Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op dinsdag 21-06-2005 om 21:02:06
Woorden zijn meer dan alleen letters/letters zijn als de onderzetter/De betekenis is het glas/en als de gedachte nou eens het bier was?/ Maar veel te vaak is het bier op/word het glas weggestopt/De onderzetter vernielt/en zit het woord zonder ziel.

Woorden maken de gedachte bruikbaar/zoals de kerstkaart het gebaar/de snaar de gitaar/en dat is waarom ik staar/als ik woorden niet kan gebruiken/Ik staar om de gedachte te bewaken/tot ik deze bruikbaar kan maken met het verbale.

De betekenis van rap word vaak geen eer aangedaan/misschien is deze zelfs al lang geleden vergaan/rap staat voor ritme en poezie/het rijmen en gebruiken van woorden met een melodie/het uiten van gedachte op muziek met woorden vol filosofie.

Ik zit zelf niet vol met talent of kwaliteiten/dat is ook niet wat ik ermee wil bereiken/ik zoek gewoon een manier om te strijden/vechten waar ik voor sta zonder zware fysieke pijnen/maak een onderscheid tussen hiphop en rap/want van de verbale verkrachting van het woord word ik gek!

Gebruik het woord zoals het hoort, anders word de gedachte vermoord.

Peace!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
kasper
klapsdadding
Gepost door kasper op dinsdag 21-06-2005 om 21:04:15
kan je die zinnen niet onder elkaar zetten?

dit leest vervelend

en ja ik ben lui
----------------------------------------
K L A P V A N D E M O L E N
van lotje getikt
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 21-06-2005 om 23:09:05
ik dacht eerst dat het 1 of ander wetenschappelijk onderzoek was ofzo.. pas toen ik 'drop je eigen...' zag staan dacht ii aan een raptekst en toen kreeg ik het door
Samir0s Gepost door Samir0s op dinsdag 21-06-2005 om 23:11:25
hahahha droog maar cool
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.