Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 08-06-2005 om 12:01:12
die is er al forum.nlhiphop.nl/listtopics.php?id=2
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2005 @ 12:01:24 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 08-06-2005 om 12:10:54
Ik vind clips met halfnaakte chicks het einde. Alleen jammer dat de muziek erbij meestal nogal tegenvalt, hoewel er uitzonderingen zijn natuurlijk (Oochie Wally Wally, Oochie BengBeng)

En ja, meisjes worden zeker beïnvloed door zulke clips, vooral als het echt om mensen met een (hoe onbegrijpelijk dat ook is)idool-functie gaat. Kijk alleen maar naar watvoor ophef het heeft opgeleverd toen Britney opeens haar lievemeisjesimago veranderde naar die van een opgegeild tienersletje. Daar hebben echt een hoop moeders zich druk om gemaakt hoor.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Safire
Gepost door Safire op woensdag 08-06-2005 om 12:15:16
met invloed bedoelde ik voornamelijk meisjes die een minderwaardigheidscomplex krijgen. dr zijn zeker meisjes die zich laten beinvloeden, maar zeker net zo veel die dat niet doen.. als je een beetje logisch na kunt denken weet je wel dat er heel wat aan bewerkt is bij die clip tjiks. en mooie vrouwen zie je overal, niet alleen in clips.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 08-06-2005 om 12:21:02
Quote:
dr zijn zeker meisjes die zich laten beinvloeden, maar zeker net zo veel die dat niet doen..

Ja.. klopt. Maar je hoeft natuurlijk niet rechtstreeks beïnvloed te worden door die clips. Als je omgeving beïnvloed is door die clips, en het gros van de meisjes zich dus daar naar kleedt, hoef je in principe niet eens zo'n clip te hebben gekeken om je ook zo te willen kleden. Zeker bij jonge pubertjes (niet negatief bedoeld hoor)merk je dat, ze passen zich aan aan hun omgeving, omdat ze bang zijn buitengesloten te worden, en dat heeft denkik een grotere impact op jonge meisjes dan die clips op tv, die zijn meer een soort richtlijn/voorbeeld van hoe het 'hoort'.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2005 @ 12:24:01 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Henky
Gepost door Henky op woensdag 08-06-2005 om 12:25:44
Maar dit kan nog dieper gaan.
Wat denk je van gasten die de hele dag hete chicks op TV zien en op deze manier niet meer tevreden zullen zijn over het uiterlijk van hun vriedin, doordat ze het idee hebben gekregen dat er veel meer beters voor hen rondloopt! Wij mannen zijn slachtoffer van deze Situatie!!
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Safire
Gepost door Safire op woensdag 08-06-2005 om 12:27:25
ben ik wel met je eens. maar hoe denk jij dan dat het zit bij oudere meisjes. zeg maar vanaf een jaar of 18. Ik hoor namelijk wel eens dat meisjes erg onzeker worden van alle mooie vrouwen die je ziet in clips/tijdschriften etc. Ik persoonlijk kan het me niet voorstellen, omdat ik goed kan relativeren. Bovendien.. Die kont'jes' die je ziet in de meeste hiphopclips, daar krijg ik geen negatief zelfbeeld van..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 08-06-2005 om 12:37:42
Tja.. ik vind dat als je ouder bent je zeker moet kunnen relativeren, je wordt namelijk niet voor niets ouder. Het ligt er ook aan hoe erg je daar in je jeugd door bent beïnvloed, met watvoor mensen je bent omgegaan, waar je veel waarde aan hecht. Als je op je 20e nog steeds alleen maar gefocust bent om zo mooi en cool mogelijk gevonden te worden, ben je naar mijn mening gewoon fout bezig, er zijn meer dingen in het leven. (poeh, wat principieel zeg)
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 08-06-2005 om 12:51:25
Juist henky, ben het helemaal met je eens.
Safire
Gepost door Safire op woensdag 08-06-2005 om 12:56:20
hahaha maar wel een dikke word huussuh

@ henky: als een jongen zich zo zou laten beinvloeden dat hij zijn vriendin minderwaardig vindt aan de vrouwen op tv, dan is hij gewoon een sneu geval. en niet de jongens zijn daar dan het slachtoffer van, maar de meisjes die op zij gezet worden door zo'n loser.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 08-06-2005 om 12:59:18
Daar zit inderdaad ook weer wat in. Als mijn vriend mij minder zou vinden, om die sletjes op TV, die inderdaad hele dag opgemaakt worden en door computer bewertk worden, ben je wel een triest geval. als eht goed is heeft je vriend met je om JOU!!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 08-06-2005 om 13:02:22
mijn chick kan zo in zo een clip

die heeft het figuur de afmetingen en het gezicht
ow en ze is naturel, want ze gebruikt amper make up (of zo goed dat ik het niet zie)
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 08-06-2005 om 13:32:45
Aaah wel lief dat je dat over je girl zegt!!! Ben trots op je
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 08-06-2005 om 16:31:52
ik kijk bijna nooit tv, alleen maar neppe mensen, ik word soms echt misselijk van al die make-up, faceliften en nepborsten

en over de invloed van clips op 'de jeugd': niet alleen meisjes worden beïnvloed, jongens net zo erg. Ik was bij mij op school vandaag bezig met de niewe brugklassers te begeleiden (die zitten nu dus in groep en sommige zijn echt al van die kleine gangstertjes die als je hun naam noemt meteen een westside-sign geven
daar kan ik echt niet tegen...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 08-06-2005 om 16:41:11
Word, ik heb alleen een tv om op te gamen.
En heel af en toe een film of Discovery Channel is ook wel leuk.
Maar clips.... NEE.

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 08-06-2005 om 17:26:21
meestal als ik zo van te besekste clips zie,doe ik even mijn ogen dicht en luister gewoon naar tekst en beat.

voor de rest ja sex sells,zelfs al ben je ertegen er is weinig wat je kunt doen.misschien als iedereen er tegen word anders niet
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 08-06-2005 om 18:09:28
Word naar hierboven, en meerdere reply's die al geweest zijn.
Sex sell's daarom is het er. Zelf boeit het me geen reet maarja.. toch altijd lekker om naar te kijken tog?

Maarja Uiteindelijk gaat het om de muziek en niet om het beeld erbij.

En @V.I.P. zulke gastjes waar jij het over hebt zie ik ook bij mij in de buurt lopen (ik woon naast 2 basisscholen). Dat is gewoonweg ziekelijk. Toen ik zo oud was liep ik in m'n truien en t-shirts van de ter stal of hema of wtf dan ook.
----------------------------------------
Jos de Boss
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 08-06-2005 om 19:19:44
Quote:
AsbezT schreef op 08-06-2005 @ 17:26
meestal als ik zo van te besekste clips zie,doe ik even mijn ogen dicht en luister gewoon naar tekst en beat.


Hahahaha, yeah right.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
rame
Gepost door rame op woensdag 08-06-2005 om 19:25:57
mij maakt het allemaal niets uit, ik kijk toch bijna nooit naar die zenders en als ik al kijk vindt ik het geen probleem om een mooie dame te zien
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 08-06-2005 om 19:54:47
helaas zie ik bijna nooit mooie dames daar (Alizee is een uitzondering natuurlijk ), alleen maar hitsige hoeren
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 09-06-2005 om 10:17:09
Alsof die hitsig zijn ja.. ze kunnen het goed naspelen zul je bedoelen, net zoals Alizée goed is in het naspelen van een onschuldig lief beeldschoon meisje
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 09-06-2005 om 10:22:35
nou... ik zag gisteren in de albert heyn op de fred een mooie vrouw !

dat jullie dat eten weten dus.

 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.