Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: [1] 2 ]
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:31:41
Bij hiphop, hoort natuurlijk, onze vijand.. de POLITIE.. ja ge kent ze wel..
nu is mijn vraag wie is er al opgepakt en dergelijke?

Ik ben 1 keer gepakt geweest, voor brandstichting, moest naar rechtbank, en sociale dienst enzo, HEEL VEEL SHIT mee gehad..
jepz ik haat de flikken egt..
O ja ben ook nog 2 keer tegengehouden geweest en gecontroleerd omdak ging gaan lopen as ik ze zag.. de 1ste keer was ik weggelopen omdak weed meehad, ma die had ik kunnen wegsmijten dan
de 2de keer was gwn omdak was verschoten da de flikken daar waren omdak just daarvoor me ne maat wa graffiti had gezet, de maat was al weg met de bussen, godzijdank

nu jullie!
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 31-05-2005 om 21:32:20
stoere jongen
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:33:08
ik voel me er niet egt stoer om...
ik haat het eerder...
om de brandstichting schaam ik mij zelfs...

FLIKKEN = KLOOTZAKKEN
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 31-05-2005 om 21:33:47
onze vijand... de politie?
er is geen 'ons' alleen omdat we hiphop luisteren
dat jij nou zo'n coole gansta bent wil niet zeggen dat wij allemaal een gezamenlijke vijand hebben

denk je nou ook niet dat de poltitie er met een reden is?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 31-05-2005 om 21:33:49
Reacties als stoer enzo worden vanaf nu weg ge-edit! FF serieus blijven.

Ik heb zelf niks uitgevroten waar ik gepakt voor ben (af en toe een Tagje gekalkt, maar dat was maar 2 maanden ofzo). Ik ga ook niks meer doen, ik wil namelijk zelf Agent worden...
creative
Fresh
Gepost door creative op dinsdag 31-05-2005 om 21:33:51
Hoe oud ben jij, nee ik heb nog nooit problemen gehad, en waarom is de politie onze vijand omdat eazy en Nwa 'fuck the police' riepen?

Denk het niet..
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:36:27
oke ik zal het dan maar verduidelijken

hier in belgie zijn de flikken egt KLOJO's..

as ge hier een dag zijt zult ge et ook merken.. Komen zelfs op school enzo.. en geef toe.. zo'n politievriendjes zijn de meeste hier tog niet

ik herhaal het nogmaals ik voel me helemaal niet stoer omdak door de flikke ben gepakt.. integendeel.. schaam me der voor
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Lau Gepost door Lau op dinsdag 31-05-2005 om 21:36:37
Wat een zinloos topic dit zeg.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:37:47
Quote:
Lau schreef op 31-05-2005 @ 21:36:37
Wat een zinloos topic dit zeg.

het hype-topic is dan wel nuttig fwa k'maan een mens probeert zich maar te amuseren..

BTW ik heb helemaal niets tegen de hype.. vin et eigenlijk wel dope
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
creative
Fresh
Gepost door creative op dinsdag 31-05-2005 om 21:38:12
Quote:
MC Notorious schreef op 31-05-2005 @ 21:36:27
oke ik zal het dan maar verduidelijken

hier in belgie zijn de flikken egt KLOJO's..

as ge hier een dag zijt zult ge et ook merken.. Komen zelfs op school enzo.. en geef toe.. zo'n politievriendjes zijn de meeste hier tog niet

ik herhaal het nogmaals ik voel me helemaal niet stoer omdak door de flikke ben gepakt.. integendeel.. schaam me der voor


En hoe zou je het vinden als jouw vader nou politie was, dan ga je me toch niet vertellen dat jij geen vriendje bent met je vader ?
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 31-05-2005 om 21:38:55
ik ben nog nooit in contact met de politie geweest, en dat wil ik graag zo houden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
FlowJob Gepost door FlowJob op dinsdag 31-05-2005 om 21:39:15

najah eigenschuld dikke bult

ik weet niet hoe het in belgie is maar hier kom je met een strafblad moeilijk aan een baan

als ik een strafblad heb voor iets ergs kan ik wel van school afgaan, ik krijg dan toch geen baan meer
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 31-05-2005 om 21:39:33
Quote:
MC Notorious schreef op 31-05-2005 @ 21:36
oke ik zal het dan maar verduidelijken

hier in belgie zijn de flikken egt KLOJO's..

as ge hier een dag zijt zult ge et ook merken.. Komen zelfs op school enzo.. en geef toe.. zo'n politievriendjes zijn de meeste hier tog niet

ik herhaal het nogmaals ik voel me helemaal niet stoer omdak door de flikke ben gepakt.. integendeel.. schaam me der voor


Heb je zelf ook niet in vinger in de pap dat je steeds gepakt wordt? Bij ons komen ze ook op school, alleen maar beter. Altijd mensen die dingen aan 'm vragen. Zo maak je toch de drempel wat lager om naar de politie te komen. En ze zijn dan in de buurt, sommige zijn te lui om naar het bureau te gaan.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:39:59
Quote:
creative schreef op 31-05-2005 @ 21:38:12
[...]

En hoe zou je het vinden als jouw vader nou politie was, dan ga je me toch niet vertellen dat jij geen vriendje bent met je vader ?

egt vriendje ben ik nu al niet met mijn vader..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:41:20
Quote:
Schaduw schreef op 31-05-2005 @ 21:39:33
[...]

Heb je zelf ook niet in vinger in de pap dat je steeds gepakt wordt? Bij ons komen ze ook op school, alleen maar beter. Altijd mensen die dingen aan 'm vragen. Zo maak je toch de drempel wat lager om naar de politie te komen. En ze zijn dan in de buurt, sommige zijn te lui om naar het bureau te gaan.


ze komen niet opt school om te praten..
maar op spijbelaars op te pakken,
te controleren op verboden middelen
(weed, hasj..)
en om alle brommerkes op de rollen te zetten en er zoveel mogelijk in beslag te nemen..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 31-05-2005 om 21:41:52
en denk je niet dat ze een reden hebben om die dingen te doen?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
FlowJob Gepost door FlowJob op dinsdag 31-05-2005 om 21:41:58
jij misschien niet maar, ik ken ook wel wat polities en die zijn best aardig, als je aan de goede kant van de wet blijft is er nix mis

hetzelfde als je de eerste dag opschool ben en je heb meteen een grote bek, nou dan vraag je om problemen, zelfde bij polities
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:43:37
ma ik zeg niet dat er geen vriendelijke politiemensen zijn..
maar sommige dingen gaan te ver..
een hoop vrienden van mij zijn vrijdagavond, ze stonden in een steegje int stad, opgepakt, meegenomen naar't bureau en daar een half uur bijgehouden om te controleren of ze weed hadden... (hadden ze niet.. voor ne keer )
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 31-05-2005 om 21:53:00
politie vijand?

Ik blijf er bij de flik is uwen beste vriend. Helaas moet de jeugd altijd afgeven op autoriteiten.

Politie in belgie is tenminste echt politie. Wees er bij mee. En denk je echt dat de politie hier nooit scholen checkt en brommers op de rollerbank zet op scholen? Ik moet over een 8km lange dijk naar school elke dag, geen uitweg, standaard 6x per jaar dat ze er stonden met de rollerbank. Vond toen en nu nog volledig terecht.

Maarja afgeven op justitie en politie is stoer...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 21:55:30 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 31-05-2005 om 21:53:42
Quote:
ze komen niet opt school om te praten..
maar op spijbelaars op te pakken,
te controleren op verboden middelen
(weed, hasj..)
en om alle brommerkes op de rollen te zetten en er zoveel mogelijk in beslag te nemen..


Dus?
Spijbelaars zijn toch gek, en als je niet goed kan spijbelen, is dat je eigenlijk schuld nietwaar?
Zolang jij niet meer dan 5 gram bij je hebt, is er toch niks aan de hand? (Weet niet precies hoe dat in Belgie is.)
Koop dan gelijk een scooter, brommers opvoeren heeft toch geen zin.
Bovendien heb ik niet aan alle politieagenten een hekel, maar ik vind sommige soms wel irritant. Als ik bijvoorbeeld over de stoep fiets, omdat ik anders lang moet wachten voor de rij auto's, maar dat is ook grotendeels mijn eigen schuld.
Maar zo heb je bij elk beroep/gedeelte/groep wel een paar mensen die je niet of wel mag.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 31-05-2005 om 21:55:28
word!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 21:57:02
laat ik et zo stellen.. 20 % van de flikken deugen IN MIJN OGEN niet..

en in belgie is alle drugs compleet verboden.. alleen as ge meerderjarig zijt moogt ge 3 gram hebben .. maar as ze u tegenhouden pakken ze et wel af.. en as het meerdere keren gebeurt moet ge tog nog een boete betalen.


ook alle skateboarders enzo worden om de minuut tegengehouden..

politie is niet egt een plaag.. maar er zijn er zo bij.. die egt irriteren.. en die overdrijven.. zo simpel is het.. zoals ge al zei.. zo zijn er in elk beroep.. maar bij de flikken hebt ge daar last van..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 31-05-2005 om 22:00:59
Quote:
MC Notorious schreef op 31-05-2005 @ 21:57:02
laat ik et zo stellen.. 20 % van de flikken deugen IN MIJN OGEN niet..

en in belgie is alle drugs compleet verboden.. alleen as ge meerderjarig zijt moogt ge 3 gram hebben .. maar as ze u tegenhouden pakken ze et wel af.. en as het meerdere keren gebeurt moet ge tog nog een boete betalen.


ook alle skateboarders enzo worden om de minuut tegengehouden..

politie is niet egt een plaag.. maar er zijn er zo bij.. die egt irriteren.. en die overdrijven.. zo simpel is het.. zoals ge al zei.. zo zijn er in elk beroep.. maar bij de flikken hebt ge daar last van..


Quote:
Bij hiphop, hoort natuurlijk, onze vijand.. de POLITIE.. ja ge kent ze wel..


Hier noem je ze nog de vijand, wel een plaag dus.
En nu opeens weer niet?
Jij weet ook niet wat je wil.
En wiet verbieden voor personen onder de achttien jaar vind ik nog niet eens zo slecht trouwens.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 22:04:38
k'maan mannen ge weet niet hoe het is in belgië 20% van de flikken zijn pure klojooooooooooooo's..

ik blijf erbij. zelfs bij alchol controles zijn ze arrogant..


----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op dinsdag 31-05-2005 om 22:05:25
Vorig jaar in december in zwolle had ik met een vriend bij cafe de blauwe bengel afgesproken. I
k wachte er buiten en stond even met een jongen van me school te praten en op eens reden er een paar politie busjes langs. Later was die jongen weg en toen kwam een busje terug rijden die reed door en later zag ik het busje keren. En kwam weer mijn richting op rijden opeens iets voorbij stopte het busje kwam achteruit rijden en die agenten kwamen er uit. Ik moest toen tegen de muur gaan staan en werd gefouilleerd. Toen moest ik mee en zeiden ze we hebben iemand die aan het signalment. Ik wist zelf niet eens waarvoor ik werd op gepakt dus ik vroeg waarom ik was opgepakt en toen zei die agent tot er een overval gepleegd was op een sexshop die iets verder op zat. Ik werd er heen gereden en ondertussen zei ik als ik een overval pleeg ga ik echt niet wat verderop voor een cafe staan, die agent had er geen antwoord op. Bij de sexshop werd er gekeken als ik de dader was maar dat was niet zo. Toen werd ik terug gereden naar mijn plek en ik stond er net en het busje was net weg komt er een anders busje aan.
Die stopte voor me ik liep naar het busje toe en zei ik ben net ook al opgepakt en toen checkte ze het even en was het ok.
Al om al een heel raar gebeuren
----------------------------------------
De louter rijm
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 31-05-2005 om 22:05:40
nog niks van gemerkt hier...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 31-05-2005 om 22:06:04
hmmmz ik weet behoorlijk goed hoe de flikken in belgie zijn... en ik blijf er bij de flikken daar zijn zo als flikken behoren te zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 31-05-2005 om 22:06:54
Trouwens, ik ben nog nooit opgepakt en dat wil ik graag zo houden
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 31-05-2005 om 22:06:56
ik blijf erbij van niet
maakt ni uit.. moet tog nog een beetje oneenigheid zijn
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op dinsdag 31-05-2005 om 22:38:21
verschillende keren gepakt voor kleine dingetjes in m'n kwajongen tijd... hehe.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2005 @ 22:39:28 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 31-05-2005 om 22:57:53
Wat n topic dat zeg
Ik ga hier echt niet posten waarvoor ik allemaal ben aangehouden/opgepakt.
----------------------------------------
Jos de Boss
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 31-05-2005 om 23:38:41
Ik ben wel eens in aanraking geweest met de politie


Wildplassen! 46 eu on my ass. Zonder licht fietsen kost je 25 eu. beetje krom
----------------------------------------
Days to come
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 01-06-2005 om 00:00:20
vaak genoeg in aanraking/net niet in aanraking geweest voor verschillende dingen, maar nooit moeten voorkomen gelukkig hehe

maar volgens mij heeft deze kill te veel naar NWA - Fuck The Police geluisterd hehe

er zijn wel een aantal chille copjes, die het wel snappen dat als mensen politie bellen omdat we met een groep staan.. maar je hebt ook klootzakken die je om 3.00 uur op de bon smijten omdat je door een winkelstraat fietst waar op dat moment fokking niemand is.. kk hoeren op fietsen zijn erg, fietsen een stuk harder als ik ..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 00:06:27 ]
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op woensdag 01-06-2005 om 01:44:31
fok, jullie zijn erg.

ik haat politie, trouwens ik haat *piep* wouten zoals ik het noem.

fok ze allemaal.

ze doen 70% niks goed's fok hun

in plaats van dat ze inbrekers al die sjit pakken gaan ze mensen wegjagen ,ergens onnodige boetes geven, fok hun

fok alle *piep* politie agenten.

*piep*
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 10:57:16 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 01-06-2005 om 11:25:20
Quote:
spade schreef op 31-05-2005 @ 21:53:00
politie vijand?

Ik blijf er bij de flik is uwen beste vriend. Helaas moet de jeugd altijd afgeven op autoriteiten.

Politie in belgie is tenminste echt politie. Wees er bij mee. En denk je echt dat de politie hier nooit scholen checkt en brommers op de rollerbank zet op scholen? Ik moet over een 8km lange dijk naar school elke dag, geen uitweg, standaard 6x per jaar dat ze er stonden met de rollerbank. Vond toen en nu nog volledig terecht.

Maarja afgeven op justitie en politie is stoer...


ja man... politie zijn stommeriken !

het lijkt wel of verstand pas ECHT met de jaren komt. Politie doet niets verkeerd, tuurlijk is het kut als je een bekeurinkje krijgt of wordt opgepakt, maar elke bekeuring en aanhouding is gewoon terecht de regeltjes zijn er en dat weet je.
Je weet dat het niet mag wat je doet en wil je "het" dan toch doen dan moet je jezelf het risico voorhouden dat je gepakt kan worden. En dan dus niet gaan kankeren, want als je een spel begint loop je het risico dat je verliest.


upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 01-06-2005 om 11:31:01
Politie niks op tegen, Alleen belachelijk dat je voor wildplassen (asociaal gedrag) 46 euro boete krijgt, wat dus overduidelijk een makkelijke staatskasvulmethode is, en voor zonder licht fietsen (gevaarlijk gedrag) 25 euro boete krijgt.
----------------------------------------
Days to come
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 01-06-2005 om 11:39:34
hm dat pissen moet geuanceerd worden inderdaad (maar dit heeft opzich niets met politie te maken)
mensen die in winkelstraten en portieken staan te pissen is wel erg smerig, maar een boompje in het park zie ik het kwaad niet van in.

MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 12:39:08
in belgie staat op wildplassen ook boete..
en stel dat het tegen een (oud!) gebouw is fzo.. of tegen een vervallen gebouw,
45euro boete + reinigingskosten van het gebouw, want dat zuur zou de stenen (van het oude!! gebouw) aantasten.. zo loopt het al snel op tot 150 euro..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 01-06-2005 om 13:25:21
Quote:
upnorth schreef op 01-06-2005 @ 11:31:01
Politie niks op tegen, Alleen belachelijk dat je voor wildplassen (asociaal gedrag) 46 euro boete krijgt, wat dus overduidelijk een makkelijke staatskasvulmethode is, en voor zonder licht fietsen (gevaarlijk gedrag) 25 euro boete krijgt.


Ja of voor het staan onder een afdakje of in een portiek buiten, krijg je ook 45 euro. Ze rijden even langs de scholen en ze hebben alweer 20 man die ze kunnen bekeuren, en natuurlijk altijd even om ID vragen als ze je toevallig niks kunnen maken en ze rijden langs. Ik heb er nou niet meer zo'n last van omdat we na heeeeel lang zeuren een overleg met de school hebben kunnen regelen waar we staan, maar in de rest van de stad hier is het nog precies hetzelfde.
----------------------------------------
Jos de Boss
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 13:28:41
Quote:

offtopic:ja ik zeg het tog.. 20% v.d. flikken zijn egt een plaag..
dus.. ja..


ontopic nu trg.. nog iemand die last/problemen met de flikken heeft gehad?
Edit:
Foutje gemaakt in mijn quote
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 13:29:12 ]

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op woensdag 01-06-2005 om 13:33:24
ja maar eigelijk houd ik wel een beetje van politie agenten, ze doen erg veel goede dingen , ze redden ons land!

PO PO PO Politie

Props schaduw dat je politie wordt!
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 01-06-2005 om 13:42:31
vindet bullshit om een hele poltieeenheid over een kam te scheren omdat er een paar idealisten als dwazen bonnen uitschrijven.

een politie is net als een gewoon mens, hij behandeld je zo als jij hem behandeld. Gedraag jij je provocerend tegen agenten logisch dat ze je pakken.

Trouwens dude, als ze jou schuurtje in de hens zette ben jij ook blij dat er mensen zijn die de daders zullen straffe, En wees blij dat de politie je straft want als mensen het recht in eigen handen nemen ben je veder van huis.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 16:04:34
haha ik had geen schuur in de fik gestoken..
et was een krant..
allee niet een maar kom..
een krant in de fik, een kabeltje een beetje gesmolten.. tis al..

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Lau Gepost door Lau op woensdag 01-06-2005 om 16:09:29
Ik krijg het idee dat je het behoorlijk stoer vind om je af te zetten tegen de wouten...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 16:12:29
godver****
hoeveel keer moet ik nog zeggen...
vint et helemaal niet stoer van mezelf
in tegendeel..
schaam me der egt voor..
DAMN
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 01-06-2005 om 16:26:34
Quote:
MC Notorious schreef op 01-06-2005 @ 16:04
haha ik had geen schuur in de fik gestoken..
et was een krant..
allee niet een maar kom..
een krant in de fik, een kabeltje een beetje gesmolten.. tis al..


je snapt me punt toch wel? bedoel ik geef mijn mening er over want dat wil je. en vervolgens ga je beetje dom omheen lopen praten.

Ik vindat de politie er moet zijn omdat anders mensen rechht in eigen handen nemen, en dan gaat het pas fout. maarja hopelijk zul je dat zelf ook eens in gaan zien.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 16:29:04
merde da zie ik zelf ook in..
maar 20% van de flikken deugt IN MIJN OGEN niet..

trwns volgens mij gaat dit topic nergens heen.. mag eigl wel een slotje op van mij.. as niemand meer iets te melden heeft behalve reacties als:" wat stoer ".. we kunne natuurlijk ook ontopic blijven .. en dan moet er vn mij gn slotje op..

Edit:
niet dat ik daarover heb te beslissen natuurlijk..

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 16:29:23 ]

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op woensdag 01-06-2005 om 21:59:16
Quote:
MC Notorious schreef op 01-06-2005 @ 16:29:04 20% van de flikken deugt IN MIJN OGEN niet..


Hmm, 20% deugt in mijn ogen juist wel...
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 22:06:43
en 80 % niet :-D lol..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Paradize//H3
~Soarin' Minds~
Gepost door Paradize//H3 op donderdag 02-06-2005 om 14:08:52
Die gast heeft wel gelijk.. in Belgie zijn agenten veelal nog van die ouwerwetse bastards die je uit verveling gaan lopen zieken enzow.. (zonder rede om ID vragen, fouilleren, je bij het minste of geringste vasthouden, etc.)
Ik kan me voorstellen dat ze er daar een grotere hekel aan hebben dan in nederland. Hier vind ik de politie weer veeeeeel te mild.

Genoeg shit uitgevreten vroeger, maar in 'aanraking' met politie is bij mij nooit verder gekomen dan een babbeltje en ik mocht weer doorlopen

p'ze

----------------------------------------
H2013~ "We schreeuwden 'tijd voor overname' en namen de tijd over"
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.