Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 15-06-2005 om 20:04:24
Ik heb de laatste tijd steeds last van blue screens.. Het gebeurt op volstrekt onwillekeurige momenten. Het enige verband wat ik tussen ze kan leggen is dat het steeds gebeurt op momenten dat ik veel (zware) programma's naast elkaar draai. Het blue screen staat altijd maar zo'n 5 seconden in beeld, dus ik kan ook niet echt zien wat de foutmelding nou exact is.. Dan wordt de computer opnieuw opgestart.

Heb al een memtest uitgevoerd om te kijken of er iets mis is met RAM geheugen, en scandisk en dat soort dingen, maar niks gevonden...

Vraag: Wie weet een goede diagnostische softwaretool om dit soort fouten op te sporen? Het lijkt me namelijk niet erg goed voor mn computer

Of zou ik de computer gewoon leeg moeten halen, formatteren en win xp er opnieuw opzetten (niet echt een attractieve optie )

Wanneer de computer opnieuw is opgestart wordt er trouwens ook niks meer over de fout gezegd, en doet ie het weer gewoon normaal.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2005 @ 20:09:06 ]

----------------------------------------
Days to come
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.