Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
MassHyponotic
Rapt met gevoelens
Gepost door MassHyponotic op zaterdag 28-05-2005 om 14:30:36
Het is misschien verstandig / handig om onder elk zijn ava een soort online / offline button te maken. Zo kan je in een topic direct zien wie er online en wie offline is.
----------------------------------------
Mensen geloven me niet als ik zeg dat ik jullie niet mag
Ik loop het liefste van huis, laat dit achter en zeg gedag
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 28-05-2005 om 14:33:02
Denk niet dat die er komt... Spade gaat deze finctie zou bouwen zodat je kan kiezen of je wilt laten zien dat je online bent of niet... Stel dat je het uit hebt staan.... ben je dan eeuwig afwezig oid?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 28-05-2005 om 14:40:07
*owja mental note*

er komt geen knop zoals op ML, wel iets anders. Maar das nog top secret en weet ik nog niet zeker.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 12-06-2005 om 09:39:24
Nu ik vraag mij eigenlijk af.. zoveel dingen gehoord over komende verbeteringen.. wanneer komen die?

maare geen slecht woord over het huidige forum he vind het egt dopeeeeeeee..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 12-06-2005 om 12:34:54
onbekend, kan volgende maand zijn, maar kan ook zijn dat het pas in december komt.

Ik heb het nu al twee keer moeten uitstellen ivm werk en andere dingen. Ik geef geen datums meer.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.