Index / [arch] Computers en Techniek / | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Post hier je grafische ontwerpen (denk aan o.a. aan Photoshop, Illustrator en 3d Max). Edit: Zo beter spade? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 00:13:39 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
zou je zelf niet is beginnen ![]() en zonder bold mag hoor ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() De tekening is gemaakt door noedels (zie het 'gare figuurtjes topic'). Vormgeving door mij. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 00:12:09 ] | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Strak ik zit zelf op grafisch lyceum dus ik zal binnen kort wat shit droppen ![]() Maar relaxed peace..! ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
Dank je wel. Ik heb zelf dit jaar op het Grafisch Lyceum gezeten, maar ik stop ermee. 3d Max is toch wel zo'n naar programma. ![]() | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
@ Verantwoord... Waar heb je op grafisch lyceum gezeten dan? Ik namelijk in Rotterdam... Peace.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 11:03:53 ] ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
tis slechts verantwoord hoor, geen senna ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Jah was foutje ik had het gezien en heb mezelf al verbeterd ![]() ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
Ik in Utrecht. Edit: Beter effe verder via pm. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2005 @ 11:24:12 ] | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Aight okey dan... Maar het is tog niet egt je ding...? In welk Jaar zat je nu dan? peace ![]() ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
Er zijn hier niet echt veel mensen met dat soort dingen bezig of wel? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
vroegâh heel veel webdesign en photoshop gedaan, maar die interesse is een beetje vervlogen, net als beatjes en muziekjes maken, alhoewel ik dat wel weer zou willen doen. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik moet er plichtmatig wel mee werken voor mn opleiding, maar ben niet zo van de vormgeving. Alleen voor design van websites en dat soort dingen ---------------------------------------- Days to come | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Gaat nog iemand iets moois droppen? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 24-05-2005 @ 00:11:17 [Plaatje] De tekening is gemaakt door noedels (zie het 'gare figuurtjes topic'). Vormgeving door mij. ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / |