Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 01-06-2005 om 16:59:08
Zoals sommige van jullie mischien al weten heb ik de afgelopen 4 jaar in de bioscoop gewerkt. Omdat ik verhuist ben naar het Brabantse echter heb ik mijn baantje met pijn in het hart af moeten zeggen. 4 Jaar bios betekent 4 jaar gratis film, en 4 jaar weten wat er in de sneak preview draait. En nu moet ik betalen en ik weet niet wat er in de sneak draait. Nu wil ik het wel graag weten om te voorkomen dat ik die flick al gezien heb en helaas is sneakpoint niet meer zo leuk om te vermelden wat er waar gaat draaien. Is er mischien iemand die een andere site weet? Via google kom ik er niet uit voor de bijdehandjes

Thanks!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 17:00:10 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 17:03:37
wat is sneak preview?
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Mip
Gepost door Mip op woensdag 01-06-2005 om 17:05:20
damn, 4 jaar lang TS's en TC's maken! dat kan aardig wat geld opleveren
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 01-06-2005 om 17:15:36
Quote:
Mip schreef op 01-06-2005 @ 17:05
damn, 4 jaar lang TS's en TC's maken! dat kan aardig wat geld opleveren


WA?

Enneuh niemand weet?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 17:19:13
ma wa is da nu sneak preview..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 01-06-2005 om 17:21:47
Een film waarvan je niet weet welke het is tegen een gereduceerde prijs. In je lokale bios.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 01-06-2005 om 17:24:12
a ja zo
oke thanks
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Mip
Gepost door Mip op woensdag 01-06-2005 om 17:34:31
Quote:
Noedels schreef op 01-06-2005 @ 17:15:36
[...]

WA?

Enneuh niemand weet?


CAM :

Een CAM release is meestal gemaakt met een VIDEO camera in een bioscoop. Soms wordt er gebruik gemaakt van een mini driepoot, maar vaak is dit niet mogelijk, dus beweegt de camera. Ook is de locatie van de filmer in de bioscoopzaal niet altijd optimaal, dus kan het best vanuit een hoek gefilmd zijn. Als de film op een goede manier gecropped is, is het moeilijk te zien, behalve als er tekst op het scherm staat. Het valt vaak op aan de hoeken aan de boven en onderkant van het scherm. Geluid komt van de microfoon in de VIDEO camera, dus geluiden uit de zaal zoals gelach bij een komedie, kan vaak gehoord worden gedurende de film. Door al deze omstandigheden is de kwaliteit matig tot slecht, maar soms hebben we geluk en is de zaal vrij leeg, en een helder geluid zal te horen zijn.


TELESYNC (TS) :

Een Telesync is van dezelfde kwaliteit als een CAM release, alleen maakt deze gebruik van een externe geluidsbron zoals bijvoorbeeld de aansluiting voor hardhorende mensen. Een directe geluidsbron wil niet zeggen dat de geluidskwaliteit goed is, omdat er een hoop achtergrondlawaai kan zijn. Veelal worden telesyncs opgenomen met een professionele camera in een nagenoeg lege bioscoop, zodat een betere kwaliteit kan worden verkregen. De kwaliteit varieerd ernstig, dus probeer altijd een sample te krijgen voordat je de gehele release download. Een hoog percentage Telesyncs zijn gewoon CAM's die verkeerd benoemd zijn.


TELECINE (TC) :

Een Telecine machine kopieërt de film digitaal van de filmband. Geluid en beeld zijn heel goed, maar door de te gebruiken machine en de daaraan verbonden kosten zijn ze vrij zeldzaam. De film is meestal in het juiste aspect alhoewel 4:3 telecines bestaan. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Jurassic Park 3 TC. TC moet niet worden verward met TimeCode, wat een counter is die zichtbaar is op het scherm gedurende de film.



dat dus noedels
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 01-06-2005 om 18:14:13
HEhe ach so..inmiddels ben ik er al uit. Het is een flauwe comedy met Ashton Kutcher...Dus mensen uit Breda dat dus. Ik ga morgen wel naar Sin City
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Koekblik Gepost door Koekblik op woensdag 01-06-2005 om 20:05:00
Ik kijk persoonlijk meestal op IMDB om te zien welke films in een week uit komen (meestal 2 a 3) en dan wordt meestal de wat meer kas kraker gebruikt voor sneakpreview (hangt ook af van hoeveel reclame er op tv voor die film is al op tv) . . . . anders ik neem aan dat je na 4 jaar werk toch nog wel genoeg homies daar nog steeds werken die je kan bellen voor die inside info ?



----------------------------------------
Vini vidi suc mensa bibi.
(Ik kwam, zag, en dook onder de tavel)
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 02-06-2005 om 14:53:04
Njah maar ik woon dus nu in Breda, niet meer in Arnhem waar ik bij de bios werkte
Maar het schijnt dat de film die hier in de sneak draait rouleert en maandag in Arnhem draait. Dus vandaar dat ik het nu wist
----------------------------------------
clonebabybeats baby
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op dinsdag 14-06-2005 om 00:35:02
sneakpreview.2bethere.com/

daar staat toch ook altijd wat de sneak preview is van elke week?!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2005 @ 00:41:50 ]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 14-06-2005 om 11:18:48
Daar klopt dus geen ene hol van maar bedankt iig
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.