Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jobs
Dood aan de radio
Gepost door Jobs op dinsdag 26-02-2002 om 22:35:50
Def P op TMF, Def P op de radio in Belgie ik hoor het allemaal met veel spijt aan...

Waar is de tijd van Dood aan de Radio ?
Ik vind het heel erg spijtig dat het zo moet...
Jammer

Een OP fan de de ouwe tijd
----------------------------------------
Dood aan de radio
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 26-02-2002 om 22:38:42
en je was pas 16 ....

wat weet jij nou van oldschool gevoel dan? En def P op radio en tv is alleen maar dope. Eindelijk horen meer mensen goeie muziek.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 26-02-2002 om 22:58:55
Zo goed vind ik Bubbelbad of Origineel Amsterdams niet hoor... de rest van Kernramp en/of Aangenaam is veel beter. Maar een beetje naamsbekendheid is nooit verkeerd.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 26-02-2002 om 23:03:51
Sja is er eindelijk muziek op de radio van een goeie band, is er een DJ bij die overwegend betere muziek draait. Is het nog niet goed.

Ok, er hadden betere nummers uitgezocht kunnen worden voor singles. Maar de bedoeling van een single is dat het verkoopt, hoe je het ook bekijkt. Dus wat doe je, je zet het nummer op single dat bij het breedste publiek scored. En dat zijn dus niet de 'hardere' nummers. Maar dit zijn wel de nummers waarmee nieuwe fans kennis gaan maken.

Niet commercieel, old school, underground of hoe je het ook wilt noemen wil niet zeggen dat je geen clip, single of wat dan ook mag maken. Uit eindelijk is het alleen maar een andere benaming voor een wat minder bekende / door kleiner aantal gewaardeerde muziek.

[edit]
Check ook de volgende collumn:
http://www.osdorpinternetposse.nl/review.php?p=topic&review=9
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2002 @ 00:23:09 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 27-02-2002 om 00:21:16
[sarcasme mode]
Dood aan de Radio is toch alleen maar geschreven uit frustratie dat ze maar niet gedraaid werden?
[/sarcamse mode]

Ik ben gewoon blij voor die lui dat ze nu eindelijk eens het respect krijgen waar ze 10/12 jaar voor hebben moeten vechten en gewoon de airplay krijgen die ze verdienen. En dan moet het in het begin even met nummers die een stuk minder zijn dan we van ze gewend zijn, maar dat is om genoeg geld binnen te kunnen halen om van die ouderwetse keiharde nummers te kunnen maken die we zo graag horen. Zonder inkomsten kunnen wij namelijk niet genieten van hun nieuwe werk.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-02-2002 om 00:23:51
Overigens verhuis ik dit bericht naar Muziek, hier hoort het meer thuis denk ik.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Alternative Gepost door Alternative op woensdag 27-02-2002 om 17:31:09
Ach man, er is meer dan 10 jaar lang gevochten om aandacht, nu hebben ze die en nu is het weer niet goed en word het commercieel genoemd... Wees blij dat we wat aandacht hebben!!!!!!!
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 27-02-2002 om 18:18:01
vertel mij es wat je onder oldskoel verstaat jobs..
want volgens mij weet je diddle shit over muziek, over hiphop betwijfel ik al helemaal, en een heel klein beetje over nederlandse hiphop of nederhop zo je wilt.....
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op woensdag 27-02-2002 om 18:39:53
En dan te bedenken dat origineel amsterdams in eerste instantie niet eens op single uitgebracht is.
Dit gebeurde bij mijn weten pas nadat 3fm het nummer er zelf uitgekozen heeft en het als "megahit" of hoe het ook heet ging draaien en de o.p. toen dacht van "hé, nu krijgen we eindelijk waar we al jaren om gestreden hebben, dus waarom zullen we nu zeggen ,ja bekijk het maar nu hoeft het niet meer".

En stad en land en bubbelbad is van def p en de beatbusters, dus niet van de osdorp posse, wat volgens mij ook een groot verschil is.

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat de o.p. nog steeds op 1 zin uit 1 nummer aangeken word "ik in de top 40, ik zou me schamen".
Zou jij het wel leuk vinden om 10 jaar later nog steeds aangesproken te worden over 1 zinnetje wat je 10 jaar geleden een keer uitgesproken hebt?
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 28-02-2002 om 08:20:26
Die gasten die zich "fans" noemen, en de OP afzeiken omdat ze "commercieel" zouden gaan, zijn gewoon geen fans.. en zolang de ECHTE fans er tegenin blijven gaan krijgen ze hun zin en eindigd deze discussie nooit...

Het Oldschool Gevoel laat je niet zien, dat voel je!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 28-02-2002 om 15:49:48
En toch en toch...

Ik heb veel ontzag, bewondering en dankbaarheid voor de Osdorp Posse voor het afleveren van ten MINSTE 3 keigoede cd's en honderden hardcore wrede optredens...

Maar als de nieuwe cd in dezelfde stijl wordt gemaakt als Kernramp koop ik em niet.

Het ligt niet aan het feit van de grotere bekendheid, airplay en een bescheiden commercieel succesje (denk maar niet dat dankzij Origineel Amsterdams veel mensen Kernramp hebben gekocht)...
Ik "voel" Kernramp gewoon niet (vanaf het eerste optreden al niet echt)...,de onderwerpen spreken me niet aan en de beats vind ik ook niet cool.

Ik hoop dat de cd hierna weer heel anders word.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 28-02-2002 om 16:13:57
het enigste dat de moeite waard was dat nummer van sores op de harde..
owjah bliss je hebt gelijk sindsdien ging t voor mijn gevoel ook met stappen achteruit.. de cd en de optredens..njah had ik ook mixien te maken met dat voorprogramma van ze, dat vonnik pas echt irritant... wacke ish, toen ik dat voor t eerst zag dacht ik wtf is dit nou, maar de schade was al aangericht en ik kon het kaartje niet meer retourneren voor teruggave van mijn financiele bijdrage en nu moet ik poepen dus, laters..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-02-2002 om 16:51:58
Kernramp is koelio, nog steeds. En btw, ze zeggen dat ze met het nieuwe album weer rauwer gaan worden dus ...
pascal140
Zo nu eerst een bakkie!!!!!!!!
Gepost door pascal140 op donderdag 28-02-2002 om 19:28:51
Zal van de week ff onder mijn bed kijken of ik het oldscool gevoel zie leggen
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 28-02-2002 om 20:06:05
yow ik heb t oldskool gevoel net in me plee gedropt...
en weg gespoeld.. t was wel een dikke maar goed...
nieuwe ronde nieuwe kansen...
trouwens fan zijn vind ik meestal overtrokken.. gewoon per project bekijken lijkt me maar ieder t zijn... en eerste uur(dat hoor je ook vaak zeggen) heeft echt nix te betekenen...
poepvriendelijke groeten van de voorzitter....
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 01-03-2002 om 01:22:49
.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2002 @ 01:24:10 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
veter Gepost door veter op vrijdag 01-03-2002 om 13:07:39
Jobs schreef:
Def P op de radio in Belgie ik hoor het allemaal met veel spijt aan...

ik wete niet of je ooit een uitzending van radio centraal hebt gehoord DENK HET NIET. vooral niet als je er zo over oordeelt. dit zijn 3 mensen die hun leven aan de nederhop hebben geweid en een uur lang alleen maar nederhop draaien niks geen comercieel gedoe. Mensen die zich al 8 jaar inzetten voor de nederhop moeten juist gesteund worden.

En hoelang ben jij al fan dat je je oldskool kan noemen?

PS: als je een radio uitzending wil bijwonen van radio centraal of een uitzending op cd wil moet je me ff mailen. en dan pas oordelen.

GRTZ veter.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
yiddo Gepost door yiddo op vrijdag 01-03-2002 om 13:43:05
wat is oldskool? dat moet je je eerst afvragen...

oldskool was voor mij.. alle nederhop optredens afgaan of het nou in amsterdam was, heerhugowaard, maastricht was , het was niet belangrijk je had het er voor over.. rauwe nederhop waar bijna niemand wat van moest hebben.. lange en dope freestylesessies zo dronken als een aap vooraan staan bij het zoveelste optreden jah dat is het voor mij...

Kernramp voel ik ook totaal niet.. heb die schijf 3x gedraait.. er zit nog geen krasje op.. zegt al genoeg denk ik.. vind het gewoon nix take it back to the boombap.. ben benieuwd naar dat nieuwe album maar ik heb er niet meer echt vertrouwen in.. OP moet stoppen vind ik en zich richten op ramp records en nieuw talent een kans geven thats my word
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 02-03-2002 om 07:37:02
    Quote

    oldskool was voor mij..



voor jou...
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 08-03-2002 om 04:10:03
Het oldskoel gevoel is gewoon overdag een beetje slapen tijdens de lessen en 's nachts wakker blijven. Dat is oldskoel...
Oldskoel is als je moet poepen, maar kijken hoe lang je het kunt inhouden neit te gaan. Als je anus pijn doent en je steken in de maag krijgt.
Oldskoel is je drang om te pissen in te houden tot je voelt dat t begint te druppelen omdat je blaas is gescheurt.
Oldskoel is je blaas weer dichthechten met roestige breinaalden.
Oldskoel je pen oprapen en een dropje vinden in een het stof in de hoek en zonder het stof van t dropje af te vegen dat dropje opeten.
Oldskoel is op het spoor gaan liggen als de trein komt en op het laatste moment weg springen.
Oldskoel is fikkie steken met je maten, maar het uit de hand loopt en je zelfs probeert het vuur te blussen met je pis.
Oldskoel is militairtje spelen bij het bejaardencentrum te kerkrade met yid en superik waardoor die oudjes horendol worden.
Oldskoel is de politie dissen in hun gezicht, vraag hun om identificatie? Hoe lang zo'n opleiding wel niet duurt, of ze niet bang zijn dat ze inmekaar geslagen worden, of ze t nog leuk vinden, of ze iemand welles neerschieten met hun blaffer, of ze echt donuts eten of alleen koffie drinken etc..
Oldskoel is baby-eendjes redden (daarom ga ik naar de hemel als die bestaat )die in een putdeksel vast zitten en hun mamma eend helemaal ligt te flippen, omdat haar kleintjes vastzitten. dat is to the fullest...
Oldskoel is je eigen ding doen, no matter what...
Oldskoel is downtoearth hiphop, mensen roepen moederneuker en shit maar dat is geen hiphop..
Gasten die overdreven kleden en praten zijn geen hiphop... Hiphop/oldskoel is gewoon je eigen ding doen en niet gangster spelen maar jezelf zijn.. Omdat ik hiphop luister mag ik dan geen kate bush luisteren of david bowie of frank zappa... fok dat..
Oldskoel is alles behalve Jobs heten...
Oldskoel is deze wolf op dingopoten met zijn eigen roedel, wel mijn roedel maar ze mogen hun eigen ding(o) doen, ze zijn zich zelf en daarom dingos...
Oldskoel is hiphopinjesmoel, alles zien en vastleggen, natuurlijk, avontuurlijk op pad om alles vast te leggen voor mensen die zich interesseren....
Oldskoel is Splosh, belangenloos een dope festival organiseren in de tijd van je die te kort schiet...maar doet omdat je van die hiphopshit houdt...
Oldskoel is je echte vrienden te helpen in deze wacke wereld....
Oldskoel is weten wat de diepte is, en dan helemaal in dat zwarte gat zitten, en ingesloten worden, door de politie verhoord, de week erna een brief krijgen waarin blijkt dat je nog verder de grond in bent gestampd alsnog.. Hoe diep ze je ook naar beneden schoppen, de je moet weten dat ze je nog dieper kunnen trappen……
Oldskoel is gediscrimineerd worden, denken aan zelfmoord, vertrekken uit dit land, iemand anders vermoorden, maar voorlopig nog maar ff blijven….
Oldskoel is pingpongen in t AZC en toch hopen dat je niet terug hoeft naar het land waarin ze je willen vermoorden omdat je zegt wat je denkt, onwetend dat ze je volgende week toch terugsturen en je over 8 dagen zult sterven met dank aan de Nederlandse Overheid…
Oldskoel is midden in de nacht honger hebben en gewoon een blikje tonijn open en t tonijn zow uit blik eten met je handen en vervolgens je vettige vingers aan je broek afvegen..
Oldskoel is kinky tweedehands ondergoed kopen….
Oldkoel is al bijna een maand geen geld hebben voor een toetje.. En vervolgens op je maaltijden gaan bezuinigen en alleen brood eten.. En vervolgens een dag met t bespaarde geld alleen maar toetjes ( literpak chocolade roomijs, negerzoenen, twee halve kilopakken drop, chocolade roomtoetjes, roomsoesjes, tompoucen etc. ) kopen en je die nacht/dag ipv een maaltijd zoveel toetjes eten en doorgaan tot je moet kotsen met tranen in je ogen….
Oldskoel is met je broe hypen op een vette party tot je omvalt van vermoeidheid…
Oldskoel is herman brood die van de flat springt, als je genoeg hebt gehad, mag je gaan ook al doe je mensen verdriet dat je weg gaat, maar als zij ook oldskoel zijn snappen ze dat je moest gaan..
Oldskoel is verdrinken in de ogen van een girl……..
Oldskoel is beseffen dat het bestaan van het leven zinloos is en er om lachen……
Oldskoel is bang zijn voor jezelf en niemand anders……..
Oldskoel is je niet overgeven aan de omgeving, maar zelfs als je dreigt te verliezen nog zoveel mogelijk schade aanrichten bij die Freakin’ Posers….
Oldskoel is met je laatste geld nog een cd’tje kopen of een party tjekken.,…
Oldskoel is Ken Hom kijken op tell sell, want binnen t wok circuit roeleert ie net als ik zwaar……
Oldskoel is in de zomer te voet naar de stad lopen vanuit vossenveld en bij de Waal gaan zitten en aan t water een eind wegdromen…..
Oldskoel is liggend in het gras kijken naar de wolken en je omkeren en kijken naar de miertjes die krioelen en je daarover verwonderen als een klein kint…
Oldskoel is de krant lezen op de plee….
Oldskoel is tijdens een debat op school uit verzet op de grond gaan liggen en schreeuwen als een luchtalarm…..
Oldskoel is je kamer die een zooitje is en een bottle appelmoes in je nek aantreffen als je wakker wordt in je bed…
Oldskoel is tijdens de middelbare school dat je met je klas moet voetballen ipv basketballen, iedere keer de bal veroveren doormiddel van een leipe sleyding, zolang tot je van t veld wordt gestuurd om dat je niet normaal kunt doen volgens de docent, langs de lijn staan en als de tegenpartij t veld op rennen en die gast die denkt dat ie de man is volledig onderuit halen met een abnormale sleyding, met als gevolg dat de docent volledig flipt en jij rustig reageert met yow t is toch maar een spel...
Oldskoel is spijkerpoepen en Nationale pannekoekendag....
Oldskoel is internetogen….
Oldskoel is WiFe die beatboxt in de straten van Tilburg en ik daarop vrijstijl.. terwijl mensen ons raar aankijken………
Oldskoel is weten wat bookah is en wat niet…….
Oldskoel is HIPHOPINJESMOEL…. Individuen die samenwerken omdat ze hetzelfde doel hebben en niet aansluiten bij wat dan ook, wij zijn gewoon….
Oldskoel is zonder Kleur en Smaakstoffen, alleen maar natuurlijke ingredienten….
Als je nu nog niet weet wat oldskoel is, kun je beter niet meer je kont afvegen…
Want domheid is stinkende wackheid……..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 12-03-2002 om 18:53:57
ooooooooow rauf... jij weet het man.. jij weet waar het om draait KIRCHROA alaaf! je weet toch

ik zal binnenkort ook nog wat voorbeelden noemen hehe
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 12-03-2002 om 22:19:41
Oldskoel is al op je derde door de politie opgehaald worden en thuisgebracht worden omdat je midden op de straat zat te spelen.
Oldskoel is op je vakantie andere rappers tegen komen die een drumcomputer bij hebben, daar samen een nummer mee maken en die avond nog in een of andere discokelder optreden.
Oldskoel is met je vrienden de hele buurt terroriseren met papieren pijltjes en pvc-buizen.
Oldskoel is na jaaaaaaaaaren van punk, grunge en hardcore geluisterd te hebben, hiphop luisteren, erover nadenken en erachter komen dat dit was wat je op de basisschool al vet vond.
Oldskoel is met lego de hele "herald of free enterprise" bergingsoperatie nabouwen.
Oldskoel is in december terwijl het vriest met een longontsteking de hele nacht in Eindhoven rondhangen omdat je vanaf Planet Rock niet naar huis met het openbaar vervoer.
Oldskoel is hutten bouwen bij de sloot met je vrienden en dan om er te komen elke keer weer in die sloot te flikkeren.
Oldskoel is na een optreden van de Visionaries met Rauf door het centrum lopen en zijn freestyle te begeleiden met een beatbox terwijl iedereen maf naar je kijkt en Rauf bijna een hondje omver loopt en daar meteen over gaat rappen.
Oldskoel is omdat er geen fatsoenlijke cd-winkel in je klote stad is er eentje overnemen en er fatsoenlijke muziek neerzetten, ook al betekent dat je faillisement.
Oldskoel is als je vrienden in de problemen zitten midden in de nacht 20 km fietsen door de regen en storm zodat hij zijn hart bij je kan luchten in de coffeeshop en daarna weer 20 km terugfietsen.
Oldskoel is doorgaan met rappen alleen maar om al die gasten die zeggen dat je het niet kan ooit eens hun bek te kunnen snoeren.
Oldskoel is schijt hebben aan wat anderen van je vinden.
Oldskoel is als je inziet dat je standpunt fout is deze ook te veranderen.
Oldskoel is vanuit een underdogpositie door keihard vechten aanzien en respect te krijgen.
Oldskoel is met een microfoon van 3 tientjes, een cassetterecorder van zo'n 20 jaar oud en magix music maker je eerste demo te maken en zonder enige vorm van promotie het refrein van 1 van die nummers tot een standaard uitdrukking te laten worden als iemand de joint te lang vast houdt in een plaats waar je nog nooit geweest bent.
Oldskoel is beats gaan maken omdat je niemand kan vinden die het voor je wil doen.
Oldskoel is midden in de nacht je volstoppen met PiBo's zodat je de volgende ochtend langer kan blijven liggen omdat je dan nog zo vol zit dat je niet KAN ontbijten.
Oldskoel is terwijl je je pols zwaar gekneusd hebt nog steeds gitaar spelen, omdat de show nou eenmaal door moet gaan.
Oldskoel is met zijn tweeën op het podium staan rappen voor een lege zaal en nog een feestje weten te bouwen.
Oldskoel is door je vader regelmatig in elkaar getrapt worden omdat hij in jou het vuur en de mogelijkheden ziet die hij nooit heeft gehad.
Oldskoel is zoveel door iedereen bedrogen, genegeerd of gediscrimineerd worden dat je niemand nog vertrouwd.
Oldskoel is zelfs nu nog met een anti-euro t-shirt rondlopen.
Oldskoel is elke zaterdag opofferen om een twintigtal kinderen een leuke middag te bezorgen en er niks voor terug te (willen) krijgen.
Oldskoel is telkens als je vette nieuwe dingen (qua muziek) ontdekt deze delen met al je vrienden, om de kennis te verspreiden (Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone).
Oldskoel is zo uit je dak gaan op muziek dat je niet eens in de gaten hebt dat er 3 meiden wel heel veel interesse in je hebben en als je het achteraf hoort je het niet eens kan schelen.
Oldskoel is op school in elk lokaal op het bord een kinderachtig bloemetje tekenen en deze dan Suus de Paardebloem noemen.
Oldskoel is diehard hardcore.
Oldskoel is als je midden in de nacht alleen over straat loopt en een groep van 10 man een grote bek tegen je hebben, erop aflopen en een grote bek terug hebben en nog geen klappen vangen.
Oldskoel is een nummer opnemen om iets te vieren.
Oldskoel is met je OP shirt in Zweden rondlopen en daar nog aangesproken worden door mensen die het kennen.
Oldskoel is zo hard beatboxen dat de buren denken dat je stereo vol aanstaat.
Oldskoel is midden op de dag in het bos met zijn tweeën een piece zetten.
Oldskoel is naar Zwitserland reizen om daar op te moeten treden en bij alle mensen waar je onderweg blijft pitten een nummer maken en opnemen.
Oldskoel is in de kroeg om een chocomel met een rietje vragen omdat je daar gewoon trek in hebt.
Oldskoel is altijd de tijd nemen om de nieuwe creatieve uitingen van je vrienden te tjekken en ze van positief EN negatief commentaar te voorzien.
Oldskoel is de prestaties van iemand in het verleden wel respecteren maar nooit mee laten tellen in je oordeel over hem in het heden.
Oldskoel is iedereen die op een positieve manier met hiphop bezig is.
Oldskoel is samenwerking.
Oldskoel is 3 uur onderweg zijn om 1 nummer op te nemen en dan weer 3 uur terug te moeten reizen.
Oldskoel is vernieuwing.
Oldskoel is om 4 uur 's ochtends wakker worden, je gitaar stemmen en dan weer gaan slapen.
Oldskoel is 's avonds aan het werk gaan aan een tekening en ineens achter je horen: "Huh? Ben je nou al op?"
Oldskoel is ruzie krijgen met de vrijwilligers van een jongerencentrum omdat je hun skatebaan voltagt en dan gevraagd te worden om een piece voor ze te zetten.
Oldskoel is samen met Rauf de Dingoroedel op te richten.
Oldskoel is niet zomaar een band (of eigenlijk wie dan ook) na te praten zonder na te denken over wat ze precies (willen) zeggen en waar ze voor staan.
Oldskoel is te laat op je werk/school komen omdat er nu net zo'n vet nummer door je boxen beukt wat je niet uit KAN zetten.
Oldskoel is na een nacht doorhalen in Amsterdam, omdat je niet naar huis kon na een OIP-meeting, en een busrit in een bus vol met mensen die net van Impulz afkomen en dreigen je onder te kotsen je gitaar in pakken en 10 km fietsen naar je oefenruimte.
Oldskoel is veel te vroeg weggaan bij een verjaardagsfeest omdat je zo'n vet idee voor een nummer hebt wat je even uit moet werken.
Oldskoel is een kwartier naar een egeltje staren terwijl je nuchter bent.
Oldskoel is kunnen genieten van de storm die door je haren heen waait en de regen die in je gezicht striemt.
Oldskoel is altijd zoveel troep op zak hebben dat de portiers helemaal gek worden als ze je moeten fouilleren zodat ze er halverwege maar mee stoppen omdat ze na 10 minuten zoeken terwijl en een lange rij ongeduldige mensen achter je staan nog niks gevonden hebben.
Oldskoel is zoveel meer dan je helden op 1 zinnetje die ze jaren geleden geroepen hebben en het tegenwoordige gebrek aan veel gescheld af te rekenen.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 13-03-2002 om 10:45:27
Oldskoel gevoel is per persoon verschillend. met andere woorden, HET oldskoel gevoel is "er" nooit geweest.
Alternative Gepost door Alternative op maandag 08-04-2002 om 17:48:57
Voor de fans:

>Het is jammer dat sommige mensen het verschil niet weten tussen commercieel en professioneel. Dus fok al die losersukkels die een band commercieel gaan lopen noemen vanaf het moment dat ze hun eerste stuiver verdienen. Ga eerst maar eens leren wat hard werken is en zeg dan zelf maar tegen je baas dat je je eerlijk verdiende salaris verhoging niet hoeft te hebben. Veel dank en groot respect gaat uit naar onze echte fans die ons begrijpen en steunen en dat ook blijven doen.
VREDE!

Luister hier maar eens goed naar Jobs!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2002 @ 20:03:39 ]

----------------------------------------
NEDERHOP!!!
King-Cannabis Gepost door King-Cannabis op dinsdag 11-06-2002 om 17:31:27
Ik heb een keer gehoord van iemand dat Def P alleen maar de Shitbusters wilt helpen om bekend te worden, trouwens, wanneer brengen de O.P weer eens een nieuw album uit? Ik heb al niks meer van ze gehoord sinds Kernramp, oh ja en Harde Kernramp, alleen maar die bullshit die Pascal nu met die Shitbusters aan het doen is, die gasten klinken voor geen reet!
----------------------------------------
Bijna iedereen wil zijn wat ie worden wil maar mijn wil is dat ik wil worden wat ik zijn wil
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 11-06-2002 om 17:35:24
reageer eens on-topic..
en wat je zegt over de Beatbusters is ook bullshit, en dat jij ze nix vind moet jij weten, maar ga dan niet zo te zeiken.. okay ?
----------------------------------------
Signature
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.