Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ]
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op vrijdag 17-06-2005 om 17:11:18
voor degene die zeggen dat wat kimo deed 'straat' was, Straat?? DAT BESTAAT NIET IN NEDERLAND! er ZIJN geen ghetto/gangster gebeurtenissen hierzo, hij en alle zogenaamde 'Gangster' rappers horen in het rijtje 'Ik-kom-uit-de-ghetto-in-Amstelveen' rappers thuis , fuckin NERD, Eminem wannabe, precies dezelfde kledingstijl als eminem, plus die man is zo anti-vrouw als de tering, kimo heeft niet alleen de standaard Pimp/Bitch cultuur overgenomen, nee deze man praat ook doodgewoon over verkrachting!! zoiets van 'en als ze niet wil dan moet ik haar maar rapen' (ook van Em?) niks wat die kimo en/of fans zeggen kan dat goedkeuren, nog gekker is dat hij zelf een zusje heeft (NET ALS MIJ) waardoor ik het nog onbegrijpelijker vind dat die dat doet,

En nog 1 ding KIMO heeft baas b aangevallen niet anders om,
alleen al door naar die Kimo en Baas B's muziek te luisteren kan je daar al achter komen
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 17-06-2005 om 17:12:56

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 18-06-2005 om 01:12:53
niemand praat toch over ghetto of gangster.. echte gangsters waren er in de jaren 30 en 40.. in nederland geen straat ? kijk een door je vooruit vriend .. nee maar, je hebt hier wel straat, niet veel echte, maar het is er wel, mensen die echt op en van de straat leven.. denk aan junks en tuig dealertjes.. weetniet in welke boerengat jij woont, maar die peeps zie ik zelfs in zeeland..
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op zaterdag 18-06-2005 om 12:07:07
luister JIJ bent de boerenpummel dat je denkt wat je opnoemde 'straat' is, tuurlijk zijn er junks, maar wie de fuck wil dat representen, NIEMAND!, en die tuig dealers die ik zie zijn zelf junks, dus dat is de 'Straat' van NL, WOW! dat is niet genoeg om 'Hou Het Straat Records' op te zetten en als een gek met knuppels een ander aanvallen, maar ik zei het al
Kimo doet aan 'Populistische Aggresiviteit'= hij doet aggresief omdat het 'stoer' is niet omdat hij dat zelf van binnenuit is (zoals iemand van de 'straat'/ghetto ofzo) hij WIL het zijn WIL, hij probeert een of andere ghetto/'straat' cultuur te creeren die er niet is,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2005 @ 12:08:30 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 18-06-2005 om 12:12:49
de straat expert heeft gesproken...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 18-06-2005 om 13:40:39
Dit topic loopt storm
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op zaterdag 18-06-2005 om 15:24:36

gastuh zie deze shit
waarom zit je er mee dat de een de ander pit
dat gebeurd in heel nederland jongeren tegen elkaar
dat maakt toch niet uit ook al is het zwaar
overal worden mensen in elkaar gebutsd
tuutlijk is het slecht maar voor zommige mensen is het een must
om even lekker te knoken tegen elkaar
wat is hier tegen nauw het bezwaar
oke hier betreft het 2 bekende mensen
tevallig artiesten heeft de media nog iets te wensen!?
dus doe nit zo moeilijk dit gebeurd altijd en overal
dus loop nauw niet raar te doen over dit geval
hoewel er mensen elke dag worden dood gemaakt
dus vergeet dit dit is iets wat men groot maakt

ik dacht laten we er ff een stukkie over schrijven
----------------------------------------
overdedreven dang
MCXYO Gepost door MCXYO op zaterdag 18-06-2005 om 16:17:18
Kimo kan echt goed rappen mijn respect daarvoor.

Maar of hij nou familie erbij moet halen , dat weet ik niet hoor.
Is wel een snelle weg richting bekendheid.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 18-06-2005 om 18:02:28
Quote:
johndoe schreef op 18-06-2005 @ 12:07:07
luister JIJ bent de boerenpummel dat je denkt wat je opnoemde 'straat' is, tuurlijk zijn er junks, maar wie de fuck wil dat representen, NIEMAND!, en die tuig dealers die ik zie zijn zelf junks, dus dat is de 'Straat' van NL, WOW! dat is niet genoeg om 'Hou Het Straat Records' op te zetten en als een gek met knuppels een ander aanvallen, maar ik zei het al
Kimo doet aan 'Populistische Aggresiviteit'= hij doet aggresief omdat het 'stoer' is niet omdat hij dat zelf van binnenuit is (zoals iemand van de 'straat'/ghetto ofzo) hij WIL het zijn WIL, hij probeert een of andere ghetto/'straat' cultuur te creeren die er niet is,


wat jij straat vind zijn dus blijkbaar alleen in amerika woonende mensen die in sloppen wijken wonen ? dan is amerika ook niets vergeleken met sloppenwijken in brazilië e.d.

kom alsjeblieft niet stoer doen met je zogenaamde 'straatkennis' of wat de fok dan ook.. in nederland zijn ook achterstands wijken waar alles niet zo normaal verloopt, die gebeurt dagelijks en omdat het nu met bekendere peeps was wordt het breed uitgemeten in de media en beginnen anti-agressie pappies te zeiken dat geweld fout is en dat het niet straat is blabla..

ieder zn eigen mening erover weet je, maar als ik jou zo zie typen kom je echt als een studentje die alleen in villawijken komt over..
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 18-06-2005 om 19:26:53
studentjes die alleen in villawijken komen whut whut !!!


johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op zaterdag 18-06-2005 om 19:26:53
fuck jou man, ik werk bij een uitzendbureau avond dienst op schiphol nerd!

en laat ik duidelijk zijn, ik denk niet dat ik straatkennis heb
tuurlijk zijn er achterstandswijken waar niet alles normaal is (Tokkie's anyone?)
en laat ik ook duidelijk zijn dat ik helemaal geen anti-geweld zeiker ben! dat ze gaan vechten ok, prima, waarom niet? maar dit was niet gewoon een fittie, die kimo de clown komt na die ruzie gewoon terug met ze matties en knuppel, wat een miet! spreek dan af ofzo Hooligan style!
en ga niet lullen dat je het doet omdat het 'straat' is want dat is bullshit!! net alsof het om principe gaat, vechten is vechten! Klaar uit! maar deze man kimo wil een of andere culturele revolutie beginnen met ze 'Nationale Overname' echt een clown, eminem wannabe, al me matties lachen ze moer uit, toen ze na het horen van het incident die foto van hem en dat wijf zagen konden ze niet stoppen met lachen
deze man wil de rap wereld inkomen door anderen te dissen en aan te vallen, trouwens waar slaat dat hele lied 'De Waarheid' eigenlijk op?
kan hij niet wat originelers doen dan binnenkomen op de faam van anderen? en hij praat wel zo makkelijk over verkrachting in een van ze liedjes maar als iemand 2 bodybuildende skinheads payen om hem eens hard te verkrachten dan neemt Kimo nooit meer het woord verkrachting in ze mond, zowiezo moet iemand hem een lesje leren wat geweld en echte agressie is, bitch! ettertje! dat is beste beschrijving voor hem.
Ettertje! doet me denken aan zo'n klein doperwtje, haha je eet em zo op

@MCXYO ja hij kan goed rappen en daar heb ik ook respect
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 18-06-2005 om 20:13:50
Quote:
livio schreef op 18-06-2005 @ 19:26:53
studentjes die alleen in villawijken komen whut whut !!!






sinds wanneer ben je eigelijk forum moderator?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op zaterdag 18-06-2005 om 23:47:56
ik hoorde ook dat Kimo via telefoon in RTL Boulevard had gereageerd en zei dat Baas B en D-Men hem in elkaar wilde slaan, wahahaa wat een grap dat zegt alles, wat een nerd, opeens zegt hij niks meer over 'Hou Het Straat', nee nu is hij slachtoffer en was het zelfverdediging, shit die clown is echt te oppervlakkig voor woorden, denkt hij dat we daar in trappen? maakt toch niet uit, het zijn 15 jarige jochies die ze album zullen kopen
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 19-06-2005 om 00:08:44
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 19-06-2005 om 12:08:22
Quote:
V.I.P. schreef op 18-06-2005 @ 20:13:50
[...]



sinds wanneer ben je eigelijk forum moderator?


hey verrek, ik zie het nu ook voor het eerst

rana Gepost door rana op zondag 19-06-2005 om 16:54:34
Quote:
Schaduw schreef op 15-06-2005 @ 12:08:01
Typisch een ML topic dat het meteen met 9 pagina's vol zit


wat lijkt nlhh tog weer verdomt veel op ml
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 19-06-2005 om 16:57:08
Wanneer lijkt nlhh dan ook op ml?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 19-06-2005 om 16:59:59
Quote:
rana schreef op 19-06-2005 @ 16:54
[...]

wat lijkt nlhh tog weer verdomt veel op ml

Er staan toch niet meteen 9 pagina's vol met reacties? Het duurde hier nogal wat langer
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op zondag 19-06-2005 om 17:09:55
Omdat er hier minder gebruikers zijn?? Niveau verschilt i.i.g niet veel meer ..
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
Ummer
Je hebt geen idee
Gepost door Ummer op zondag 19-06-2005 om 19:23:24
bij ML zijn er echt TE VEEL reacties...

zo komt er minder aandacht voor een post, wat dat betreft zit het hier qua drukte perfect..
rame
Gepost door rame op maandag 20-06-2005 om 19:05:41
Kimo spreekt
maandag 20 juni 2005

Kimo is verbaasd over het verhaal dat momenteel in de media circuleert. "Ik kwam vrij en werd ineens geconfronteerd met een verhaal dat niet klopt," zo vertelt Kimo aan Juize.FM. "Ik was die bewuste avond met twee dames aan het eten op het Marie Heinekenplein. Opeens kwamen Baas B en vier vrienden binnen en zij gingen aan een tafeltje zitten dat redelijk dichtbij de onze stond. We merkten elkaar op en Baas B kwam naar me toe om te vertellen dat hij niet bepaald gecharmeerd was van mijn track 'De Waarheid'. Nog best wel netjes eigenlijk. Hij zei wel dat hij me het liefst neer zou slaan, maar merkte op dat hij daar niks aan zou hebben. Hij ging weer zitten, maar heeft toen schijnbaar Lange Frans gebeld want die kwam een kwartier later met zijn vriendin binnenstormen. Ze begonnen te schreeuwen dat ik mee naar buiten moest komen en voor ik het wist begonnen ze op me in te slaan. Toen ik wilde opstaan om me te verweren, stond ook de hele tafel van Bart op waarna ze met z'n allen op me in begonnen te slaan. Er sprongen toen allemaal mensen tussen waarna Lange Frans en zijn vriendin er vandoor gingen," aldus Kimo. De underground rapper besluit daaropvolgend samen met zijn gezelschap te vertrekken. Hij rekent snel af en verlaat het restaurant. Hij heeft dan elders afgesproken met een zakenpartner aan wie hij het hele verhaal vertelt. Ze komen beiden tot de conclusie dat het een laffe daad was van Lange Frans en Baas B en nemen de taxi terug om verhaal te halen. Wanneer zij op de Marie Heinekenplein aankomen, is de politie al ter plaatse. Kimo wordt door een ooggetuige herkent en de politie arresteert hem. "Iets anders dat niet klopt is het verhaal dat de auto van Baas B door één van ons met een honkbalknuppel is bewerkt. De waarheid is dat één uit het kamp van Baas B op de auto van één van mijn vennoten heeft ingeslagen. Dat is gebeurd terwijl ik in de taxi zat."

Kimo vindt het onbegrijpelijk dat Lange Frans ook niet gelijk die avond is gearresteerd. "Ik gaf gelijk al aan dat ik aangifte wilde doen, maar ik werd pas de volgende dag verhoord. Toen heb ik dit hele ook verhaal verteld." Kimo snapt alle commotie niet die na de drop van zijn disstrack 'De Waarheid' is ontstaan. "Kijk, het is gewoon de waarheid. Ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar Nega vertelde in één van zijn disstracks over het feit dat ik intiem was geweest met de vriendin van Lange en het zusje van Baas. Ik werd daaropvolgend door iedereen uit de scene bestookt met vragen daarover en besloot daarom om een track te maken. Het was voor mij als afsluiting bedoeld, om af te zijn van al die vragen. Ik had zeker niet verwacht dat het tot een vechtpartij zou leiden en al helemaal niet omdat het hier 'meneer Zinloos himself' betreft. De MC uit Amsterdam, die lichte verwondingen aan de vechtpartij heeft overgehouden, heeft na het incident geen contact meer gehad met Lange Frans en Baas B. Kimo beraadt zich nog over eventuele verdere stappen. "Daar kan ik op dit moment niks over zeggen. Het belangrijkste is nu dat ik iedereen mijn verhaal kan vertellen."

Bron: Juize.fm
Ummer
Je hebt geen idee
Gepost door Ummer op maandag 20-06-2005 om 19:56:35
k geloof er helemaal nix van, dikke bullshit..

hoe is Baas B anders aan zijn wond gekomen??

en afsluiten.. haah, dat bedoelt hij zeker met:

krijg ik nog een kans, dan geef ik haar..

no fucking sense maakt het
Mip
Gepost door Mip op maandag 20-06-2005 om 20:31:16
wat een cliffhanger! geweldige shit yo!
wanneer is de premiere van deze soap?!
ik hoorde dat ik VIP kaarten kon regelen via de vriendin van Lange en het zusje van Baas

hoeveel moeten er nog komen!?
JF project
blurr
Gepost door JF project op maandag 20-06-2005 om 21:10:04
Ik denk dat we verder niks meer zullen horen van Frans en Bart niemand neemt ze nog serieus

by the way: Hoe kan je dat .asf bestandje van verantwoord afspelen met dat at5 stuk erop? Het lukt met niet met winamp
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 20-06-2005 om 21:11:15
ik vind dat baas niet zo boos moet zijn

als zijn zusje niet geneukt mag worden..... moet ie dr weg halen van de keilenstraat
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 20-06-2005 om 21:49:53
haha, kimo

die kimo lult zeker, hij heeft zeker klappen uitgedeelt haha..

ik vind het allemaal wel grappig, niet zo serieus nemen..

als die jongens elkaar willen klappen, laat ze lekker
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 20-06-2005 om 21:55:14
whehe lange en baas met zinloos geweld
Wanneer beukt Ninthe iemand in elkaar??
----------------------------------------
beng!
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 20-06-2005 om 22:08:26
Haha miss pakt ze Kimo
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 20-06-2005 om 22:15:41
ik pak Ninthe wel
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 20-06-2005 om 22:16:42

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 20-06-2005 om 22:17:24
ok..

maar trouwens.. Goldy
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 20-06-2005 om 22:20:58
die woont ook hier in Zaandam..
Zaandam, een stad vol lekkere mensen
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 20-06-2005 om 22:22:04
Dat weet ik, je hoeft niet ver te zoeken te stad is Zaandam..

Ze doet echt
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 20-06-2005 om 23:09:47
Lijkt me inderdaad een raar verhaal.
In dat verhaal krijgt baas geen klappen.
Terwijl hij toch wel een blauwe plek op zijn wang had volgens mij.
En die auto is ineens niet meer van baas b.
Van wie dan? Hij was er ineens, want iedereen was weggegaan en hij kwam met de taxi terug.
En dat baas b eerder vrij was als kimo zegt denk ik ook wel wat.
Ik hoop dat het nu gewoon klaar is en niet dat kimo ook dit nog kwijt moet op een track.

Ik bedenk me nu ook dat die auto volgens mij wel degelijk van baas b is.
Eerst op bnn had je toch dat road to the mobo's.
Toen kwamen ze ook bij baas b thuis.
Volgens mij zag je toen die auto, iemand anders die dit zich kan herinneren?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-06-2005 @ 23:22:35 ]
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 20-06-2005 om 23:31:51
vind dat hier een slotje op mag :p eindeloze discussie :p :p Kimo was gewoon fout bezig. Punt uit .
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 20-06-2005 om 23:33:10
welnee, lekker open laten, ideale anti-kimo/d-men/baas-b/lange-frans uitlaatklep zo'n topic.

Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 20-06-2005 om 23:36:48
gevecht in een restaurant, crews die gebeld worden, mensen die opgepakt worden..

t lijkt g-unit wel
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 20-06-2005 om 23:38:22
jah WannaB G-Unit misschien ?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 20-06-2005 om 23:38:32
Quote:
Prow schreef op 20-06-2005 @ 23:36:48
gevecht in een restaurant, crews die gebeld worden, mensen die opgepakt worden..

t lijkt g-unit wel


:p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op dinsdag 21-06-2005 om 21:49:50
ik zie niet hoe Kimo de Clown nog serieus genomen kan worden, eerst komt ie met ze Macho 'Straat' gedoe en nu ineens is hij het onschuldige slachtoffer, wat is dat nou?

als hij serieus in dat hele 'Hou Het Straat' gedoe geloofd zoals hij dat in z'n muziek verwerkt moet hij dat altijd doen, in interviews, met alles, altijd.

mensen die hem nu nog serieus nemen hebben net als hem een zware identiteits crisis, en dat noemen jullie dan 'Straat'

FUCK KIMO!!

luister liever dan De Jeugd van Tegenwoordig beter onzinnig dan domzinnig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2005 @ 21:50:38 ]
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 21-06-2005 om 22:00:11
Quote:
BattleCat schreef op 20-06-2005 @ 23:09:47
Lijkt me inderdaad een raar verhaal.
In dat verhaal krijgt baas geen klappen.
Terwijl hij toch wel een blauwe plek op zijn wang had volgens mij.
En die auto is ineens niet meer van baas b.
Van wie dan? Hij was er ineens, want iedereen was weggegaan en hij kwam met de taxi terug.
En dat baas b eerder vrij was als kimo zegt denk ik ook wel wat.
Ik hoop dat het nu gewoon klaar is en niet dat kimo ook dit nog kwijt moet op een track.

Ik bedenk me nu ook dat die auto volgens mij wel degelijk van baas b is.
Eerst op bnn had je toch dat road to the mobo's.
Toen kwamen ze ook bij baas b thuis.
Volgens mij zag je toen die auto, iemand anders die dit zich kan herinneren?


Ja klopt, op het einde geloof ik liepen ze naar z'n auto.
Herinner me niet meer welke of wat voor één, alleen dat ie een Xbox had.
En Ali B met een grote braadworst in zn hand en dat noemde hij een knakworst
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op dinsdag 21-06-2005 om 22:26:49
Quote:
mensen die hem nu nog serieus nemen hebben net als hem een zware identiteits crisis, en dat noemen jullie dan 'Straat'


Mensen die zich zo druk maken om zoiets kleins hebben echt geen fockng leven en moeten es wat vaker de straat op ..
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op woensdag 22-06-2005 om 17:02:39
Quote:
cml.exe schreef op 20-06-2005 @ 22:20:58
die woont ook hier in Zaandam..
Zaandam, een stad vol lekkere mensen


Je bent gek
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2005 @ 17:02:51 ]

----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op woensdag 22-06-2005 om 22:18:10
Quote:
DHDG schreef op 21-06-2005 @ 22:26:49
[...]

Mensen die zich zo druk maken om zoiets kleins hebben echt geen fockng leven en moeten es wat vaker de straat op ..


Oja Joh? mischien moet ik 25 juni de straat op richting Paradiso en laten zien waar ik me fuckin druk om maak

ik zei al: dat ze vechten maakt geen ene moer uit, maar hoe maakt wel uit, en die Kimo is een fuckin miet! die aangepakt moet worden!

'ik moet de straat op' zei je toch? net als jou bedoel je? zo van jij bent vaak op straat om dit soort (mietjes) acties normaal te vinden, fuckin nerd als ik dat bij jou moet je je hele leven lang naar een psychiater, wat praat jij nou dooie internet hip hopper, wat weet jij nou van geweld? omdat ik ergens tegen ben betekent niet dat ik er niets van weet of er niet gewend aan ben, ik wil JUIST dat iemand Kimo de Clown klapt dan juich ik het toe.
fuck al die nerdjes hier die dit tof vinden en dan denken dat ze erbij horen, dat ze 'Straat' zijn, jullie zijn fans, dat is alles, jullie leven net als al die fanatieke Wacko-Jacko fans in jullie eigen wereldje
en trouwens 'Straat-Fans', kimo geeft het algemene begrip 'Straat' juist een slechte naam met ze mietjes acties, want 'Straat' staat toch niet gelijk aan Mietje?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 22-06-2005 om 22:23:14
ehh, erg duidelijk verhaal...
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 22-06-2005 om 22:45:57
w0rd

want ben ik nou een dooie internet hip hopper of leef ik me eigen wereldje als Wacko Jacko fans?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op woensdag 22-06-2005 om 22:47:49
Quote:
johndoe schreef op 22-06-2005 @ 22:18:10
[...]

Oja Joh? mischien moet ik 25 juni de straat op richting Paradiso en laten zien waar ik me fuckin druk om maak

ik zei al: dat ze vechten maakt geen ene moer uit, maar hoe maakt wel uit, en die Kimo is een fuckin miet! die aangepakt moet worden!

'ik moet de straat op' zei je toch? net als jou bedoel je? zo van jij bent vaak op straat om dit soort (mietjes) acties normaal te vinden, fuckin nerd als ik dat bij jou moet je je hele leven lang naar een psychiater, wat praat jij nou dooie internet hip hopper, wat weet jij nou van geweld? omdat ik ergens tegen ben betekent niet dat ik er niets van weet of er niet gewend aan ben, ik wil JUIST dat iemand Kimo de Clown klapt dan juich ik het toe.
fuck al die nerdjes hier die dit tof vinden en dan denken dat ze erbij horen, dat ze 'Straat' zijn, jullie zijn fans, dat is alles, jullie leven net als al die fanatieke Wacko-Jacko fans in jullie eigen wereldje
en trouwens 'Straat-Fans', kimo geeft het algemene begrip 'Straat' juist een slechte naam met ze mietjes acties, want 'Straat' staat toch niet gelijk aan Mietje?


Ken je kimo persoonlijk ofzo, dat je je zo druk maakt om hem? Want ik digg hem niet en ik digg baas b niet en het boeit mij dus geen flikker wat die gasten allemaal doen. Als jij het je allemaal zo aantrekt terwijl je verder geen affiniteit met die gasten heb, moet je serieus opzoek gaan naar een leven of naar een psycholoog.

Wat kom je trouwens straat spelen op internet, ga buiten spelen en ga daar je shit verkondigen, manier waarop jij hapt op dingen op het net geeft al aan dat je bar weinig mee heb gemaakt op straat ..
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 22-06-2005 om 23:02:56
een hele dikke word
TommyReusse
dit jaar wordt camouflage de nieuwe rage!
Gepost door TommyReusse op donderdag 23-06-2005 om 10:56:42
ghetto en straat is altijd lame ook in america
fucking hillbillys die elkaar neerschieten of slaan voor 10 euro crack pffff junkies en machtloze gefokte mensen zijn nooit stoer

----------------------------------------
Tommy Reusse
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op donderdag 23-06-2005 om 19:35:27
@DHDG - wtf doe je nu? je zit het verhaal gewoon om te draaien, dat ik degene ben die 'Straat' speelt, ik zit juist de hele tijd dat bullshit 'Straat' gedoe af te kraken, dus wat lul je nou?!

dat we het totaal oneens zijn is normaal, maar dat je dan het verhaal gaat omdraaien en zegt dat ik degene ben die 'Straat' doet.. ja dan houd het op, dan lijkt het net of je me reacties niet eens (helemaal) leest en toch reageerd (niet echt logisch)

enne wat heb jij dan allemaal ervaren op straat?

@ V.I.P. - ik weet niet wat jij bent maar degene die ik bedoelde zijn het allebij

@ TommyReusse - true true, maar zoals je zei het gebeurd daar wel: 'fucking hillbillys die elkaar neerschieten of slaan voor 10 euro crack' maar in NL is er niet zo'n situatie als in amerikkka, maar om 'Hou Het Straat Records' te gaan opzetten in een land als NL is als je het mij vraagt puur een kwestie van populistische agressie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-06-2005 @ 19:36:01 ]
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.