Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Bokkenrijder Gepost door Bokkenrijder op maandag 23-05-2005 om 22:57:00
Eens kijken hoe de reacties zijn hier en of ik er nog wat nuttige feedback uit weet te slepen...alles is welkom!
Ik ben de tweede mc.

Link:
http://www.soundclick.com/bands/3/bkwadraatmusic.htm
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2005 @ 22:58:08 ]
Bokkenrijder Gepost door Bokkenrijder op woensdag 25-05-2005 om 00:59:21
Ik ben trouwens nieuw hier...ik ben benieuwt naar wat jullie ervan vinden.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 25-05-2005 om 01:06:50
Ik zal het morge ff belusiteren,

ik ken jou naam van hijs, klopt?
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op woensdag 25-05-2005 om 09:45:13
Rhino toch?

In het begin heb ik moeite het te verstaan, stem wel goed, probeer beter te articuleren, flow vrij standaard maar wel ok

lyrics wel goed, zitten wat diepe lines bij en hoor wel wat leuke meta's. Je blijft vrij goed on-point overal en de lijn is wel redelijk te volgen qua boodschap die wordt overgebracht

Probeer je flows wat moeilijker te maken qua rijmschema's en probeer es af te wijken van die standaard die hier in Nl geldt, verder moet je werken aan je delivery, beter articuleren, dan komt de intonatie in je stem beter tot zijn recht en is de text beter te volgen. Want met zulke onderwerpen speelt die wel een grote rol en hij zit wel goed maar is jammer als er veel lines worden gemist omdat het bijna niet te horen is

Pies
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 25-05-2005 om 09:59:41
Ik vind hem wel dope wel idd af en toe moeilijk te verstaan.

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Bokkenrijder Gepost door Bokkenrijder op woensdag 25-05-2005 om 10:07:16
nee sorry, ik ben rhino niet, kan mezelf ook niet echt vergelijken met die gast!
Maar goed, bedankt voor de feedback, ik denk persoonlijk dat het niet aan mijn articulatie ligt, het is eerder de opname wat het minder verstaanbaar maakt. Ik heb een vrij donkere stem, op de een of andere manier krijgen we hem nooit opgenomen zoals ie precies is zeg maar. Maar bedoel jij met het rijmschema dat hier in nederland zo vaak gebruikt word op tel 2 en vier? Of bedoel jij multi's of bedoel jij gewoon de volgorde waarop gerijmd word? iig bedankt!
JF project
blurr
Gepost door JF project op donderdag 26-05-2005 om 20:40:37
ik wou je nog de welbeloofde feedback geven maar sorry man je soundclick deed het niet

ik doe het zo snel mogelijk
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
rame
Gepost door rame op donderdag 26-05-2005 om 21:07:16
ik vind het dope klinken, ga zo door
JF project
blurr
Gepost door JF project op zondag 26-06-2005 om 19:50:32
ok bokkerijder de feed die ik al zolang belooft heb

hier:

Flow

wat me vooral opvalt is dat je af en toe echt facking lekker flowed maar na je adem hebt gehaalt weer een beetje het "gevoel" kwijt bent ofzo
en dan soms komt eht er opeens weer in
bijv.

De mens als een kameleon constant veranderend van kleur
In zijn omgeving zich vermannend,
(kk dit is echt lekker gerapt)

Laat je jezelf ongemoeid in een gevoelige lijn?
Toch voel ik een pijn
(dit ook)

nadat stukje verminder het een beetje soms prop je ff snel woorden in een zin

en haalt het een beetje je "eigen style" eruit
je begint met een hele aparte soort van hakkelende flow maar die is na een tijdje verdwenen

het komt ook omdat je in het begin echt strak op de maat zit maar na een tijdje word het wat slordiger en zit je er soms net iets naast

het 2e stuk:

Je kleur verandert in ieder sociaal verband
In zijn context anders, buiten ‘t gezond maar kaal verstand
Een positief zelfbeeld, de strijd met concurrentie
Meelopers zijn we allemaal, ik zie geen congruentie
( damn je stemgebruik vind ik echt sterk en je flow erbij maakt dit 1 van de beste stukjes van de track)

verder heb je dan weer een beetje hetzelfde als in je vorige couplet je bent in het schrijven het "gevoel van flowen" een beetje kwijt denk ik en let meer op je tekst
die ik overigens ook echt dope vind

ik digg verder je stem en alles zeker maar het moet wat verder ontwikkeld worden denk ik
je dropt niet zoveel tracks, oefen je wel veel?
anders moet je gewoon een tijdje tyfus veel tracks maken of veel teksten schrijven
dan ga je echt snel vooruit

je kwaliteit vind ik sowieso kut, ik vind dat jullie daar echt is overna moeten denken

de track zelf:

het had naar mijn idee echt een reffrein moeten hebben
gewoon iets "herkenbaars" zeg maar
jij wisselt nog wel redelijk af maar bij die ander raak ik soms wat me aandacht kwijt
ik versta het soms ook niet helemaal maar dat is de schuld van de kwaliteit

dus ik zou zeggen koop nieuwe shit tis verder wel een vrij hoog nivo vind ik met name dan bokkerijder

Maarja veel afzeikingen dus maar vind het al met al uiteraard een vrij dope track textueel maar ook qua delivery (op de kwaliteit na dan)

tis alleen niet iets wat mensen vaak zullen luisteren omdat het niet echt iets herkenbaars heeft denk ik

maar goed hoop dat je er wat aan hebt
props
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-06-2005 @ 19:52:36 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.