Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 22-03-2002 om 14:12:43
Voor iedereen die geinteresseerd is in de ECHTE geschiedenis van onze beschaving: dus de geschiedenis van de Egyptenaren, Azteken etc. en de verbanden hiertussen die in 10.000 v.Chr. duizenden sporen over de hele aarde hebben achter gelaten en veel Astronomische kennis hebben vastgelegd moeten zeker zondag naar de herhaling kijken op Discovery van de film: Forgotten Knowledge van Graham Hancock.

Ik heb de reguliere uitzending al deze week gezien en ik tape hem zondag. Ik heb veel boeken en publicaties van Graham Hancock gelezen en het is gewoon niet te bevatten dat zijn theorieen niet in alledaagse geschiedenisboekjes staan, maar dat iedereen nu nog sprookjesboeken leest.

Onze hele beschaving-theorie is gebaseerd op 1(!) stukje grafity (rode verf) in de piramide van Cheops (die niet van Cheops is) op een onlogische plek en tevens de enige plek waar iets geschreven is waarop staat: `Dit is de piramide van Cheops`. Geschreven in Hierogliefen die onderling meer dan duizend jaar van elkaar verschillen. Plus dat daarnaast een grote fout wordt gemaakt in 1 bepaald hieroglief. Opvallend is dat op de datum dat de 'ontdekker' die hieroglief grafity vond er alleen maar boeken op de markt waren over hierogliefen die precies die fout ok bezaten. Ook was het voorgaande onderzoekers nooit opgevallen en zelfs de ontdekker zelf deed geen verslag van de grafity in zijn dagboek toen hij de eerste keer in die kamer was geweest. Pas de volgende dag, toen hij 4 getuigen had meegenomen 'ontdekte' hij de tekst....

Zie de film, zie het verband, lees er wat meer over en dan weet je dat over 10 en 1/2 jaar (op 23 december 2012 er iets staat te gebeuren wat alle fantasien te boven gaat. Deze berekening is op basis van de Maya-kalender die duizenden jaren oud is en zo nauwkeurig is dat niemand ooit een fout heeft kunnen ontdekken op zijn astronomische 'voorspellingen'....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 22-03-2002 om 15:17:53
Klinkt erg interessant.. hoe laat wordt dit precies uitgezonden? Ik ben namelijk een beetje te lui om het op te zoeken (vind het eigenlijk al een wonder als ik mn televisie aan te krijgen, iets met een allergie voor reclame enzo)
----------------------------------------
Code #404: User not found
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 25-03-2002 om 12:33:13
Het WAS gisteren van +- 16.00-17.00. Als je een videorecorder + tape stuurt kan ik jou ook een kopie bezorgen
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op maandag 25-03-2002 om 12:58:16
limon schreef:
> Het WAS gisteren van +- 16.00-17.00. Als je een videorecorder + tape stuurt kan ik jou ook een kopie bezorgen
Kopietjes zijn voor mietjes. Ik wacht wel op de volgende herhaling.
----------------------------------------
Code #404: User not found
^SiLiCoN^ Gepost door ^SiLiCoN^ op donderdag 11-07-2002 om 02:49:29
hmm ik ben benieuwd

nog 10 jaartjes wachten.... moet lukken
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.