Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
- - -  
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] ] | |
rame |
Gepost door rame op donderdag 16-06-2005 om 13:53:36 | |
ik was gister een half uur te laat dus was de jeugd van tegenwoordig al geweest.. oh wat erg
toen begon meteen brainpower, dat was wel lachen en daarna snoop dogg die ook een dope optreden gaf met toch weer vooral de oude nummers , alleen het geluid was zwaar kut, ik kon de beats niet eens normaal horen |
GZA&RZA Would you like some coffee? |
Gepost door GZA&RZA op vrijdag 17-06-2005 om 10:44:29 | |
Ben ook naar Snoop geweest, echt een dope show. Alleen jammer van het geluid ja.
Eerst kwam de Jeugd van tegenwoordig.... die konden echt geen indruk maken op het publiek. Ze probeerden het publiek mee te krijgen, maar dat lukte totaal niet. Ze kregen zelfs een fluitconcert en boegeroep aan het eind. Niemand bewoog en op de vraag: Wie komt er uit Rotterdam?, reageerde niemand. Bij dezelfde vraag door Brainpower, waren er opeens wel veel Rotterdammers
Het is leuk voor die jongens dat ze een nummer 1 hit hebben, ze probeerden hun best en het geluid zat niet mee. Maar voor het Snoop-publiek en mezelf zijn ze (nog) niet geschikt. Beetje erg jonge gozers, niet bepaald cool of stoer als je half in de twintigere jaren bent. En hun teksten spreken ook niet erg aan.
Brainpower was gewoon cool, hoewel ook hij wel moeite had met het Snoop-publiek. Zoals gewoonlijk met zijn bekende nummers en even een freestyle erdoor heen. Publiek begon al warm te worden voor Snoop!
Dan het "moment supreme", Snoop begon met een gangsterfilmpje van hemzelf. En daarna kwam hij op het podium met al zijn coole nummers, Gin & Juice, Beautiful, Signs etc en natuurlijk "What's my name" waar het hele publiek meteen zijn naam zat te schreeuwen.
Hij maakte er een coole show van en het hele publiek genoot ervan en zat mee te schreeuwen. Het enig minpuntje was toch echt het geluid. Deze is echt slecht in de Ahoy.
Maar al met al een topavond!! Zeker het geld waard! Nu op naar KRS-one in Groningen!
---------------------------------------- "We are not retreating - we are advancing in another Direction." |
Groninger ik voel mij TOF |
Gepost door Groninger op vrijdag 17-06-2005 om 13:20:48 | |
er moeten een nieuwe up in smoke tour komen...
met dezelfde nummers ongeveer..
dat zou echt het beste concert zijn zon btje...
tenminste als opgezwolle en aanhang als voorprogramma zijn
---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH |
rame |
Gepost door rame op vrijdag 17-06-2005 om 17:50:16 | |
snoop zei in ieder geval dat hij terug zou komen maar of er ooit in europa een up in smoke tour te verwachten is.. |
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] ] | |
© 1998 - 2025 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.