Index / Drop je eigen audio / | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
www.soundclick.com/timowillemsen geef propjes of kraak me af, beluister em iig ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Zet je stem harder of post je tekst [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 16:32:18 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ok, ik post me tekst morgen.. ---------------------------------------- fuck yu | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Yo ik wil me eigen meningen verkondigen En daarnaast voor eenmaal nog eventjes bewonderen Wat je nog in petto hebt voor me geschiedenis Tijden waar ik op terug blik die tijden zijn te dik Me boek erbij heb in me hoofd de encyclopedie Herken de beelden eeuwen die ik in me hoofd nog smokend zie Dan rook ik wiet/ Waarbij ik dingen inbeeld en met een dikke zinsdeel nog hoger van de toren blies/ En op je trommelvlies vibreren me woorden Wat het weer verstoorde als herrie in de oren Wat een merrie nog ontspoorde, het leven mislukte Al die rijmschema�s maken levens steeds drukker Maar niet fucken, want je weet dat ik het goed bedoel Zip geen lippen want dan geeft het ook nog eens een goed gevoel Verplaats zinnen en verzin daarvoor me plaatsen Liefst dan in het zwembad bij circa dertig graden Want je weet het, ik spit over dingen Met bindende zinnen en de deur in huis val ik binnen Niet te vergelijken bij te vijlen naar mijn stijlen Eigenlijk meer strijdend door te peilen wat er in de zeilen blaast En wat mij verbaast, in me eigen straat Kom gesmeerder als een vluchteling met al die geile praat Aan de kant want ik ben aan de beurt Je valt als domino�s bij �t klappen van een deur Je hapt op me gezeur, yo ik sla je aan de haak Een vrouw die niet klopte zie ik namelijk niet vaak Dat maakt deze zaak dan voorlopig weer gesloten Maar voor een lekker etentje doe ik �m graag weer open Ik been me eigen benen bij en daarvoor moet ik lenig zijn En daarom tafel ik dus liever staand onder etenstijd En je weet het meid, niet omdat ik niet van je hou Maar gewoon omdat ik liever op me eigen stenen bouw Dit is mijn track, uit me hart mijn text Regels bij de zinnen dubbelzinnig noem ik mijn rap Flow als water en verbaas je met de setlle op de beat Terwijl ik battle op me lied en de grens ook open liet ---------------------------------------- fuck yu | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je wil teveel wordplay lijkt het, waardoor vaak de duidelijkheid van een tekst verloren gaat, niet dat dit überhaupt ergens over gaat ![]() | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
hehe![]() ja geil tog ![]() maarja, het was niet echt een tekst om iets duidelijk te maken ![]() bedankt voor t tsjekken ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
verder nog iemand bitte? ---------------------------------------- fuck yu | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: TiM-Ow schreef op 28-06-2005 @ 11:02:47 Verplaats zinnen en verzin daarvoor me plaatsen hehe, als je stem wat harder stond vond ik hem zeker dope, die dubbelstem is ook wel goed ![]() | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
kee dan bedankt![]() jah ik heb altijd btje problemen met de vocals Db maarja, bedankt voor t beluisteren ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
Vaisto | ![]() | ![]() |
waa kvind hem egt wel vet ![]() ---------------------------------------- Bevalt het je, of kijk je nog even verder? | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Klinkt goed. Je flowt lekker, alleen is het niet mijn stijl. Ik vind die stem helemaal niet zo zacht, kan je prima verstaan. Het refreintje vind ik het minste van de track. Verder, ga door... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
vind hem wel vet! vette flow, alleen de stem moecht wel ietsje harder om je nog iets beter te horen. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lau schreef op 01-07-2005 @ 12:14:41 Klinkt goed. Je flowt lekker, alleen is het niet mijn stijl. Ik vind die stem helemaal niet zo zacht, kan je prima verstaan. Het refreintje vind ik het minste van de track. Verder, ga door... w00rd buiten dat je beat wat zachter mag staan ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ait, thanks voort tsjekken ---------------------------------------- fuck yu | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Je bent gegroeid man! Maar neem hem later nog eens op met een betere microfoon (die zou je binnenkort krijgen toch?) en doe de beat dan wat harder en je stem nog veel harder. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
CristalRo Lyrische Perfectionist |
![]() | ![]() |
Je flowed hem erg lekker, ik denk dat hij nog lekkerder klinkt als je twee dingen anders doet: 1) meer laidback flowen, iets rustiger overkomen 2) opnemen met een vettere mic Als je in de buurt van Spijk zou wonen zou ik je zeker keertje uitnodigen om je flow tentoon te stellen. Ps: lekkere beat. ![]() ---------------------------------------- F*ck Respect tonen, respect moet je verdienen daarom heb ik alleen respect voor me vrienden | ||
CristalRo Lyrische Perfectionist |
![]() | ![]() |
Nu ik bommen los luister... Lijkt je stem/flow een beetje op typhoon en V-knot van schrijversgilde! Moest ik ff kwijt. ---------------------------------------- F*ck Respect tonen, respect moet je verdienen daarom heb ik alleen respect voor me vrienden | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Weer lekker, wat gaan we morgen recorden bij mij dan? Kheb trouwens als gedeelte af voor tekst voor die track voor forum mixtape. Miscchien is een feutering wat? ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
je stem doet me een heel klein beetje aan Typhoon denken, flow is erg lekker alleen ik vind ik dat het iets te zacht staat allemaal (dat neemt niet weg dat ik je duidelijk kan verstaan) ---------------------------------------- beng! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CristalRo schreef op 01-07-2005 @ 17:12:39 Nu ik bommen los luister... Lijkt je stem/flow een beetje op typhoon en V-knot van schrijversgilde! Moest ik ff kwijt. ik zei het je toch! ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: TiM-Ow schreef op 28-06-2005 @ 11:02:47 ... Verplaats zinnen en verzin daarvoor me plaatsen ... Lijkt op die lijn van Veelpleger - Tijden dat we spacen. Me rijms zijn net een schaakspel, als k begin te rappen. Want ik verzet mijn zinnen, en verzin mijn zetten. [zo gaat ie ongeveer uit mijn hoofd] Maar verder een goede tekst maar zet idd je stem wat harder. Keep up the good word! [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-07-2005 @ 20:04:55 ] | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ja ik zag dat veelpleger dat deed, dus ik d8 zoiets kan ik ook vast wel![]() maar ik wist niet dat de lines zo dicht bij elkaar zaten ![]() okee bedankt mensen ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
parkermark | ![]() | ![]() |
Quote: CristalRo schreef op 01-07-2005 @ 17:12 Nu ik bommen los luister... Lijkt je stem/flow een beetje op typhoon en V-knot van schrijversgilde! Moest ik ff kwijt. hee ik las net dit bericht en ben al een tijdje opzoek naar nummes van schrijvers gilde, heb je toevallig nummers voor me, ik ben vooral op zoek naar hou je hadden voor je oren ft vsop peace | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: parkermark schreef op 17-12-2006 @ 19:39 (...) hee ik las net dit bericht en ben al een tijdje opzoek naar nummes van schrijvers gilde, heb je toevallig nummers voor me, ik ben vooral op zoek naar hou je hadden voor je oren ft vsop peace Hebbe gij naar de datum gekeken? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dit topic is een jaar oud, slotje dus voor verzoekjes kun je beter een berichtje in het requesttopic plaatsen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Drop je eigen audio / |