Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 13-03-2002 om 08:49:47
Woensdag de 13e?
----------------------------------------
Code #404: User not found
Alternative Gepost door Alternative op woensdag 13-03-2002 om 10:26:24
Hmz, neej

en in vrijdag de 13e ook niet
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
araphor Gepost door araphor op woensdag 13-03-2002 om 13:52:48
Niet in woensdag de 13e, wel in vrijdag de 13e..

Ik ben best wel bijgelovig

Mij zul je ook niet onder een ladder door zien lopen. Ik heb het een paar keer wel gedaan, en 'dingen' gingen *meteen* ernstig fout.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 13-03-2002 om 14:44:29
araphor schreef:
> Mij zul je ook niet onder een ladder door zien lopen. Ik heb het een paar keer wel gedaan, en 'dingen' gingen *meteen* ernstig fout.

Dan moet je niet hier komen. Hier hangen we ladders aan het plafond
Ik trek me nooit zo veel van ladders aan, afgezien van een beetje hoogte vrees... Maar dat is geen reden om niet op ladders te klimmen ed.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 13-03-2002 om 16:18:12
me examennummer is 13 geweest... en......
I made it.... heb zelfs bij t examen alle vakken op scheikunde na met 1 punt opgehaald.......
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
veter Gepost door veter op woensdag 13-03-2002 om 16:49:18
Woensdag de 13 nee niet echt. maar vrijdag de 13 wel.

Heb er zelfs littekens en trauma's aan over gehouden.

Er was zelfs een vrijdag de dertiende die voor mij echt een rampdag werd :

13-11-1998

Ik stond op keek op de wekker en zag 7:45 AAARRRGGGGH verslapen. te laat op mijn werk enzo maarja hrad gewerkt en toch nog op tijd naar huis. Krijg ik onderweg een klapband. nu was het de bedeoling dta ik die avond nog wegging dus na veel haasten op tijd op de trein naar Zwolle (op zich al een ramp

Bij de zaal aangekomen hing er een bordje uitverkocht. Ik blij want ik had gereserveerd . Naja ik had wel gereserveerd maarja die domme doos had het dus niet op haar lijst staan dus ik begon wel een beetje boos te wordener stond ene gast achter me die een kaart te veel had gereserveerd dus dat viel mooi mee dus toch een kaartje.daar aangekomen kom ik DAP Spade en nog wat mensen tegen. Nu moest de gootste ramp van de dag nog komen de EERSTE RAMP RELEASE!!!!!. Alles ging goed concerten waren vet tot ik bij de op ff in de pit was geweest en een of ander maf mij vol op de enkels raakte

Bij het terug naar huis gaan kwam ik erachter dat ik mijn hele schoen vol bloed had zitten en ik heb er nog 2 weken last van gehad. En dus zelfs een litteken aan over gehouden. Maarja het was dan ook niet voor niks de RAMP dag bij uitstek voor mij iig wel.


Grtz veter
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op donderdag 14-03-2002 om 18:18:19
Nee, ik geloof niet in woensdag de 13e, ook niet in vrijdag de 13e ofzo.

Enige bijgeloof dat ik heb, is in verjaardagen van vrienden of me eigen. Op de een of andere manier sterft er altijd iemand als ik naar een verjaardag van vrienden ben.
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 15-03-2002 om 07:30:45
Viking schreef:
> Enige bijgeloof dat ik heb, is in verjaardagen van vrienden of me eigen. Op de een of andere manier sterft er altijd iemand als ik naar een verjaardag van vrienden ben.

Doh.. da's wel minder. Ik geloof overigens zelf alleen nog maar in toeval.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.