Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Gig Gepost door Gig op woensdag 22-06-2005 om 09:23:44
Gigant is er trots op deze bekende hiphopband te mogen ontvangen op zaterdag 25 juni! Relax is dé live-soul-hiphop sensatie van Nederland op dit moment. Het unieke en kenmerkende aan deze band is de manier waarop zij hiphop brengt, namelijk live met een band. Overal waar Relax te zien is zetten zij een buitengewoon bijzonder optreden neer. In 2003 heeft de band de Zilveren Harp gewonnen en zij zijn op veel verschillende festivals te gast geweest, waaronder Lowlands, Drum Rhythm en North Sea Jazz.

Onlangs heeft Relax hun nieuwe album Odeur de Clochard uitgebracht dat zij zelf geschreven, opgenomen, geproduceerd en gemixt hebben. Ook hier in Gigant zal Relax een ongekende show neerzetten die je gewoonweg niet mag missen!

Zaterdag 25 juni 2005
21.00 uur – entree € 10,- / € 9,- (leden)
Podium Gigant, Nieuwstraat 377 Apeldoorn, t: 055 521 63 46
http://www.gigant.nl
EnjoY
From ZrikCity..
Gepost door EnjoY op woensdag 22-06-2005 om 09:28:20
Relax stond ook gewoon 2 jaar terug op ons kleine podiumpje in ZrikC op Anywave
Brainpower was die avond ook van de partij...
----------------------------------------
Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!!
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 22-06-2005 om 10:39:36
Ik vind relax echt geweldig, maar ze ontvangen naar mijn mening veel te weinig respect in nederland. Ze hebben 6 weken geleden een optreden in Drachten (16.000 inwoners) gegeven, waar het totaal van 52 betalende bezoekers was!!! Een soort van priveconcert zeg maar. Maar wat wel weer een bijkomend voordeel was is dat ik nog wel een tijdje met ze kon praten na afloop van het concert.

----------------------------------------
Days to come
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 22-06-2005 om 12:55:08
Ik kan me nog wel herrineren dat in Arnhem (bij een feest met Skiggy Rapz, Jerome XL & DRT, Frontline, 5th Season & Palmanova) er in totaal 5 betalende mensen waren (ik stond toen gastenlijst met Timmie dus -2 betalend eigenlijk) dat was pas een priveconcert. Er was wel aardig wat personeel op de dansvloer though

Maar Relax is inderdaad dope, heb ze alleen nog nooit live gezien.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 22-06-2005 om 13:11:59
ik kan me nog herinneren dat we relax samen met opgezwolle, climax en vele anderen op splosh festival hadden voor ze bekend waren
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mattie
ik ben ook zo
Gepost door mattie op woensdag 22-06-2005 om 13:16:31
ik kan me nog herinneren dat ik in Lutjebroek Def Rhymes heb gezien voordat die bekend was

Lekker puh
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2005 @ 13:17:28 ]

----------------------------------------
degene die strijdt is degene die leeft
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.