Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
daze Gepost door daze op maandag 30-05-2005 om 11:09:55
We hebben sinds vorige week onze prijzen van al het Equipment verlaagd!(alla feedback, Newline, enz..)
Wat vinden jullie uberhaupt van Massive SoulFood? Ken je de winkel? Kom je er (regelmatig)?
Laat hier wat (serieuze)meningen/ideeen achter, positief en/of negatief...
Pz
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 30-05-2005 om 11:10:59
ken die hele winkel niet...mss meer informatie?
daze Gepost door daze op maandag 30-05-2005 om 11:15:07
Check de site:
MSF
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 30-05-2005 om 11:41:10
Kan even weinig over de winkel zeggen omdat ik er nooit geweest ben zo.

Kan alleen wel zeggen dat ik de website kapot irritant traag vind, duurt allemaal erg lang voor dat de pagina's geladen zijn. Hierdoor krijg ik (en veel mensen met mij) al snel de neiging niet verder te kijken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
daze Gepost door daze op maandag 30-05-2005 om 11:42:19
@Spade: Hmmm, wat voor verbinding heb jij?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 30-05-2005 om 11:46:32
2Mbit up / 2Mbit down sDSL

Bijna geheel beschikbaar, dus daar zal het niet echt aan liggen denk ik

Edit:
Ik zal vanavond iig ook thuis even checken, of het daar beter is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2005 @ 11:47:30 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
daze Gepost door daze op maandag 30-05-2005 om 11:49:00
Dope! Laat me nog even weten! Bij mij gaat ie vrij snel nml.. Als dat nou bij meer peepz zo is, let me know!
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 30-05-2005 om 11:59:03
Wel een dope site, zit goed in elkaar.

By the way, die SL-1200 is duur bij jullie. Ik had 'em volgens mij voor veel goedkoper gezien.

Maar wat raad je mij aan, eerder een Technics of een Vestax?
De Vestax heeft een betere motor erin zitten toch? Maar die gaat minder lang mee, dan die van de Technics...

Correct me if i'm wrong...
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 30-05-2005 om 11:59:11
bij mij gaat ie ook niet helemaal soepel, en aan de verbinding zou het ook niet moeten liggen. Grafisch gezien enzo is site wel netjes!!

daze Gepost door daze op maandag 30-05-2005 om 12:58:26
@Verantwoord: ligt eraanr wat je wil.. Voor Turntable shit zou ik voor Vestax gaan! Meer mogelijkheden, stabieler en dope ideen voor de toekomst. Technics is uiteraard dope maar gata niet echt mee met de ontwikkelingen.. Prijs valt volgens mij mee? Waar heb je hem dan goedkoop gezien?
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 31-05-2005 om 09:58:34
kunnen julliie niet bij elk product gelijk de prijs erbij zette
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 31-05-2005 om 10:02:06
wel een hele dope site bij mij loopt hij lekkr snel..
daze Gepost door daze op dinsdag 31-05-2005 om 12:19:01
Prijzen staan er express niet bij.. Ivm concurentie... Als je prijzen wilt weten moet je ff mailen, bellen of langs komen in de winkel. Maar wij zijn erg goedkoop! (sinds vorge week dus...)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 31-05-2005 om 12:20:26
hmmz dus daarvoor waren jullie rete duur

Vergeten gister te checken hoe de site thuis liep, vanavond poging twee.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 31-05-2005 om 12:22:00
Quote:
daze schreef op 30-05-2005 @ 12:58:26
@Verantwoord: ligt eraanr wat je wil.. Voor Turntable shit zou ik voor Vestax gaan! Meer mogelijkheden, stabieler en dope ideen voor de toekomst. Technics is uiteraard dope maar gata niet echt mee met de ontwikkelingen.. Prijs valt volgens mij mee? Waar heb je hem dan goedkoop gezien?


Ok dan, na ja bedankt. De meeste mensen geven toch nog hun voorkeur naar de Technics...

Waar weet ik niet meer, ik zal nog wel effe kijken.
SieS
1 love ...
Gepost door SieS op dinsdag 31-05-2005 om 13:43:49
Dope shop, heb m direkt gemaild naar maat van me.
Misschien dat hij er nog een koopje kan scoren ;p
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 31-05-2005 om 13:46:18
hehe ik denk dat daze wel weet waarover die praat hoor ...
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 31-05-2005 om 14:07:35
Njah site is ontzettend traag, jullie hebben verder wel dope spul. Toch verlies ik mijn interesse omdat de prijzen niet zijn aagegeven...Wat versta je onder "goedkoop" dat is voor iedereen weer verschillend. MAar verder stoere gear hoor, goed aanbod.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 31-05-2005 om 15:01:00
Quote:
dap schreef op 31-05-2005 @ 13:46:18
hehe ik denk dat daze wel weet waarover die praat hoor ...


Als je het tegen mij hebt. Ik zeg alleen dat de meeste hun voorkeur nog geven aan de Technics, die is ook uitgeroepen tot beste draaitafel.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.