Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
jezzzzzz tijd voor een nieuw spel wat 3 uur in de actieve lijst blijft hangen het spel houd in wie gaat er na jouw posten ik post als eerste dus en na mij post *mmmm much darkness here is* ik zie dat angelix na mij gaat posten en dan moet hij raden dus wie na hem gaat posten ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
fout! ik post na je Osiris is game over ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
mmm maar dan moet jij zeggen wie naar jouw post ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat vip wel de reactie gaat plaatsen na mij ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
aaaaah fout | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
na mij post angelix maar wat loos trouwens want die gene kan dan tog zien wie der heeft gepost en wie die heeft gezecht dat er gaat posten dus gaat ie zowieso tog nie posten:S [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2005 @ 19:26:05 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
jammer ik post nu, angelix post wel na mij![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
jammer, angelix post na mij Edit: spelfout [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2005 @ 19:27:50 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
echt niet ik post na jouw en erm spade gaat zo na mij posten, om de topic te sluiten ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
nee hoor, angelix post na mij![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
nope, arihasj post na mij ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
helemaal goed en nou angelix ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
nah, ik ben het ; nu komt arihasj na mij posten | ||
![]() | ![]() |
goed man, illigent spel , ik gok dat crunx weer komt nou ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
neej man crunx nie doper ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
nope sorry osiris ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
lordv iedereen zijn camoflage |
![]() | ![]() |
helaasssss angelix ![]() ---------------------------------------- wat is image als jij jezelf voor doet als een ander? | ||
![]() | ![]() |
joepie, jij moet natuurlijk daar op inlogge ![]() maar ok, ik gok angelix ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
en waarempel, tis nog zo ook. nu weer osiris ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee.. osiris komt hierna ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
oh shit ik was niet meer origineel zie ik. damn osiris ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
echt niet ik ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
en denk dat Angelix weer een is ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
![]() | ![]() |
wat een onzin is dit maar ok ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
inderdaad doper ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
klopt leuk flowjob [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2005 @ 20:28:19 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
klopt leuk dap ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
uhhhhhhh ik denk tot lilboss na me gaat poste ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Nee schaduw... ..die het topic op slot doet ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |