Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ned3/CNN | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik ben ook aan het kijken.. tis wat eh ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Morbide nieuwsgierigheid, ook maar effe ingetuned. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Stelletje rotzaken, nederland 2 ook al... daar gaat mijn voetbal | ||
gaat lekker met 'm Not guilty Not guilty Not guilty etc. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja idd.. het is alleen maar 'not guilty' ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
al 8 onschuldig ofzo ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
alle 10 ![]() | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Mooi alle 10 , ik ben er blij om ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
michael is dope. Wedden dat ie nu met een single komt, feat. shaggy: "It wasn`t me" ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
![]() | ![]() |
haha ja of een duet met R. Kelly ofzow ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
in t begin dacht ik dat ie schuldig zou zijn, maar het begon wel erg wazig te worden | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ach ja of hij osnchuldig of schuldig is zullen we nooit weten, maar vrijgesproken is ie.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Goed dat ie vrijgesproken is. Ik heb al niet zo'n hoge pet op van het amerikaanse rechtssysteem, maar dit valt me echt mee. Michael blijft dope. ---------------------------------------- Days to come | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
good for him. mij maakt t niet uit, die hond kon teminste een leuke show maken, die murphy ofsow tog? ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
ik heb altijd gedacht dat hij onschuldig is. die man is vreemd, maar ik zie in hem geen kindermisbruiker.. dus lekker voor die aanklagers ! ha ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
EnjoY From ZrikCity.. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ben ik het mee eens... Hij is weirdoo... Wacko Jacko heh... en fokt op lelijk!!! maar geloof ook nie egt dat ie egtt dat ventje heb misbruikt... die wilde vast miljoene verdiene ofzo ![]() ---------------------------------------- Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Safire schreef op 13-06-2005 @ 23:41:44 ik heb altijd gedacht dat hij onschuldig is. die man is vreemd, maar ik zie in hem geen kindermisbruiker.. dus lekker voor die aanklagers ! ha woord! het werd gewoon een hype om die gast aan te klagen, puur om het geld. het mag dan een wazig type zijn maar dat wil niet zeggen dat ie kinderen misbruikt. de hele ophef heb ik maar gedeeltelijk gevolgt maar ik vind het goed nieuws. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
o hier dus. sorry saf ![]() tis een zielig persoon. | ||
![]() | ![]() |
Ik denk wel dat hij "anders" met kinderen omgaat dan de gemiddelde volwassen man. Maar dat hij kinderen bewust heeft misbruikt geloof ik niet ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
geloof ik ook niet, Het is zelf gewoon nog een kind, dat heel veel liefde mist en met kinderen wil spelen. Hij woont niet voor niets in een pretpark. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
door zijn jeugd misschien ook. Ik vind het iig wel sneu voor die gast, dat hij in zo word behandeld ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-06-2005 @ 23:58:03 geloof ik ook niet, Het is zelf gewoon nog een kind, dat heel veel liefde mist en met kinderen wil spelen. Hij woont niet voor niets in een pretpark. word. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hm, hoe hij wordt behandelt vraagt hij wel een beetje om. H is niet 100% onschuldig. T'is gewoon een mafklap, maar ik geloof niet dat het een gevaarlijke mafklap is. een Pycholoog zou goed zijn. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
zou hij nu nog muziek gaan maken of de rest van zijn eenzame leven op neverland verblijven? | ||
EnjoY From ZrikCity.. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-06-2005 @ 23:58:03 Het is zelf gewoon nog een kind, dat heel veel liefde mist en met kinderen wil spelen. Idd!! door die wacke vader van m.... he really still is a little child... Respect ![]() ---------------------------------------- Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!! | ||
Quote: SpooK! schreef op 14-06-2005 @ 00:01 zou hij nu nog muziek gaan maken of de rest van zijn eenzame leven op neverland verblijven? Neverland is duur, micheal is blut... Dus er zal wel wat komen denk ik | ||
![]() | ![]() |
Neverland had hij toch verkocht? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
nice. alleen hij heeft bijna geen geld meer nu. wel goed voor hem. klote america die gasten proberen van iedereen geld af te trogele kk ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
Ik denk dat het wel goed komt met zn financieen hoor, hij heeft nog altijd de rechten van de Beatlesmuziek en wanneer hij neverland zou verkopen levert dat ook wel wat op. Je hoeft echt geen medelijden met hem te hebben![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
I Don't Care ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 14-06-2005 @ 10:04:02 Ik denk dat het wel goed komt met zn financieen hoor, hij heeft nog altijd de rechten van de Beatlesmuziek en wanneer hij neverland zou verkopen levert dat ook wel wat op. Je hoeft echt geen medelijden met hem te hebben ![]() hij hoef neverland niet te verkopen zoals je zegt hij heeft ALLE rechten van de beatle nummers, die man zwemt in het geld hoor | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
de man is arm maja hij is de man en hijs een smoooooth criminal ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
die man zwemt momenteel niet in het geld hoor.... die man zit al een lange tijd in de schulden waar dus het meeste van dat beatle geld naar toe gaat om het af te lossen | ||
![]() | ![]() |
Nou ja, nog steeds geen medelijden met m![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
als het nu dus allemaal niet waar is, is het wel heel sneu hoe een hoop mensen zijn leven kapot hebben willen maken en het heeft hem een heleboel geld gekost. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
die mensen ook en die hadden al weinig te makken | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het tog shit dat hem vrijgesproken is.. k'bedoel hij heeft wel met jongetjes "gespeeld" maar niet met het jongetje van deze rechtzaak wrsnlk.. nuja.. hij heeft wel mooie muziek gemaakt.. daarvoor apprecieer ik hem wel, al ben ik niet egt fan van zijn muziek.. maar wat hij doet.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
mij kan het niet zoveel schelen eigelijk en hoe kunnen jullie nou allemaal weten dat ie het niet gedaan zou hebben? ken je hem persoonlijk ofzo? [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2005 @ 15:09:17 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Heel jammer, k had m laten rotten in de bak...vieze tering pedo ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Flowjob wat weet jij er nou van serieus, hijft het denk ik niet gedaan. hij word niet voor niks op elke focking feit vrijgesproken. kan nooit en zoiezo de ouders wouden geld zien daarom. van mij part krijgt die de tyfus achter zn darmen , maar hijft het niet gedaan , en hij was toch wel een legende van de jaren '80. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Niemand van jullie is erbij geweest en veel mensen zijn gewoon op publiciteit en geld uit en verkloten daarom zijn leven. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Agh, misschien komt het ook wel omdat zijn smichterige bouwpakketkop mij niet aanstaat, maarjah oke hij is onschuldig maar welke halve gare laat nou zijn kind met een blanke neger meegaan en bovendien ook nog bij hem in zijn bed slapen? oke micheal is dan geen pedo... maar dat doe je zowieso toch niet? ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hij is arm... alles is naar die juryleden gegaan | ||
Alberto Chulo | ![]() | ![]() |
blij voor die jonge.. nu ff diss-cd uitbrenge tege al die backstabbers en dan heeft ie zn cash weer terugverdiend idee voor cd-titel: Michael Jackson - Child's Play (uncensored) ---------------------------------------- El Chulo de Oro | ||
Leuke album titel.....!!! ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
MISTER X | ![]() | ![]() |
Unbreakable" written en composed by Michael Jackson album : Invincible Now I'm just wondering why you think that you can get to me with anything seems like you'd know by now When and how I get down And with all that I've been through, I'm still around Don't you ever make no mistake Baby I've got what it takes And there's no way you'll ever get to me Why can't you see that you'll never ever hurt me 'cause I wont let it be, see I'm too much for you baby [CHORUS] You can't believe it, you can't conceive it and you can't touch me, 'cause I'm untouchable and I know you hate it, and you can't take it You'll never break me, 'cause I'm unbreakable Now you can't stop me even thought you think that if you block me, you've done your thing and when you bury me underneath all your pain I´m steady laughin', while surfacing Don't you ever make no mistake baby I've got what it takes and there's no way you'll ever get to me Why can't you see that you'll never ever hurt me 'cause I wont let it be, see I'm too much for you baby [CHORUS 2x] You can try to stop me, but it wont do a thing no matter what you do, I'm still gonna be here Through all your lies and silly games I'm a still remain the same,I'm unbreakable [RAP] [CHORUS 3x] ![]() | ||
Waarom drop je die tekst? ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Omdat hij het waarschijnlijk een toepasselijke tekst hierbij vond. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] |