Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
we hebben en nieuw katje ,het is wel uitgemargerd maar het kan echt zielig kijken (ik verdenk de uitgemergelde kop er van) dus toen we een naam zochten heb ik het genoemd naar iemand van het forum raad eens wie.... oké,ik beken ik verveelde me steendood ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
battlecat | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat moet hem wel zijn ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
uzelf.. dap spade flowjob ik? (nee tog niet ![]() eum *-) kweet het niet ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 01-06-2005 @ 18:53:57 dat moet hem wel zijn ![]() denk het ook ![]() | ||
![]() | ![]() |
nop,niet battlecat ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
oei.. het wort moeilijk.. geef is een hint ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
hij/zij (al zijn er heel weinig zij's) heeft hier al een naam,reputatie opgebouwd ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
MC Notorious! of mckillbone [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 19:07:04 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Mckillbone lijkt me logies ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Saffie? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
tjah.. dan is het een modje ofwel mckillbone.. maar dat kan niet omdat het een "schattig" katje is ![]() Edit: mss verantwoord of noedels? [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 19:10:50 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
hij heeft een gekleurd naampje ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
bonte koe ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
![]() | ![]() |
pff geen iedee zeg het maar![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
osiris natuurlijk zo niet , dan verander je nu de naam alsnog in osiris ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
gekleurd naampje osiris dan is het mss shaduw of dap of noedels of verantwoord. nog een hint ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik had ook een gekleurd naampje en ik ben gewoon de stoerste hier, dat moge wel duidelijk zijn na die godheid pol en het feit dat ik zo vaak gequote word braak braak van mezelf ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
mmm ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
asbezt geef nog eens een hint.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Chester!! ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat had je niet hoeven doen Azbest! ik voel me vereerd![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
whahaha.. Ik vind Spook wel iets voor de kat. | ||
![]() | ![]() |
nop,nog niet ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 01-06-2005 @ 19:04:30 hij/zij (al zijn er heel weinig zij's) heeft hier al een naam,reputatie opgebouwd Dan zou het wel heel makkelijk zijn geweest. Ik ben samen met Noedels hier de enige met een platenmaatschapij. Dus Noedels of Verantwoord. ![]() | ||
![]() | ![]() |
word that | ||
![]() | ![]() |
ik heb de naam al horen vallen,meer zeg ik niet meer ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Ja dan is het toch al geraden? We kunnen wel door blijven raden maar dat heeft dan geen zin meer![]() Ik vind persoonlijk Saffie het dopeste ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
het was jou naam,noedels toch is het veranderd in een andere naam van het forum raad het eens:weer een gekleurd naampje en van de nlhiphop crew ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
joepie ik had noedels gezegt ![]() k'maan geef is een hint meer dan kleur :p ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 01-06-2005 @ 20:38:12 van de nlhiphop crew trouwens,zo kan je al de namen zeggen hé,je moet alleen de ene gezochte naam droppen. tip:wannabe of wannabi? [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2005 @ 20:48:07 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 01-06-2005 @ 20:38:12 het was jou naam,noedels toch is het veranderd in een andere naam van het forum raad het eens:weer een gekleurd naampje en van de nlhiphop crew SpooK! ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
bravo,doper u heeft gewonnen (was de tip te duidelijk?) en u heeft gewonnen *tromgeroffel* een eigen topic samen met mira ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Tsk..ik was het...was... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 01-06-2005 @ 20:54:56 bravo,doper u heeft gewonnen (was de tip te duidelijk?) en u heeft gewonnen *tromgeroffel* een eigen topic samen met mira ![]() De tip was te duidelijk. Wie is er behalve Safire en Noedels nog meer crewlid ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
tja, noedels of dat ons ander kat sloef noemt kon het niet. katen horen ik klanken en noedels en sloef kon dus niet volgens mijn ouders om verwarring tegen te gaan. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Luisteren katten naar jou? Ik heb een kat die wel naar me luistert, maar dat is alleen als ik chips bij me heb. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
jup,als ik roep komen die,meestal ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig niet naar mij want Prow ain't a pussy name ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
ik heb nog aan jou naam gedacht ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
mijn naam heb je zeker niet aan gedacht, beetje vreemde naam voor een kat ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 01-06-2005 @ 21:08:38 gelukkig niet naar mij want Prow ain't a pussy name whaha lol ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Edit: naam was al genoemd [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2005 @ 16:44:41 ] | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |