Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 30-06-2005 om 00:28:46
ja..dat vin ik ook eigenlijk..
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op donderdag 30-06-2005 om 00:31:58
Quote:
cml.exe schreef op 30-06-2005 @ 00:25:40
ergens moet het begonnen zijn .. en dat is bij god begonnen
wereld is ontstaan uit revolutie enz. maar daarvoor moet ergens een begin zijn hoever je ook terug kijkt
Waaruit is dat begin ontstaan dan?
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 30-06-2005 om 00:33:28
uit god..
dan is de vraag.. waar komt god dan vandaan..

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 01:12:33
? uit een kerncel...

mischien was dat god..

mischien was .. ahh trouwens fok die sjit ik ben te zat hievoor.


----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op donderdag 30-06-2005 om 01:25:29
Slugger Dronken
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 30-06-2005 om 15:54:37
in god geloven:
dat doe je omdat er een stukje is wat geen feiten bevat, en wat je niet kan snappen of begrijpen en waar je geen greintje bewijs van hebt..
dat vul je op met iets waar je tog op kan bouwen, geloof..
----------------------------------------
fuck yu
LayD Space
Gepost door LayD Space op donderdag 30-06-2005 om 16:03:08
als er een hemel was.. waar zijn de dooie zielen dan? ik zag toch echt alleen maar wolken hoor net vanuit het vliegtuig, en daarnaast, als het helemaal onbewolkt is, waar zit de hemel dan? ze moeten toch ergens leven (ehm, dood zijn)? en als het nou regent, stort de hemel dan is en vallen alle zielen dan naar de aarde?

sorry dit is echt een nutteloze eindeloze discussie ja...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 16:05:23 ]

----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op donderdag 30-06-2005 om 16:05:32
god bestaat niet voor mij totdat de tegendeel is bewezen
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
LayD Space
Gepost door LayD Space op donderdag 30-06-2005 om 16:08:27
ik bel hem wel op of hij langskomt.. dondert op god bestaat inderdaad niet nee, de bijbel is geschreven door een of ander emoalloot die egschiedenis wou schrijven en de moslims vonden dat ook leuk dus die deden hem na blablabla einde discussie???
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 16:09:15
dat de bijbel niet klopt wil niet zeggen dat god niet bestaat
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 30-06-2005 om 16:13:46
ach het zal me jeuken of er iets is, als er mensen zijn die steun krijgen uit hun geloof dan moeten ze vooral geloven!
Boswottels
Gepost door Boswottels op donderdag 30-06-2005 om 17:01:20
Volgens mij bestaat god niet eens. Maar misschien ook wel weet niet. Denk dat het een van de grootste raadsels blijft die over heel de werld gaat
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 30-06-2005 om 17:33:40
Het geloof is tegenwoordig wetenschap. Maar het zal me niet verbazen als die twee elkaar nog ns tegenkomen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
creative
Fresh
Gepost door creative op donderdag 30-06-2005 om 17:39:14
Ik geloof niet in adam en eva...

Wel in de evolutie theorie van darwin.
Dat komt omdat van hem (in mijn ogen) veel geloofwaardiger is.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 17:41:48
wie zegt dat de hemel niet dwars door de aarde loopt, maar wij hun niet kunnen zien en hun ons ook niet, maar dat het soms verstoord word en dat we daarom wel is verschijnselen zien.

mischien is de hemel wel 500 keer beter en alleen alle mensen die goed hebben geleeft daar mogen komen,en dit een test is van god we moeten zelf doen met de aarde wat we willen doen, wie het niet gebruiken mogen niet naar de hemel , mischien geeft god ons wel alles in de hemel wat we wensen.(deze wereld is dus een testperiode)

en wie slecht hebben geleeft gewoon echt sterven(zwarte diepte alsof je gewoon eeuwig slaapt en niet droomt) de hel dus.



ik vind de theorie van boedisme ook wel intressant,dat alle zielen naar een bepaalde plek gaan een bepaalde bron van zielen, en zich daar helemaal hervormt, om steeds weer een nieuwe verse niets wetende ziel in een nieuw lichaam te plaatsen.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 17:42:45 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 30-06-2005 om 17:44:13
Quote:
Slugger-D~ schreef op 30-06-2005 @ 17:41:48
wie zegt dat de hemel niet dwars door de aarde loopt, maar wij hun niet kunnen zien en hun ons ook niet, maar dat het soms verstoord word en dat we daarom wel is verschijnselen zien.

mischien is de hemel wel 500 keer beter en alleen alle mensen die goed hebben geleeft daar mogen komen,en dit een test is van god we moeten zelf doen met de aarde wat we willen doen, wie het niet gebruiken mogen niet naar de hemel , mischien geeft god ons wel alles in de hemel wat we wensen.(deze wereld is dus een testperiode)

en wie slecht hebben geleeft gewoon echt sterven(zwarte diepte alsof je gewoon eeuwig slaapt en niet droomt) de hel dus.



ik vind de theorie van boedisme ook wel intressant,dat alle zielen naar een bepaalde plek gaan een bepaalde bron van zielen, en zich daar helemaal hervormt, om steeds weer een nieuwe verse niets wetende ziel in een nieuw lichaam te plaatsen.



ik ben het hier wel mee eens goed gezegd man
----------------------------------------
overdedreven dang
creative
Fresh
Gepost door creative op donderdag 30-06-2005 om 17:53:55
Ik vind het bullshit, deze wereld een testperiode.

Kom op zeg, maar het is slecht een mening he, niet haten.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 17:59:06
heheheh is maar ff snel bedacht, maar het is maar een theorie zoiets zou mischien kunnen, want als god echt tot alles in staad was waarom oorlog etc. blabla. ,mischien heeft hij het gewoon verder aan ons gelaten na de schepping.

ik heb wel serieus wazige dingen op mijn computer opgeslagen maar dan ga ik off-topic.


onderwerpen en dingen die ik van hier heb gestolen
zoals:


- In Zuid Amerika staat een bouwwerk van minstens 10.000 jaar oud
waarbij de stenen in rare vormen zijn geslepen,
maar daardoor precies in elkaar passen (past geen speld tussen).
Om stenen precies zo te maken zullen wij nu enorm veel moeite mee hebben.
Daarnaast zijn die stenen binnenin ook aan elkaar vastgemaakt met 'metalen' pinnen.
Dit metaal is een legering wat je alleen kan krijgen
door 2 andere metalen tot boven de 3500 graden Celsius te verhitten,
iets wat wij pas 80 jaar geleden ontdekt hebben.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 18:00:26 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 30-06-2005 om 17:59:54
Kvind haten geoorloofd als je iets bullshit wilt noemen en het niet eens onderbouwt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 30-06-2005 om 18:09:51
God bestaat niet, van geloof = oorlog..... en als god op aarde zal moeten komen , zal dat ineens over zijn. LoL, onmogelijk... want dan had die het niet kunnen verzinnen, dan was er geen geloof.

De bijbel = een filosofie , een levensverhaal die eerst 500 jaar mond op mond is vertelt en daarna geschreven. De kans dat het verhaal nog klopt is 0,00000000000000034 procent.

er zal wel wat best zijn, een andere dimensie, anders zat ik nu hier niet te typen. maar toch, even het idee van.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 18:10:41 ]

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 18:26:48
hehe maar denk is ff na jongens ik snap het allemaal niet.

het heelal, what the fuck is daarmee aan de hand ,hoe kan het zo groot worden,door antoompjes die zich na 400 milljard jaar tot een zandkorrel hebben gevormt ofzo.
en hoeveel tijd kost het om 1 ster te ontwikkelen,door moeder natuur ofzo hahahaha.
hoe the fuck kan dit allemaal zo gekomen zijn, hoe oud is de tijd dan welniet,en TIJD zoiets kan je trouwens niet eens tijd noemen daar is een grooter woord voor nodig.

onmogelijke sjit voor mij om het te benamen.(uit te leggen wat ik bedoel)
wat was er trouwens eigelijk dan als eerste, voor de kern van een atoom.



hoe oud is god dan al wel niet, en btw mischien kan god hier niet alles regelen omdat hij meer planeten moet onderhouden en dat hij reist maar de reis periode duurt 1000de jaren ,als hij het redelijk dicht bij elkaar plaast dan he (en met lichtsnelheid of sneller reist)aangezien het heelal zo groot is.
en dat hij dan ziet dat het hier bijv. verneukt is,laat hij alles afsterven(oerknal ofzo) en laat het overnieuw ontwikkelen, zo verschillende plaatsen tot hij de perfecte ras heeft.

haahahha maar nu begin ik god als een soort raar wezen te zien,en dit leven als een spel.
maar het is maar een theorie alles kan, hahaha.

ik zie trouwens ook niet het verband met dat god wel of niet zou bestaan.
aantal constateringen zouden ook god tegenspreken.
De levende wezens op aarde zijn al meerdere malen uitgestorven.
dat schijnt ook de bedoeling van god te zijn,
het einde van de aarde om daarna een paradijs te stichten.
maar als dat einde er al is geweest waarom dan niet meteen actie ondernomen
en de wereld weer vredig gemaakt.


maar over andere dingen ,wie zegt eigelijk dat, dino's dom waren en niet gewoon 500 keer slimmer als ons.(bladeren eten omdat alle brandstoffen koolstof (blabla hoe noem je die sjit) op was.
wie zegt dus dat wij dan niet langzaam verder evalueeren naar de dino.
en dat het toen perongeluk allemaal afgestorven was door de oerknal ofzo(of god wat ik net zei),en dat het weer helemaal overnieuw begon.want aangezien wetenschappers zeggen dat de aarde al miljoenen jaren oud is
heeft de vorige beschaving een langere ontwikkeltijd gehad(mischien de dinosaurus dus maar mischien iets anders), in iedergeval waren dus nog niet zo ontwikkeld om hun vernietiging af te wenden.

of ga ik nu te ver.

thorie's boys thorie's





[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 18:29:16 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 30-06-2005 om 18:38:40
Waarom hebben mensen het toch altijd meteen over de bijbel als God ter sprake komt?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 30-06-2005 om 18:39:46
LoL... waarom zou je niet een bijzaak mogen geven?:p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Henky
Gepost door Henky op donderdag 30-06-2005 om 18:41:56
Al eens gedacht over parallele universums in verband met tijd?
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 30-06-2005 om 18:44:59

[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 18:48:25 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 18:54:02
wat zijn parallele universums dan presies.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Henky
Gepost door Henky op donderdag 30-06-2005 om 18:57:04
Een universum dat bijvoorbeeld 0,001 seconden na het moment waarop wij leven bestaat. Lastige shit om uit te leggen maar je moet het zo zien. Een Parallel Universum is een universum dat op een bepaald tijdstip in het verleden 'afgesplitst' is van 'ons' universum en sindsdien zijn eigen geschiedenis heeft. Hoe verder in de tijd verwijderd van het splitsingspunt hoe minder parallel, evenwijdig of identiek de verdere geschiedenis van dit nieuwe universum zal zijn met die van het onze. Met andere woorden: het zal naarmate de tijd voortgaat steeds afwijkender worden van ons heelal. Volgens de theorie van het multiversum blijven de ontstane parallele universums zich continue vertakken in steeds nieuwe parallele universums en bestaat er een oneindig aantal universums naast het door ons waarneembare. In de sciencefiction is dit een steeds terugkerend thema. In de moderne natuurkunde word steeds serieuzer rekening gehouden met het reële bestaan van parallele universums.

Snappie, niet? Dan moet je kennis bij tanken Pappie.
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Henky
Gepost door Henky op donderdag 30-06-2005 om 18:57:42
Is ook tering lastige shit.
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 19:02:22
wacht trouwens ik snap het al een beetje ja, mijn brein is nog niet helemaal hersteld van gister examenfeest,.
maar in ieder geval ik snap het ja, maar dat is eigelijk net zoiets als : is de bijbel waar of niet waar.
want hoe wil je dat met zekerheid zeggen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 19:06:33 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Henky
Gepost door Henky op donderdag 30-06-2005 om 19:07:09
Bij het volgende moet je even niet in ruimte, maar in tijd denken!
Als je NU zegt dan praat je over misschien 0,000000001 seconde zal ik maar zeggen. Nu denk maar eens na over de vraag: wat is er 2 seconden geleden?
Stel dat er allemaal paralle "werelden" naast elkaar lopen, bijvoorbeeld iedere seconde een nieuwe. Zo zou er op dit moment in een andere "tijdsbaan" een hele andere wereld kunnen zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 19:10:43 ]

----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Henky
Gepost door Henky op donderdag 30-06-2005 om 19:07:47
Sorry zag niet dat je je vraag had ge-edit.
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 19:12:55
maar eigelijk heeft dat dus niks te maken met 'ons' universum wat al oneindig groot is. en omdat dat eigelijk een cloon is maar dan bij 0.001 seconde terug is het iets heel anders en hoort het niet bij mekaar of begrijp ik het verkeerd,want hoe wil je dat vergelijken en hoe wil je dat met zekerheid zeggen dat het er is. en waar is het.

en hoe kan onze al oneindig zijn of bedoel je bijv


----------
| . 1~~~| <- ons
----------
----------
| . 2~~~| <- parallel universum
----------


dit moetten 2 vierkantjes voorstellen ( niet op ~ letten)
.1 is presies hetzelfde punt als .2 maar dan 0,001 seconde voor ons, maar och zijn het 2 universums.
ofwat?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 19:18:38 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 30-06-2005 om 19:18:27
Was er vroeger niet zo'n tv progamma dat hierover ging.. was er verslaafd aan.. Time Sliders of zo... Probeert een van die gasten zijn eigen wereld terug te vinden...
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 30-06-2005 om 19:20:50
@ henky

huh je bedoelt dus eigelijk gewoon dat er allemaal universums door elkaar heen lopen zoals ik zei met hemel en aarde?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 19:22:37 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Henky
Gepost door Henky op donderdag 30-06-2005 om 19:29:04
Quote:
Slugger-D~ schreef op 30-06-2005 @ 19:12:55
maar eigelijk heeft dat dus niks te maken met 'ons' universum wat al oneindig groot is. en omdat dat eigelijk een cloon is maar dan bij 0.001 seconde terug is het iets heel anders en hoort het niet bij mekaar of begrijp ik het verkeerd,want hoe wil je dat vergelijken en hoe wil je dat met zekerheid zeggen dat het er is. en waar is het.

en hoe kan onze al oneindig zijn of bedoel je bijv


----------
| . 1~~~| <- ons
----------
----------
| . 2~~~| <- parallel universum
----------


dit moetten 2 vierkantjes voorstellen ( niet op ~ letten)
.1 is presies hetzelfde punt als .2 maar dan 0,001 seconde voor ons, maar och zijn het 2 universums.
ofwat?



Die shit wat je hierboven zegt is ongeveer wat ik bedoel. Maar sorry kerel moet gaan naar diploma uitreiking!! Mag ik niet missen. We filosoferen een andere keer verder.

Pies!
----------------------------------------
Op eenzame hoogtes is het koud...
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.