Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 15-06-2005 om 09:34:35
Quote:
BattleCat schreef op 14-06-2005 @ 17:29:18
Moskowicz zei bij het nieuws dat hij wel twijfelde aan het verhaal van de dame.
En dat hij daar ook zijn redenen voor had.
Het lijkt me ook geen echte verkrachting in de zin dat robin van persie uit de bosjes springt en een of andere vrouw begint te misbruiken.


het leuke komt nog. Hij zei dat hij aan haar geloofwaardigheid twijfelde vanwege haar beroep!!!! Meer kon ie ook niet zeggen, maar hij had het over een 'verleden' en dan denk ik direct aan hoer of sexclubmeisje
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op woensdag 15-06-2005 om 09:45:24
very yes indeed
----------------------------------------
fuck yu
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 15-06-2005 om 09:55:39
Er werd inderdaad gezegd dat de persoon in kwestie werkzaam was in de sexindustrie. oh oh....
----------------------------------------
Days to come
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 09:58:11
teringjantje hey, wat staan hier een reacties tussen. Je valt het Nederlands elftal heus niet af hoor als je je mening geeft over deze zaak, met van Persie in het nadeel.

Ik schijt over het algemeen enorm op voetballers. jonge ventjes met veel te veel geld en aandacht die denken dat ze een of andere god zijn. "waarom zou hij het doen, iedereen kent hem en hij kan genoeg andere chickies krijgen" shiiit, wat een bullshit . Hijis zeker opeens een intelligente knul die zich daar niet mee bezighoudt ofzo. Voetballers snuiven ook niet zeker? En gokken doen ze al helemaaaaaaaal niet ! Dus waarom zouden ze onder invloed van het nodige samen met hun "intelligente" vriendjes niet een meisje onder druk zetten. Het is al TE vaak gebeurd, maar voetballers in Nederland hebben kennelijk een of andere imune sterrenstatus, waar niemand aan mag zitten. Kluivert is betrokken geweest bij aanranding en heeft iemand met zn zatte kloten doodgereden, hij heeft hier nooit een uur voor hoeven zitten. Was ik het geweest, dan zat ik nu nog in de bak.
Nee, ik schijt op voetballertjes die denken dat ze goden zijn, laat dat soort tjaps maar eens kennis maken met de koude realiteit.

ik begin gewoon boos hier te worden. dus beter ga ik wat cruesli eten.



Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 15-06-2005 om 10:05:51
Als het waar is vind ik het echt heel erg van van Persie. Die mensen beseffen niet dat als je een meisje verkracht, dat dat invloed op hun hele leven heeft.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 10:21:13
hmmz dus omdat iemand hoer is (geweest) kan ze niet verkracht worden...?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 15-06-2005 om 15:11:20
Ik hoorde dat later ook inderdaad dat zij een verleden had waardoor haar reputatie twijfelachtig is.
Dit zou dan in haar beroep liggen.
Ik dacht toen ook meteen aan een hoer of iets van die strekking.
Ik heb ook al een persoon in mijn hoofd, ik dacht zelf aan die vrouw die ook claimt dat ze een kind van ron brandsteder heeft.
Zij is/was ook een hoer.
Maar de vraag blijft dan waarom een hoer neuken waar je voor moet betalen als de vrouwen aan je lip hangen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 15:16:19
ze heet sandra en was striptease danseres... en iedereen weet natuurlijk dat striptease danseressen niet te vertrouwen zijn als het op sex aan komt.....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 15:23:02
waarom een ander willen als je getrouwd bent. Trouw dan niet.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 15-06-2005 om 15:40:02
Quote:
spade schreef op 15-06-2005 @ 15:16:19
ze heet sandra en was striptease danseres... en iedereen weet natuurlijk dat striptease danseressen niet te vertrouwen zijn als het op sex aan komt.....


Wat is je bron?
Ik hoorde ook dat het misschien in de baja beach club was.
Zou dan wel kunnen, daar hebben ze wel van die strip dames.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 15:50:49
pfff euhmz bron.... damnz ik heb het op verschillende plekken gelezen... probeer eens geenstijl.nl?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op woensdag 15-06-2005 om 15:54:21
ze heet sandra en was striptease danseres... en iedereen weet natuurlijk dat striptease danseressen niet te vertrouwen zijn als het op sex aan komt.....

----------------------------------------

Waar slaat dat nou weer op als ik vragen mag

Striptease danseresen zijn er om te DANSEN toch, alsof ze het dan uitlokken om verkracht te worden.. :S
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-06-2005 om 16:04:07
hmmmz ik dacht toch dat het sarcasme er wel van afdroop....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 15-06-2005 om 16:08:42
dat deed het ook redelijk, heel mn toetsenbord zit in ieder geval onder.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 15-06-2005 om 16:44:22
hoe kan je beroep nou ooit iets zeggen over je geloofwaardigheid?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 15-06-2005 om 18:15:03
www.radio538.nl/538/media/player.jsp?id=404820

----------------------------------------
beng!
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 16-06-2005 om 14:48:17
**UPDATE**

Van Persie twee weken langer vast

Komt dat schot!Arme Robin van Persie. De rechter commissaris heeft zojuist beslist zijn voorarrest met nog eens twee weken te verlengen. Dat betekent dat er meer bewijzen zijn, dan zijn advocaat Bram Moszkovicz ons wil doen geloven. Robin, sinds een jaar getrouwd met de Marokkaanse Bouchra, heeft dus heel wat uit te leggen thuis. Niet alleen aan zijn lieftallige echtgenote , maar tevens aan zijn werkgevert Arsenal, dat al heeft laten weten dat bij overtuigend bewijs, Robin zich alleen nog maar Gunner tussen de lakens mag noemen...

bron: geenstijl.nl
----------------------------------------
Days to come
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 16-06-2005 om 14:49:45
dit is no shiit...
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
cavewoman Gepost door cavewoman op donderdag 16-06-2005 om 23:23:41
Quote:
BattleCat schreef op 14-06-2005 @ 17:53:09
Oh dat wist ik niet.
Dan kan het ook zijn dat zijn vrouw geen zin had maar hij wel.
Maar dat zal wel niet.
Het zal wel een afgewezen 'fan' zijn.
cavewoman Gepost door cavewoman op donderdag 16-06-2005 om 23:24:54
nee is nog altijd nee! respect weet je wel!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 16-06-2005 om 23:36:50
Ja of dat soort dingen nou echt zijn of gewoon een chick die er wel wat geld en aandacht in ziet weet je nooit...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op vrijdag 17-06-2005 om 00:09:34
Nee idd... met als bij Michael... daar ben ik er dan wat meer van overtuigd dat het die moedr van dat ventje egt om t geld te doen was... maar bij zulke dingen... zul je nooit egt weten hoe het zit...
jammer hoor van Persie.... He's cute
maarja.... als ie verkrachter is
----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 17-06-2005 om 00:13:19
snap sowieso niet datmensn hier denken dat het om geld gaat? In nederland word nooit tot zelden smartengeld toegewezen. En als het dan al wel word toegewezen is het nooit veel.

Dus weinig kans dat het om het geld is.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 17-06-2005 om 00:13:33
Ik mag die van persie niet maar voetballen kan hij wel aardig.. geloof er nog steeds geen fuck van dat hij iemand heeft verkracht.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 17-06-2005 om 00:15:29
Hij blijft nog in arrest... Het is verlengt
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 17-06-2005 om 00:26:12
Ach misschien hebben ze een verleden of zo. Of wilt ze van persie zwart maken omdat ze hem niet mag.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 17-06-2005 om 18:32:24
sjonge dat mensen nu nog steeds denkdn dat het gaat om zwart maken, sorry hoor maar door zoiets kijkt een justitieel onderzoek wel heen binnen 48 uur. Gast is zit nu al zowat een week vast, het gaat echt niet om een beetje zwart makerij hoor..
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 18-06-2005 om 11:07:42
dat meisjes is helemaal geen hoer of striptease danseres dat heb die moskowicz in de wereld geholpen.....is ze ook nooit geweest.
gewoon een meisje dat studeert enzow....

http://www.missholland.nl/content_deelneemsters.htm

mevrouw Sandra Krijgsman
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 23-06-2005 om 13:38:59
zit ie nou nog steeds vast?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op donderdag 23-06-2005 om 14:15:14
Yep, hij zit nog steeds vast.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 23-06-2005 om 15:27:04
dan is er wel serieus wat aan de hand, ziet er niet goed uit voor hem
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op donderdag 23-06-2005 om 15:31:36
Nee, ziet er zeker niet goed uit voor hem. Vind het echt dom, want wie weet heeft hij NIKS gedaan, en dan zijn al deze negatieve dingen over hem gezegd. Vind dat ze eerst hadden moeten wachten totdat ze ZEKER wisten hoe het zat. Er zal wel iets van waar zijn, maar denk dat ze het alleen voor de centen heeft gedaan.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 23-06-2005 om 15:33:49
ik vind het vreemd om bekende nederlanders een voorkeursbehandeling te geven

en er zal heus wel iets gebeurd zijn, anders laten ze hem niet zolang vastzitten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op donderdag 23-06-2005 om 15:42:02
Ja, tuurlijk is er ook wat gebeurd. Maar al die verhalen eromheen had niet gehoeven toch? Niet totdat ze genoeg bewijsmateriaal hebben om er over te praten. Nu denkt iedereen supernegatief over hem, terwijl er misschien niks is gebeurd. Als er wel wat gebeurd is, moet er juist negatief over hem gepraat worden, maar ik vind dat we er nu niet over mogen oordelen.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 23-06-2005 om 15:51:01
Ze hebben wel geneukt.
Maar of het vrijwillig was dat blijft de vraag.
Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op donderdag 23-06-2005 om 15:52:55
Hoe weet je dat ze hebben geneukt? Was je er bij Ik geloof ook wel dat ze samen wat hebben gedaan, maar ze daagde het zelf uit zeggen ze ook..
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op donderdag 23-06-2005 om 16:03:32
Als hij schuldig bevonden word krijg ik iig van mn vriendin niet meer zovaak te horen van..ohh wat een lekkerding / leuke jongen daar denk ik dan aan he

nu Beckham en Affelay nog

Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op donderdag 23-06-2005 om 16:07:54
Haha, das een goeie.. Je meisje is heus wel tevreden emt jou hoor, daar kan van Persie toch niet tegenop
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op donderdag 23-06-2005 om 16:15:06
hahaha tegenop......mmm ik twijfel...maargoed.... boeie ook
als je beter kan moet je maar beter gaan he, dan weet ik genoeg niet dat ik het leuk zal vinden :'(

maargoed, sommige dames houden ervan om t vriendje te plagen he door te zeggen die ziet er leuk uit enz enz...

She will be mine 4 ever

Lady_Bounce
Gepost door Lady_Bounce op donderdag 23-06-2005 om 16:21:48
Nou, ik vind dat niet leuk om te zeggen waar me boy bij is hoor :S Zeg liever tegen hemzelf hoe lekker/ leuk/ hot/ sexy ik hem vind
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op donderdag 23-06-2005 om 16:28:33
dat gedeelte zegt ze ook hoor, ze weet dat ik soms een beetje jaloers ben ofzo daarom dat ze me soms zit te kutten.

genoeg
ontopic

schuldig??
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 23-06-2005 om 17:36:48
ontopic maar weer he
Ik neig er naar om te denken dat hij niet geheel onschuldig is, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Hij zit volgens mij nog vast, dat zegt uiteraard wel iets
----------------------------------------
Days to come
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 27-06-2005 om 15:42:03
Van Persie weer vrij man

moeders, kinderen binnen, ik ben er weer!Robin van Persie is weer vrij man. De 21-jarige Rotterdammer zat ruim twee weken vast na een avondje geyle neuqseks met Sandra Krijgsman. Mevrouw deed echter aangifte tegen hem waardoor hij een tijdje in het huis van bewaring De Schie moest doorbrengen. Vandaag besloot het Openbaar Ministerie de gunner op vrije voeten te stellen. Justitie benadrukt dat Van Persie nog wel verdachte blijft.

bron: geenstijl
----------------------------------------
Days to come
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 27-06-2005 om 22:10:19
hehe, die bron had je er niet eens bij hoeven te zetten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
jameyskatje Gepost door jameyskatje op dinsdag 28-06-2005 om 20:54:28
hij is gewoon onschuldig! misschien is hij wel vreemd gegaan maar dat is zijn zaak. ik ben blij dat hij weer vrij is
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 21:07:25
Justitie in Rotterdam onderzoekt momenteel of de aangifte van verkrachting waarvoor voetballer Robin van Persie twee weken vastzat vals is. Zo melden bronnen rondom het onderzoek. Bij het 21-jarige slachtoffer Sandra Krijgsman zouden geen sporen van geweld gevonden zijn, waardoor het een kwestie dreigt te worden van haar woord tegen dat van Van Persie.

Bram Moszkowicz, advocaat van Van Persie, zegt dat er bij het onderzoek van het OM ook andere factoren een rol spelen die de geloofwaardigheid van de vrouw niet ten goede komen. Welke dat zijn wil hij niet zeggen. Kort na het bekend worden van de arrestatie van zijn cliënt noemde de advocaat Krijgsman al een vrouw van een 'bedenkelijk allooi'. Robin van Persie heeft steeds volgehouden dat hij de voormalige miss Nigeria Nederland niet heeft verkracht. Inmiddels heeft hij wel toegegeven seks met haar te hebben gehad.

Het Openbaar Ministerie denkt overigens dat het onderzoek minimaal enkele weken en mogelijk zelfs maanden in beslag zal nemen. Naast de twee hoofdrolspelers in de affaire zal de rechter-commissaris binnenkort ook Reinhard Breinburg en Youssef el Bari, de twee vrienden van Van Persie die met het tweetal in de hotelkamer waren waar de verkrachting zou hebben plaatsgevonden, onder ede horen. Voetbalclub Arsenal heeft Van Persie een week langer vakantie gegeven. De club heeft de voetballer opgedragen Rotterdam te verlaten en bij te komen op een plek waar hij niet of nauwelijks wordt herkend. Tevens kan Van Persie gebruik maken van professionele hulp bij het verwerken van de situatie.

wat een sukkel... tis toch best een aardige dame die die nu heeft..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 22:10:13
idd dom van hem
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op donderdag 30-06-2005 om 22:24:29
idd een mooie vrouw..

en eerder was al bekent dat er een prof voetballer bij was, en die had verteld dat hij haar niet had verkracht

dat was dus Breinburg
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 30-06-2005 om 22:34:35
Quote:
jameyskatje schreef op 28-06-2005 @ 20:54:28
hij is gewoon onschuldig!


Dus jij weet er het fijne van?
Misschien kan jij hem helpen als getuige?
Of is hij soms onschuldig, omdat het zo'n lekker ding is?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Lau Gepost door Lau op donderdag 30-06-2005 om 22:41:51
Dat wijf was gewoon uit op knaken... Helaas voor haar.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.