelade ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Word @ Vip ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Index / Muziek / |