Index / Optredens, festivals en parties / | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
![]() | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
dammm...wat duurt het laden van dat plaatje lang.. ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
heel tof, maar waarom valt gvd álles op 25 juni ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan er ook niet bij zijn want DAC komt een stuk dichterbijer ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ligt aan de tentamen stand op dat moment of ik hiernaartoe ga ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
ik is daar ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben bij wanted finale dan zo geniaal vind ik die line up nou ook weer niet dan support ik liever mensen die ik ken [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2005 @ 20:14:50 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
Iedereen zijn eigen ding he .. ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik denk dat ik wel even kom checken, ik heb dan toch vakantie ..![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
M-Killers, MK Click, Mini, Vato & Sniggy the beatboxer![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja, daar viel ik dus ook een beetje over. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ken alleen Mini.. da's mini-thugggggggg.. Jamalll.. je weet. | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
Quote: Om te voorkomen dat er mensen voor niks naar Spijkenisse afreizen op 25 juni, deelt Tim ons het volgende mee: "Geachte dames en heren, Volgende week zaterdag zou in Spijkenisse Akkers een wijkfeest plaatsvinden genaamd Spikrie on Stage. Helaas is de gemeente tot de conclusie gekomen dat de belangstelling en verwachte opkomst de veiligheidsnormen overschrijden. Uit veiligheidsoverweging is de vergunning voor het feest dan ook helaas ingetrokken. Namens de artiesten wil ik bij deze de organisatie bedanken voor de moeite en wil ik tevens de mensen die zouden komen bedanken voor de interesse. Op 20 augustus 2005 zal op het Spijkenisse Binnenstadsfestival een vervangende dag worden georganiseerd, in een tent voor 1100 man. Hierover binnenkort meer." Met vriendelijke groet, Tim Bron: ML75 Wel jammer, leek mij wel lache .. ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
![]() | ![]() |
vermeld je ook ff dat het wel doorgaat dhdg t is half verplaatst naar y-land ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
CristalRo Lyrische Perfectionist |
![]() | ![]() |
Morgen, 24 juni zal Lost Rebels een optreden geven in Bly-land om de pijn te verzachten. Dat is wat mijn oren opvingen.... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-06-2005 @ 15:53:45 ] ---------------------------------------- F*ck Respect tonen, respect moet je verdienen daarom heb ik alleen respect voor me vrienden | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
en niemand hier gaat ? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
als jij mijn ijs en drank betaald wel ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
doet ze. | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
neej doek nie maar kom dan ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-06-2005 @ 17:33:39 ] ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |