Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 14-06-2005 om 11:05:21
Heb een soundclickje aangemaakt met mijn artiestengroepsnaam De Fonkstrooiers Zelf bedacht

hij staat hier

Alle beats zijn in principe conceptjes. Ik heb nou eenmaal de eigenschap dat ik nooit iets afmaak waar ik mee begin
De eerste beat heb ik trouwens al eens eerder gedropt
Voeding??
----------------------------------------
Days to come
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 14-06-2005 om 12:46:58
Je eerste beat vind ik wel dope opzich, ik zou alleen een ander geluid nemen voor de bass. Die klinkt namelijk nogal cheesy en een beetje overstuur (kan ook aan mijn bass instellingen liggen hoor. Die bass heb ik altijd hard staan hier) de rest klinkt het relax lekker voor je headphone. Jep digg m wel.
De tweede beat
Je hebt dezelfde bassline gebruikt hier, zij het enigzins aangepast (wel meer naar de positieve kant vind ik, fitt hier beter) Drums vind ik iets minder dan bij de eerste beat. Maar luister ook wel weer lekker weg.
Over het algemeen vind ik het wel lekkere beats man. Ben benieuwd wat je nog meer hebt..
----------------------------------------
clonebabybeats baby
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op dinsdag 14-06-2005 om 12:52:22
dope, ckr
heb er neit veel verstand van maar ik vint leuk
----------------------------------------
fuck yu
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 14-06-2005 om 13:17:53
Thanks! ik wist dat de eerste beat wel wat tweaks nodig had, maar fuck it, dat komt nog wel Eerst concept, dan afmaken. Tweede beat klinkt al veel beter, mede doordat ik wat meer ervaring heb met beatbakken. Ik heb nog wel wat schetsjes liggen maar nu ff druk met tentamens enzovoort. I'll be back wit more!


----------------------------------------
Days to come
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 15-06-2005 om 17:28:58
die eerste beat is wel aardig, vind alleen de bas-line niet zo lekker ja. Klinkt een beetje dof, als je begrijpt wat ik bedoel

die tweede beat vind ik ook wel lekker, alleen zowel 't steeds terugkerende melodietje als het 'refrein' vind ik te computerachtig klinken. Ligt natuurlijk meer aan je opname apparatuur, maar dat vind ik wel een minpuntje


maar alles bij elkaar vond ik het lekker klinken, ga zo door?

welk programma gebruikt je btw?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2005 @ 17:29:37 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
kasper
klapsdadding
Gepost door kasper op woensdag 15-06-2005 om 17:34:41
je gebruikt fruity loops of nie?
----------------------------------------
K L A P V A N D E M O L E N
van lotje getikt
kasper
klapsdadding
Gepost door kasper op woensdag 15-06-2005 om 17:37:38
het klinkt op zich wel tof

ik zou wat meer tijd steken in de drums...ze zijn kaal en het zijn niet echt mooije geluiden en ze passen niet echt goed bij elkaar

de beats als geheel...tjah het klinkt wel vet, maar er mist iets...wat weet ik niet, mja daar zal je achter moeten komen

verder vind ik ze een beetje te simpel..niet echt muzikaal hoogstaand
----------------------------------------
K L A P V A N D E M O L E N
van lotje getikt
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 15-06-2005 om 18:45:16
Hee bedankt voor de feed. Geeft mij in ieder geval weer wat om mn hersens over te breken Ik gebruik inderdaad fruity loops, met de nodige VSTi's. De drums zijn inderdaad wat bij elkaar geraapt, en gebruik ook al tijden dezelfde omdat ik geen betere kan vinden, en te lui ben om betere te zoeken/samplen. Maar daar zal ook wel verandering in komen.
----------------------------------------
Days to come
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.