Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 ] | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Nu dit is het enige egte Ik ben op vakantie-topic-en ben trg welja in dit topic post je een berichtje als je vertrekt op vakantie.. als je terug bent en een kort en bondig reisverslag.. zodat wij weten waarom we 2 weken u domme posts niet hebben gezien ![]() ik weet wel er zijn al topic zoas "naar waar ga je op vakantie" .. maar dit is anderss ![]() ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben met wat ik bedoel.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
19 jullie 6 weken turkije ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
aaaaaaaa zo is het weer verkeerd.. je post iets de avond VOOR je vertrekt.. kort ervoor en je post iets als je terug bent.. een reisverslag fzo ![]() ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
het topic wat ontbrak.... ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
jepz ![]() altijd wouw ik dit al hebben ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
gelijk al gevult met spam ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga vanmiddag naar kroatië ![]() ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik rijd zo weg naar frankrijk. over paar daagjes weer terug enzo, even wat zaakjes regelen ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik vertrek strx, (vannacht). op reis, voor 1 maand. naar o.a. kroatie (wie weet zie ik darnold ![]() ![]() Edit: reisverslag volgt na de reis ![]() Edit: niet dat je van dat reisverslag veel kan verwachten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-07-2005 @ 00:39:30 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik vertrek zo naar de plee, over een minuutje weer terug. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
last minute ofniet? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 01-07-2005 @ 19:10:19 Ik vertrek zo naar de plee, over een minuutje weer terug. Zooo daar ben ik weer, was een korte sessie dit keer. Toch heb ik erg genoten en het luchtte ook zeker op! edit: Quote: rame schreef op 01-07-2005 @ 19:11:45 last minute ofniet? Ja beswel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-07-2005 @ 19:12:32 ] | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Hou het anders een beetje serieus. Krijgen we hier misschien nog leuke reisverslagen. Het staat ook niet in SLP he. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik ben van plan om voor jullie een 'soort van' dagboekje bij te houden, en het daarna hier te droppen. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ben terug. was relaxed. dap je had geen post. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ga morgenochtend naar ierland en ben daar voor 4 weken, dat jullie het even weten ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik zal je missen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wanneer gaat billy b of vakantie? Zeker naar Billyland of zo ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
billy beach boy | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 05-07-2005 @ 22:37:28 ik zal je missen ![]() dat is nou lief van je ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ierland is cool!! ---------------------------------------- Days to come | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 05-07-2005 @ 23:59:14 Ierland is cool!! ik ben er geboren ![]() Maarja, veel plezier op dit forum, ik ben er over een maandje weer ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2005 @ 00:06:04 ] | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben weer terug van het verre Kroatië. Heerlijk weer met zeer mooie feestjes![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik ga *straks* naar zuid-frankrijk voor 2 weken later! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga niet op vakantie![]() | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
maandag ga ik , SALOU, TJAPPIES maar ik had een vraag hoeveel zou ong. genoeg zijn om mee te nemen,ik ga 14 dagen,met een paar maten van me dus word helemaal geflipt,maar ik besteed wel niks aan souveniers enzo ,puur feesten ,iemand ong. een schatting hoeveel genoeg zou zijn? ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
12 dagen daadwerkelijk er zijn x50 eu zo iets. ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
ja dacht ik ook al aan, zoiets heb ik waarschijnlijk wel. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
euro of 800-1000 | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Jaja.. Ik vertrek morgenvroeg samen met vriendin Richting Noordwijk aan Zee.. ![]() weekend een hotelkamer daar Ben Zondagavond thuis T gaat jullie goed ![]() | ||
![]() | ![]() |
neuk ze , laters. rustig aan verder, p'z ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga morgen ook weg,mensen ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Ik stap over een uurke in de auto.... bedankt voor je gelukswensen Slugger - D ![]() Ciao | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
veel fun en geen ongelukken (ook belangrijk) ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 07-07-2005 @ 21:11:32 maandag ga ik , SALOU, TJAPPIES maar ik had een vraag hoeveel zou ong. genoeg zijn om mee te nemen,ik ga 14 dagen,met een paar maten van me dus word helemaal geflipt,maar ik besteed wel niks aan souveniers enzo ,puur feesten ,iemand ong. een schatting hoeveel genoeg zou zijn? Veeeeel idd =).. Ben je wel eens geweest? Je moet zeker naar Pacha gaan.. Ab-so-luut! =).. Daar ben ik m'n 1e jaar niet geweest.. Waar ik het 2e jaar spijt van had, toen ik wist hoe het daar was.. Wauw! =) | ||
![]() | ![]() |
ahahahha , ik heb allang mijn plannen dame. pacha 100%,ik heb gehoord dat kiss ook dik is , en nog een paar maar kan er nou niet opkomen net wakker. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
ik blijf lekker thuis en ben ook niets van plan.. | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 08-07-2005 @ 13:20:17 ahahahha , ik heb allang mijn plannen dame. pacha 100%,ik heb gehoord dat kiss ook dik is , en nog een paar maar kan er nou niet opkomen net wakker. Kiss weet ik niet.. Te internationaal.. Ik hou er meer van als ik ook op normale manier met de mensen communiceren kan ![]() Het gat van Nederland is ook echt TE mooi =).. Mijn Salou-stamkroegje.. =).. Echt heengaan =).. *Voel je m'n jaloezie? ![]() | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Laten we on-topic blijven. Dit is informatie voor het grote vakantie topic ofzo. Meld of je weegaat en wanneer je weer terug bent. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 07-07-2005 @ 23:21:48 Jaja.. Ik vertrek morgenvroeg samen met vriendin Richting Noordwijk aan Zee.. ![]() weekend een hotelkamer daar Ben Zondagavond thuis T gaat jullie goed ![]() Dope shit was dat ![]() ![]() Ben terug fijn weekend gehad ![]() en nu nog een weekje vakantie lekker weer!! feestje in noordwijk gehad zaterdagavond op het strand. ook erg cool! Jochem meyer liep er ook rond ( cabaret ). coole gast Back in tha m*therfuckin place to be now ![]() | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik ga van morgen t/m zondag naar Sensation Duitsland in Gelsenkirchen (Schalke '04 stadion) ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Quote: creech schreef op 11-07-2005 @ 15:00:48 Ik ga van morgen t/m zondag naar Sensation Duitsland in Gelsenkirchen (Schalke '04 stadion) Have fun. En laat ons weten hoe het was ![]() | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik gok pokkeherrie, hopelijk een betere sfeer dan in Nederland en voor mij een berg Euro's erbij ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
PremiumEmCee en daarmee basta |
![]() | ![]() |
Pfff ben er sowieso aan toe...nog 11 dagen voordat mn vakantie begint, richting Kos (griekenland)...BLAWWW!!!![]() en alle dagen kraken we die Ouzo-vaten zodat we raarder praten dan de vaagste Klazen ![]() ---------------------------------------- "...doe gewoon je eigen ding en doe niet tof als je niks spitt..." | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
k ga morgen ochtend om een uur of 5 naar tjechie daarna naar Polen en slowakije verhaal komt wel denk ik ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
![]() | ![]() |
Vrouwen oppikken zeker? ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
morgen loessoe naar Turkey ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
vannacht 8 dagen new york ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
EnjoY From ZrikCity.. ![]() |
![]() | ![]() |
morgenochtend naar de waddeneilanduhh!! Terschelling.. met 4 vriendinne... 2 weken.. dus tot daarnaa!! Buhbye ---------------------------------------- Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!! | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 ] |