Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
MassHyponotic
Rapt met gevoelens
Gepost door MassHyponotic op maandag 30-05-2005 om 18:03:03
Wat insprireert jou tot het maken van je teksten.

Ikzelf maak alleen songteksten over dingen die ik mee heb gemaakt. Zo heb ik een liedje over hopeloos verlifd dat gaat over een meisje dat ik in het verleden heel erg leuk vondt. Zelfmoord, dat gaat over een maand of 2 geleden toen ik gewoon zo enorm depressief was dat ik dood wou. Players gaat over meisjes die gebruikt worden zonder dat ze er zelf om vragen, er is namelijk een vriendin van me heel erg geplayed. Verder ben ik nu bezig met een liedje over rot ouders omdat mijn ouders gewoonweg erg kut zijn en nog een over meningen trekken zonder te kennen. Dit laatste gaat over mensen die te vroeg meningen trekken over andere zonder ze te kennen. Dat gebeurt bij mij op school heel veel over mij.
----------------------------------------
Mensen geloven me niet als ik zeg dat ik jullie niet mag
Ik loop het liefste van huis, laat dit achter en zeg gedag
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 30-05-2005 om 18:10:46
Nou ik dat iedereen uit gevoel rapt.. dat moet ook wel je moet ook niet over dingen schrijven die je zelf niet heb meegemaakt..

Heb vele teksten met vele onderwerpen.. probeer er steeds meer skills in te leggen door wordplay en binnenrijm..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 30-05-2005 om 19:14:28
Quote:
MassHyponotic schreef op 30-05-2005 @ 18:03:03
Wat insprireert jou tot het maken van je teksten.

Ikzelf maak alleen songteksten over dingen die ik mee heb gemaakt. Zo heb ik een liedje over hopeloos verlifd dat gaat over een meisje dat ik in het verleden heel erg leuk vondt. Zelfmoord, dat gaat over een maand of 2 geleden toen ik gewoon zo enorm depressief was dat ik dood wou. Players gaat over meisjes die gebruikt worden zonder dat ze er zelf om vragen, er is namelijk een vriendin van me heel erg geplayed. Verder ben ik nu bezig met een liedje over rot ouders omdat mijn ouders gewoonweg erg kut zijn en nog een over meningen trekken zonder te kennen. Dit laatste gaat over mensen die te vroeg meningen trekken over andere zonder ze te kennen. Dat gebeurt bij mij op school heel veel over mij.


tip voor je: schrijf ook eens over de leuke dingen in je leven (niet lullig bedoeld)
als je namelijk allemaal teksten over kutdingen schrijft word je zelf ook niet echt vrolijk


----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 30-05-2005 om 19:20:44
Heb je tenminste inspiratie voor de volgende kut dinge die je gaat schrijve
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op maandag 30-05-2005 om 19:24:21
ik schrijf of vanuit emoties of op een beat verschillende beats brengen verschillende ideeën naar boven
----------------------------------------
Kiphop baby!
Strict0111
Zc hiphop..
Gepost door Strict0111 op maandag 30-05-2005 om 23:38:38
Ik schrijf meestal over hetgene wat ook echt zo is en waar ik zelf wat van weet.
En over dingen die er ook echt zijn.

DAt is mijn ding dan heh..
Dat ligt dan verder ook weer aan de beat of die leuk klinkt od rauw..

Dat bepaalt ook of het onderwerp gezellig, leuk of juist droevig is...

Peace..
----------------------------------------
Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.