Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Jean010 | ![]() | ![]() |
maar ik weet niet welke ik moet kopen, welke raden jullie aan? + drop plaatjes als het kan [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2005 @ 20:33:14 ] ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Puma, die lopen fucking lekker , en anders een ander merk sneakers ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gewoon winkel en winkel uit lopen...je moet niet kopen wat anderen mooi vinden, maar wat je zelf mooi vind... plus een kickje naar ALG en een duidlijkere topictitel | ||
jamaar misschien heb ik dan iets zo van: ja die zijn idd dope !!! dus dan vind ik het zelf ook mooi ![]() ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Dan is het nog maar de vraag of je 'm ook in de winkel vind... waar ga je heen (plaats e.d.)? | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Neeh man geen puma's je moet rollen op k swiss ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga je de lelijkste zoeken en zeggen dat je die moet kopen. | ||
![]() | ![]() |
Kun je dat ook voor mij doen dap ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 03-06-2005 @ 20:51:04 Neeh man geen puma's je moet rollen op k swiss ja idd ![]() (wel met die schoenewax spul kope) anders zijn ze zo grijs ![]() edit: ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2005 @ 21:22:18 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Phat Farm _0_ ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Quote: Schaduw schreef op 03-06-2005 @ 20:37:21 Dan is het nog maar de vraag of je 'm ook in de winkel vind... waar ga je heen (plaats e.d.)? Rotterdam, Rond Schouburg Plein.. gewoon door heel de stad! ![]() ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Deze shoes heb ik. Ze zitten knetterfijn en zien er ook nog eens dope uit. ---------------------------------------- beng! | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
koop die 2 paar voor 50 eurie ![]() ik heb ze ook zijn deup ![]() plaatje uhm moet je ff zoeke ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 03-06-2005 @ 20:51:04 Neeh man geen puma's je moet rollen op k swiss rollen hoeft niet perse maar k swiss en adidas zijn gewoon de bomb ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2005 @ 08:28:00 ] | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
![]() Dit zijn mijn nieuwste .. Ik loop trouwens altijd op nike, adidas of converse .. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2005 @ 09:31:15 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() gewoon all stars punt ![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
jullie hebben me opgegeild met jullie schoenen plaatjes ga zo ff shoppen ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ga naar pc hoofdstraat en dan naar bottichelli winkel.. jezus dat zijn pas egt mooie schoenen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Wdp Owh Jawel ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje lopen op stijl he NIKE AIR MAX ![]() ---------------------------------------- Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Das geen stijl ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Wdp Owh Jawel ![]() |
![]() | ![]() |
yep ---------------------------------------- Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Koop slippers, da's pas gangster. | ||
![]() | ![]() |
Sandalen en dan witte sokken aan gek! Dat is de 2005 look ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Wdp Owh Jawel ![]() |
![]() | ![]() |
de jezus look? ---------------------------------------- Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding. | ||
![]() | ![]() |
ik weet niet of ie witte sokken had maar ja idd in ieder geval sandalen aan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Mira poes |
![]() | ![]() |
http://www.sundaysbestclothing.com/product_photos/LA400-2PPK_pink_f.jpg The image �http://www.sundaysbestclothing.com/product_photos/LA400-2PPK_pink_f.jpg� cannot be displayed, because it contains errors. dit is pas kunst ![]() | ||
Wdp Owh Jawel ![]() |
![]() | ![]() |
die mogen der ook cker wezen ---------------------------------------- Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding. | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
fuck bordeelslippers. rock gewoon Nike Air Max ones. ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik kan deze kopen voor � 110.- http://www.raffaello-network.com/espanol/moda-detalle/28647/28/Zapatos-Prada-Americas-Cup.html ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Koop geen prada schoenen, die shit begint played out te worden. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo ? deze heeft niemand ![]() die zwarte en blauwe beginnen uit te raken vind ik ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Ik heb helemaal witte , en licht blauwe. Tis dat ze zo snel vies worden, anders had ik ze wel vaker gedragen. Kdraag vaak zwarte dior sneakers en slippers. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
jah ik heb ook sneakers liggen Oasics kan er alleen geen plaatje van vinden en Reebok's heb ik ook in het beige ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
witte all stars... heb ik | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik moet binnekort ook nieuwe schoenen hebben, ik denk dat ik voor sneakers ga, welke weet ik nog niet.. | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
niemand post Bikkenberg schoenen??? smakeloze madderfakkers ![]() | ||
jameyskatje | ![]() | ![]() |
ik heb nikes dunk low.. ik zal even een foto gaan zoeken ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 19-06-2005 @ 19:50:23 niemand post Bikkenberg schoenen??? smakeloze madderfakkers ![]() ![]() sorry man, ik ben niet zo hip !! | ||
jameyskatje | ![]() | ![]() |
![]() dit zijn ze.. ik heb ongeveer 10 paar schoenen ![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Da's voor me dagelijkse bezigheid,.. Mogen jullie raden welken dat zijn ! | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Puma = een aanrader, skateschoenen vind ik ook persoonlijk lekker zitten ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
heeft die man na 25 dagen nog altijd geen schoenen.. @jameyskatje: je overtreft me ik heb er ongeveer 7 paar zonder sportschoene, voetbalschoene.. meegerekent ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
noK | ![]() | ![]() |
DC Shoes![]() hek ook, walke dik chiLl [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 12:07:11 ] | ||
gamed0g ryde or die |
![]() | ![]() |
Koop binnekort de nieuwe Jordan XX Regionals.... kosten wel 180euro maar je breekt 100% nekken met die schoenen.... (available @ footlocker) ---------------------------------------- DIAMONDS IS FOREVER | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ipath-yoga rasta zwaar chill! | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
![]() doe origineel en haal deze .. ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
zit er overna te denken om een paar ice creams te halen wel duur maar ze zijn ill en passen zo flex bij 1 van me out fits deze dus ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 14:23:55 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() kan je op je tenen lopen.. lijk je meteen wat langer en valle alle meisjes op je, je word niet op je tenen getrapt.. Een hoop voordelen dus | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] |