Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 16-06-2005 om 21:05:00
lol, worden die t-shirts ook verkocht?

en dat er met kanker gescholden wordt wordt meestal gedaan door de mensen die geen idee hebben hoe erg het is om kanker te hebben.. dat je vreest om dood te gaan.. de angst dat je er nu nog wel bent, allemaal leuke dingen wil gaan doen maar dat over een paar weken miss niet meer kan.

als jij in het ziekenhuis ligt met een kankeraandoening, en je komt weer gezond en wel thuis..
denk je wel 3 keer na voordat je het woord kanker nog een keer zegt


verder zeg ik wel kanker, en scheld er redelijk wat mee af maar probeer het idd in bepaalde kringen te houden..
----------------------------------------
fuck yu
alexst
bnc
Gepost door alexst op donderdag 16-06-2005 om 21:07:57
k ben gister,naar het concert van Snoop dogg geweest.En daar traden de gasten van watskeburt ook op.opzich was de beat van ze wel goed maar dat lied,het viel me toen weer op. Hoe vaak moet je met kanker schelden ik bedoel,een keer in een lied dan denk ik al af en toe: so die schelden veel.daarom vind ik dejeugdvantegenwoordig zo schrijf je het volgens mij.Niet normaal meer,en dan die shirts als een kleuter dat ziet staan.Dan komt hij ook bij zijn moeder aan :mama papegaai kanker kanker
----------------------------------------
bnc regeerd
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-06-2005 om 21:10:19
het gaat er niet zo zere om of je het gebruikt, maar hoe je het gebruikt. Het mag hier algemeen bekend zijn dat ik het niet eens ben met het kanker gebruik van een flink aantal users hier. Die kanker of verbasteringen overal te pas en te onpas gebruiken om ergens kracht bij te zetten.

Ik gebruik zelf ook best wel is het woord kanker, zal de laatste zijn die dat ontkent, maar ik ga het niet als een bijvoeglijknaamwoord gebruiken. Want dat is het gewoon niet. Als ik het twee keer in een week gebruik is het veel denk ik.

Als je het in een kwaaie bui gebruikt of je hebt je zelf op je klauwen geslagen kan ik er in komen dat het er uitschiet. Maar om dingen kanker dope te noemen gaat mij veel te ver.

Zelfde als kankerlijer naar iemand roepen.

En het belachelijke argument dat als het gevraagt wordt niet te gebruiken omdat er een bekende aan is overleden is gewoon weg idioot en gelul achter af. "O sorry ik wist niet" als of het dan minder erg is. Met bijna 3000 geregistreerde users hier kan je op je 10 sets handen na gaan dat er minstens 100 users zijn die bekenden hebben die er aan zijn overleden of die het gehad hebben of er op een andere wijze op een minder prettige manier mee in aanraking zijn geweest.

Maar daar wil je dan dus kennelijk geen rekening mee houden. 'omdat je het niet weet?' Doe jezelf een lol en doe intelligent
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 16-06-2005 om 21:12:32
juist ja, dat is wel wat punten waard

ik denk dat spade de eerste inning voor zijn rekening neemt
----------------------------------------
fuck yu
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 16-06-2005 om 21:13:04
word @ spade,

Het gescheld met kanker zie je overigens alleen maar bij de jeugd. Ook wel eens bij de oudere maar dan niet zo vaak.
Het is gewoon een woord om stoer mee te doen en de andere zien dat en gaan dan mee lopen.

Tuurlijk ligt het lekker in de mond maar je kan toch wel nadenken van te voren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2005 @ 21:13:43 ]

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 16-06-2005 om 21:13:08
ik gebruik kanker soms alleen i.p.v shit :$
ik zeg het liever ook niet.. maar het floept er soms uit als ik er geen ander woord voor kan verzinnen die er lekkerder uitgaat
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 16-06-2005 om 21:18:54
ach, het wordt langzamerhand routine hea..

----------------------------------------
fuck yu
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 16-06-2005 om 21:20:13
heheh, ik vindt het zelf ook een heel verschil, de ziekte op hetscheldwoord.
als je nou zegt zo van ga de gij maar kapot aan kanker of dergelijke, vind ik het nog wel redelijk dat je er iets van zegt.
maar je moet onder shijt kunnen maken tussen de ziekte en het scheld woord.

eey kankerlijer ik hoop dat je de kanker krijgt.

oh stumpertje kanker op man.

vind ik al een heel verschil, zelf praat ik best vaak met het woordt btw.

maarja verder snap ik soms niet en soms wel dat mensen er moeilijk over doen.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-06-2005 om 21:21:11
Quote:
TiM-Ow schreef op 16-06-2005 @ 21:18
ach, het wordt langzamerhand routine hea..

En daarom moet je het goed keuren? Als een seriemoordenaar zijn 100ste slachtoffer maakt is het voor hem ook routine, dus dan moeten we heem maar niet meer straffen? We hoeven ook niet meer achter de serieverkrachter in Utrecht aan? Slachtoffers maken is immers routine voor 'm...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
alexst
bnc
Gepost door alexst op donderdag 16-06-2005 om 21:21:34
eej,tim waarom dat kanker is gewoon,voor sommigen erg kwetsend.En dan kan je het beter niet zeggen.Wat dat betreft ben ik het wel met spade eens
----------------------------------------
bnc regeerd
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 16-06-2005 om 21:23:10
kijk, je kan mensen respecteren die met kanker in aanraking zijn geweest
en dat hoort ook wel

maar je meot ook al storten op giro's
respect hebben voor alles en nog wat

ik bedoel, je kan neit met alles rekening houden om het maar even zo te zeggen..

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2005 @ 21:24:46 ]

----------------------------------------
fuck yu
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 16-06-2005 om 21:24:10
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2005 @ 21:24:25 ]

----------------------------------------
fuck yu
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-06-2005 om 22:09:36
Quote:
TiM-Ow schreef op 16-06-2005 @ 21:23
kijk, je kan mensen respecteren die met kanker in aanraking zijn geweest
en dat hoort ook wel

maar je meot ook al storten op giro's
respect hebben voor alles en nog wat

ik bedoel, je kan neit met alles rekening houden om het maar even zo te zeggen..



Je MOET helemaal niet storten op giro's. Maar er word wel omgevraagt, ik zeg ook niet tegen elke collectant aan de deur hier alsjeblieft.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 16-06-2005 om 22:25:32
Nee hoor, niet gevoelig.. maar vind wel, dat er op gelet mag worden!
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 16-06-2005 om 22:28:19
ik gebruikte het woord eerst voor van alles nou is het tering morgen weer iets anders ik vind dat mensen die er zielig om gaan lopen doen ook bij zichzelf eens na zouden moeten denken, ik bedoel maar waarom zou je iemand willen kwetsen als je zegt die shit was echt verkankerd ofzo
----------------------------------------
Kiphop baby!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-06-2005 om 22:29:30
Waarom zou je het omdraaien, het gaat er niet om of je iemand WILT kwetsen maar of je iemand KAN kwetsen er mee.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 16-06-2005 om 22:36:10
je zou het kunnen omdraaien omdat sommige simpele zielen zoals ikzelf er af en toe niet bij nadenken wat de mensen in de omgeving allemaal hebben meegemaakt als ze iets zeggen waar dan bijvoorbeeld het woordje kanker in kan zitten zo iemand kan dan ook bij zichzelf denken ow weet hij veel
----------------------------------------
Kiphop baby!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-06-2005 om 22:37:51
gelukkig zeg je zelf al dat je een simpele ziel bent, dan stop ik wel met discuseren, een simpele ziel zvalt toch nooit te overtuigen met argumenten
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 16-06-2005 om 22:38:03
Quote:
Kipman schreef op 16-06-2005 @ 22:36:10
je zou het kunnen omdraaien omdat sommige simpele zielen zoals ikzelf er af en toe niet bij nadenken wat de mensen in de omgeving allemaal hebben meegemaakt als ze iets zeggen waar dan bijvoorbeeld het woordje kanker in kan zitten zo iemand kan dan ook bij zichzelf denken ow weet hij veel


je hebt daar wel een punt, als je met iedereen rekening moet gaan houden kan je beter gewoon niet gewoon forummen en niks zeggen.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 16-06-2005 om 22:41:28
Quote:
Dvince schreef op 16-06-2005 @ 22:38
[...]

je hebt daar wel een punt, als je met iedereen rekening moet gaan houden kan je beter gewoon niet gewoon forummen en niks zeggen.


Als je in het geheel geen kanker meer zou mogen gebruiken zou je gelijk hebben. Dat is echter niet zo, zoals ik al eerder zei het is hoe je het gebruikt. Je kan het altijd ergens neerzetten in een krachtuiting of misschien een hele enkele keer als een bv.

Dan is het net als, IRL kan je maar beter nooit iets zeggen, want stel dat je iemand kwetst. Je moet gewoon de dezlfde common sense on-line gebruiken als je off-line ook doet.

Maar als je elke drie posts kanker moet gebruiken. Dan mag je van mij wieberen ja. En dat hebben een aantal mensen ook al wel eerder te horen gekregen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2005 @ 22:43:15 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 16-06-2005 om 22:43:30
Quote:
spade schreef op 16-06-2005 @ 22:41:28
[...]

Als je in het geheel geen kanker meer zou mogen gebruiken zou je gelijk hebben. Dat is echter niet zo, zoals ik al eerder zei het is hoe je het gebruikt. Je kan het altijd ergens neerzetten in een krachtuiting of misschien een hele enkele keer als een bv.

Maar als je elke drie posts kanker moet gebruiken. Dan mag je van mij wieberen ja. En dat hebben een aantal mensen ook al wel eerder te horen gekregen.


Ja, dat is ook zo. Je kan het gepast doen of ongepast...
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 16-06-2005 om 22:50:01
ik gebruik het zelf ook welles, maar niet vaak in de zin als scheldwoord, vaak bv kk dope ofzo..

als mensen het te vaak tegen me zeggen ofzo, zinnen met kanker, zeg ik er wel wat van, heb die shit al paar keer mee gemaakt
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 17-06-2005 om 00:12:40
voor sommige mensen is het woord 'kanker' zeg maar 'ingeburgerd' en die mensen associëren het niet met de eigenlijke ziekte (dit heb ik ook), maar je hebt natuurlijk ook mensen die het er wel gelijk mee associëren. Ik vind wel dat je niet moet gaan overdrijven met het woord en het iedere 10 seconden moet gaan roepen. Ook vind ik zoals Slugger al zei dat er wel verschil zit tussen bijvoorbeeld kankerdope (kanker als bijvoegelijk naamwoord) of ''hee jij kankerlijer ik hoop dat je sterft aan kanker'' (dat laatste vind ik niet door de beugel kunnen en doe ik zelf ook niet). Zoals ik al eerder heb gezegd gebruik ik kanker alleen als bijvoegelijk naamwoord en soms om mijn frustratie te uitten, maar dat is dan meer tegen mezelf gericht. Ik kwets nooit iemand expres met dit woord, en ik vind dit ook niet acceptabel
----------------------------------------
beng!
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 17-06-2005 om 00:15:03
Doet het wel eens. Mja het raakt me weinig als iemand mij er mee uitscheld of zo :S Me broertje van negen begint er ook al mee ( tegen mij ) mja dat kleine ventje moet ik niet ook al is het me broertje I don't like him
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 17-06-2005 om 06:59:48
Nope. Tering of pokke dan weer wel...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Yv-O Gepost door Yv-O op vrijdag 17-06-2005 om 10:15:06
Quote:
DopeR schreef op 16-06-2005 @ 19:50:40
Ik word moe van die mensen die altijd gaan zeiken als je kanker zegt. Al is het maar als bijvoeglijk naamwoord.
Je hebt ook van die sukkels die al gaan zeiken als je het werkwoord ''kankeren'' gebruikt, wat helemaal niet in verband staat met de ziekte kanker.


Kankeren staat wel in verband met de ziekte zelf.. Doordat het woord zo vaak gebruik werd is het zich gaan vormen tot werkwoord.. Dit is iets wat je met veel woorden ziet gebeuren.. Dus dat jij zegt dat het los staat van kanker zelf, dat klopt dus niet.. De mensen die daar dus ook problemen met hebben zijn geen 'sukkels', maar weten hoe het zit met kanker en kankeren..
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 17-06-2005 om 10:18:38
Respect is everything!!
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Yv-O Gepost door Yv-O op vrijdag 17-06-2005 om 10:19:40
Quote:
DopeR schreef op 16-06-2005 @ 19:59:50
[...]

Ik zeg het twee keer per dag ofzo.
En als je wil zeuren, is dat altijd wel mogelijk.
Dan mag je ook niet het woord 'touw' zeggen, want daar heeft mijn [vul maar familielid in] zelfmoord mee gepleegd.


Dit is ook geen goed argument.. Voor zelfmoord kies je, ook al zit je op dat moment waarschijnlijk 'goed' in de problemen, normaal gesproken is het je eigen keuze.. Kanker daarentegen 'krijg' je en daar is 9 van de 10 keer ook geen hulp meer te bieden..
Dus als je wilt bewijzen dat met kanker schelden geen kwaad kan, moet je toch met argumenten komen die kloppen..

Voor de rest scheld ikzelf nooit met kanker.. Maar dat ligt hier ook anders.. Niemand hier gebruikt het als een scheldwoord.. Dat is het fijne van het platteland ..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 17-06-2005 om 10:31:28
DopeR bedoeld er mee te zeggen dat het je allebei kan raken, dat 'touw' en 'kanker'. ik ben het met je eens dat natuurlijk kanker erger is om te zeggen maar ik begrijp wel wat DopeR bedoeld. Want hij kiest er in dit geval niet voor om een dierbaar iemand te verliezen aan zelfmoord.
----------------------------------------
beng!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 17-06-2005 om 10:37:47
Als je een familie lid of bekende heb verloren aan kanker en een bekende aan zelfmoord dan weet ik zeker dat je geirriteerd raakt aan als iemand kanker scheld.
Kanker heeft een directe link naar de ziekte.
Als iemand zich heeft opgehangen dan link je het woord touw niet gelijk naar de ophanging.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Yv-O Gepost door Yv-O op vrijdag 17-06-2005 om 10:41:24
Dat is nou precies wat ik bedoelde te zeggen.. DopeR had een soort van sarcasme o.i.d. in zijn opmerking.. Want idd, het woord 'touw' brengt geen gevoelens met zich mee.. Het zou anders worden bij een opmerking als "Ga jezelf verhangen" ofzo.. Maar als je zoiets zegt ben je ziek.. Maar ik geloof ook niet dat er mensen zeggen die zo schelden..
Crunx Gepost door Crunx op vrijdag 17-06-2005 om 10:59:13
nooit iemand uitlachen voor kanker, mss heeft je moeder/zus wel borstkanker
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 17-06-2005 om 11:08:59
ff het woordenboek erbij gepakt:

Kankeren:
1. de kanker hebben , kankerig zijn
2. als kanker weg-, invreten ; zich woekerend verspreiden
3. ontevreden, knorrig afgeven op de toestanden en personen , morrend mopperen


----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Yv-O Gepost door Yv-O op vrijdag 17-06-2005 om 11:16:41
Quote:
Arihasj schreef op 17-06-2005 @ 11:08:59
ff het woordenboek erbij gepakt:

Kankeren:
1. de kanker hebben , kankerig zijn
2. als kanker weg-, invreten ; zich woekerend verspreiden
3. ontevreden, knorrig afgeven op de toestanden en personen , morrend mopperen



En je bedoeld hiermee..
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 17-06-2005 om 11:19:05
Dat je kankeren inhoudelijk niet persé hoeft te interpreteren als een afleiding van kanker.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Yv-O Gepost door Yv-O op vrijdag 17-06-2005 om 11:25:21
Quote:
Huussuh schreef op 17-06-2005 @ 11:19:05
Dat je kankeren inhoudelijk niet persé hoeft te interpreteren als een afleiding van kanker.


Daarom vroeg ik het, voordat ik zou antwoorden..

Kankeren is Wel een afleiding van kanker.. Het is er gewoon ingeburgerd.. Tegenwoordig kun je ook 'zitten kutten'.. Als in.. Zit niet zo te kutten man.. In dit geval heeft 'kut' ook niets meer met het geslacht te maken.. Het wordt bedoeld als 'vervelen/irriteren' ofzo.. Alleen doordat het woord 'kut' steeds vaker geroepen wordt, wordt het tot werkwoord gemaakt.. Dus misschien staat het woord 'kutten' over een paar jaar wel in het woordenboek als 'vervelen/irriteren'.. Maar dan betekend dat nog niet dat het niet is afgeleid van kut zelf.. Dat betekend dat het een eigen betekenis is gaan vormen.. Het behoud wel zijn verleden..
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 17-06-2005 om 11:32:39
Dat het afgeleid is van het woord 'kanker' kun je alleen aan het woord zelf zien. De betekenis is er inmiddels van vervreemd.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 17-06-2005 om 11:37:35
kankeren krijgt steeds meer het zelfde labeltje als "touw" waar we het al over gehad hebben
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op vrijdag 17-06-2005 om 11:52:32
ja maar opzich je gaat niet bij elk woord wat je zegt nadenken van ow misschien kwets ik wel iemand maar als iemand meld van wil je dat niet zeggen daar ben ik gevoellig voor oke dan houdt ik er rekening mee
----------------------------------------
Kiphop baby!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 17-06-2005 om 11:56:18
ik kan me wel voorstellen dat je het woord kanker gebruikt bij je vrienden. Maar ik kan vaak niet begrijpen dat sommige mensen zomaar in het openbaar het woord gebruiken
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 17-06-2005 om 12:00:01
ik kom uit den haag

de normen en waarden bij het woord kanker hier liggen wat anders

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 17-06-2005 om 12:00:37
Mensen uit Den Haag worden vergeven...
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op vrijdag 17-06-2005 om 12:02:34
denk dat ik daar ook ga wonen in brabant zeg je te vaak wat verkeerd zonder het door te hebben
----------------------------------------
Kiphop baby!
Yv-O Gepost door Yv-O op vrijdag 17-06-2005 om 12:10:54
Ik weet niet of de betekenis ervan wel zo vervreemd is.. Hier zeker niet.. Maargoed.. Mensen die het woord 'kanker' gebruiken in de scheldzin/werkwoordzin/watdanook.. Die moeten het ook zelf weten.. Ik gebruik het woord niet, maar begin ook niet te zeuren als ik het iemand wel hoor zeggen.. Ik snap alleen wel als mensen zich wel gekwetst voelen bij gebruik van het woord.. Niet alleen 'kanker', maar 'kankeren' dus net zo goed.. Maar iedereen zijn eigen manier van uitdrukken..
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op vrijdag 17-06-2005 om 13:20:50
lOl, den hagers mag je dan ook niet vergeven :o :p aanpassen jullie :p je woont in NL:p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 17-06-2005 om 18:50:06
"ik kom uit den haag", af en toe sluipt het er wel eens in, mar het gaat niet echt bewust.
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op vrijdag 17-06-2005 om 19:51:50
Nope gebruik het woord nooit en zeg het ook nooit:

mooi hoe typhoon het laats zei bij een optreden.

"En ik scheld niet met kanker omdat bekenden hebben geleden"

Zo denk ik er dus ook over, veel mensen die ik ken hebben het gehad/zijn er aan gestorven of wat dan ook.. gebruik het daarom ook nie.
vind het een nutteloos, respectloos 'scheld'woord en irriteer me aan mensen die het vaak gebruiken!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 18-06-2005 om 13:42:28
soms sluipt het erin ja, maar ik scheld er eigenlijk nooit mee... meer als vloek als ik iets fout doe ofzo

ik irriteer me er ook niet echt aan als anderen het gebruiken, behalve als ze het heel vaak doen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LayD Space
Gepost door LayD Space op zaterdag 18-06-2005 om 14:07:08
ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik kanker zeg maar heb er eigenlijk niet echt moeite mee ofzo als anderen het zeggen. Zeg het heel soms wel als er familie bij is maar dan ben ik echt fucking pissed...
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
alexst
bnc
Gepost door alexst op zondag 19-06-2005 om 10:46:04
layD space als je het al bij je famillie gebruikt,dan krijg ik het gevoel.Dat jij het erg vaak gebruikt .ik bedoel als je schreef :Ik doe het af en toe perongenluk waar mijn vrienden bijzijn.Kijk dan snap ik het.Maar als je het al doet waar famillie bij is ,kom op zeg. Maar even als je jezelf al niet bij je famillie kan inhouden,dan kan je dat bij vrienden ,waarschijnlijk ook niet.En bij vrienden gebruik je het toch vaker.dus denk ik,hieruit op te maken dat jij,het redelijk vaak gebruikt. En ik moet zeggen dat ik dat niet echt best vind.
----------------------------------------
bnc regeerd
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.