Index / Muziek / | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Iemand hier iets over gehoord? Heeft iemand die cd al? Een mixtape met artiesten als Looptroop en Pete Philly en de cd is gemixt door C-Mon & Kypski (What's happening staat er ook op trouwens). | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb er alleen de reclame van gezien, maar ik ben wel benieuwd ja ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 22-05-2005 @ 11:36:22 Een mixtape met artiesten als Looptroop en Pete Philly en de cd is gemixt door C-Mon & Kypski Klinkt goed ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
idd, klinkt goed, ik had er nog niks over gehoord. Ik ben zeker benieuwd wat er nog meer op staat. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
IK hoop Lange Frans en Baas B ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Nah, iig People Under The Stairs en Ty nog. Er stonden wel meer namen bij toen ik die reclame zag. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Heb even zitten speuren maar ik kan geen concrete info vinden over die bewuste mixtape. Hij lijkt me wel zeer dope btw! ---------------------------------------- Days to come | ||
Quote: Huussuh schreef op 22-05-2005 @ 18:13:59 Nah, iig People Under The Stairs en Ty nog. Er stonden wel meer namen bij toen ik die reclame zag. TY uit Amerika? Of Typhoon? | ||
Ik denk uit de VS. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Fab 5 Freddy doet ook mee. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik heb m zien staan bij de FRS idd. Zal wel op de site staan ook. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
check www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=770437 [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2005 @ 20:16:39 ] ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
link doet het niet | ||
kopieer m dan in je adresbalk, Lau heeft in de link http:// gezet, daarom doet ie t niet. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
cool, die ga ik binnenkort cker checken! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Indd deze mixtape moet effe gecheckt worden...![]() ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
Aight, heb de mixtape net gekocht bij Boudisque. Ik ga het nu effe checken, zet zo wel effe neer wat ik ervan vind. ![]() | ||
Index / Muziek / |