Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Sterkte dan he!! ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
dankuwel meiske ![]() Damn. kzal straks is vertellen hoedattet geweest is. Shit, kzen zenuwachtigggggggggg. ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Hou op, je maakt mij ook nog 's zenuwachtig ![]() ![]() | ||
![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
en??????????? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hij's nog in school | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
oow dacht dat ie gebeld zou worden.. | ||
Jah man , juist terug .: DGE :. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook trg.. net gehad mijn rapport: dus.. eum A-attest, heb 84 voor wisk. het belangrijkste, eum over algemeen goed, tog niet gebuisd vor bio. en volgend jaar ga ik 8 uur wisk.. als voorbereiding op Burgerlijk inginieur. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Nerddoow ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 29-06-2005 @ 12:33:37 Nerddoow wa wilt da nu weeral zeggen? ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Lady_Bounce![]() |
![]() | ![]() |
Nou, GEFELICITEERD ![]() | ||
Quote: MC Notorious schreef op 29-06-2005 @ 12:34:52 wa wilt da nu weeral zeggen? ![]() nerd. ![]() Als gij 16 zijt , dan schaam ik mij in u plaats. Loopte gij ook zó over't school rond? [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2005 @ 12:52:25 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Quote: Lady_Bounce schreef op 29-06-2005 @ 12:47:03 Nou, GEFELICITEERD ![]() dankuwel ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb -een A attest met deliberatie voor frans (betekend punten van een vak aftrekken en terug optellen bij een ander .Om zo aan 50% te geraken) -wordt morgen aan gevuldt ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd allemaal, maar wat is een A-attest? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
A-attest: niet verplicht zijn naar een lagere richting af te zakken. (B-attest) niet blijven zitten.(C-attest) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ok, nu helemaal gefeliciteerd dan ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2005 @ 13:29:49 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
haha DGE ![]() nenee ![]() zo loop ik niet rond over school ![]() en ben ondertussen al wat verandert foto is van int begin van't jaar ^^ ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
mag naar het 6de ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Goe gedaan Decreet![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd allemaal ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dankuwellllll ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Jajaja...... Zeg me ff wie de man is vandaag ![]() Net mijn diploma opgehaald Mag mezelf vanaf vandaag officieel Sociaal Pedagogisch Werker noemen check die cijferlijst dan ![]() methodische vaardigheden 8 sociale vaardigheden 9 organisatorische vaardigheden 9 professionaliteit en kwaliteitszorg 7 begeleiden spw3 9 gehandicaptenzorg 8 | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 05-07-2005 @ 20:58:36 Jajaja...... Zeg me ff wie de man is vandaag ![]() Net mijn diploma opgehaald Mag mezelf vanaf vandaag officieel Sociaal Pedagogisch Werker noemen check die cijferlijst dan ![]() methodische vaardigheden 8 sociale vaardigheden 9 organisatorische vaardigheden 9 professionaliteit en kwaliteitszorg 7 begeleiden spw3 9 gehandicaptenzorg 8 Hebben we hier te maken met een interlectueel persoon? | ||
Interlectueel?! ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] |