Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
MisZjaSjuh
The One And Only ;)
Gepost door MisZjaSjuh op zaterdag 25-06-2005 om 10:00:05
Hey kan iemand me helpen.. is ie nou dood of wat? heb al veel dingen gehad waardoor ik zo iets had.. van hij leeft.... en dan komen er weer eens dingen van neej hij is dood.. .. Please.. geef je mening erover!!

Kusz..
----------------------------------------
This IZ.. MisZJasJuh.. Love ya ;)
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 25-06-2005 om 10:08:07
Hij is dood, zelfde verhaal als elvis.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 25-06-2005 om 10:29:56
dat je nog twijfelt zeg... damn, die kerel is mors en morsdood... kan je eik niet eens over discussieren
MisZjaSjuh
The One And Only ;)
Gepost door MisZjaSjuh op zaterdag 25-06-2005 om 10:32:35
Quote:
Schaduw schreef op 25-06-2005 @ 10:29:56
dat je nog twijfelt zeg... damn, die kerel is mors en morsdood... kan je eik niet eens over discussieren


euh.. dat k twijfel.. vind ik niet zo heel erg gek.. ik keek op juize..en daar was "een filmpje van m" laatst gemaakt.. nou geloof ik eigenlijk niet in die shit.. maar toen twijfelde ikduz wel.. haha
----------------------------------------
This IZ.. MisZJasJuh.. Love ya ;)
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 25-06-2005 om 10:36:50
dat filmpje ja... vind ik heel knap gemaakt van die mensen.... maar denk je serieus dat het echt is? Ze hebben gewoon een goede look a like gevonden en mensen zoals jij zwaar in de maling genomen
MisZjaSjuh
The One And Only ;)
Gepost door MisZjaSjuh op zaterdag 25-06-2005 om 10:38:55
Quote:
Schaduw schreef op 25-06-2005 @ 10:36:50
dat filmpje ja... vind ik heel knap gemaakt van die mensen.... maar denk je serieus dat het echt is? Ze hebben gewoon een goede look a like gevonden en mensen zoals jij zwaar in de maling genomen


Haha zou idd cker kunnen.. mjah.. ik Zou niet weten of hij dood is of whatever.. maar 1 ding.. ze muziek is goed! wahah
----------------------------------------
This IZ.. MisZJasJuh.. Love ya ;)
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 25-06-2005 om 10:51:40
dingen die zijn uitgebracht toen ie nog leefde en kort daarna wel. Wat tegenwoordig uitgebracht is vond hij zelf niet goed genoeg om te droppen, dus ze geven ons dingen die de artiest zelf niet goed genoeg vond. Dus ik check het al niet eens meer
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 25-06-2005 om 10:53:31
niet weer... google is je vriend.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.