Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 3 ]
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 15:26:57
Dit is niet racistisch, ophitsig bedoeld.

Ik kan het ook niet helpen. Moet het vragen.

Zouden een Spacekees en Terilekst superclip zijn als ze black waren met dezelfde track?

Eerlijke vraag. In the US zijn 'top black artists' 100% geaccepteerd en komen 'white MC's' er amper tussen.

Hier komen black artists er amper door omdat de mensen met 'macht' blank zijn en de regels maken. En ja duh voor Frank de Wit is een NEDERLANDSE versie van 50 wel meer imponerend dan een dun wit jongetje die om een meisje huilt.

50 is een succes.. en ver weg.. dus die wordt wel gedraaid.

Brainpowe...Lange Frans.. Baas B.. Watskebeurd.. Spacekees etc. etc. Ik zie een patroon.

Is het skills (uhm... uhm... nee) is het.. niveau van de beats (uhm.. uhm.. nee)

Wat is het dan?

Dit is niet racistisch, ophitsig bedoeld.

p.s. PLEASE niet Ali B als voorbeeld gebruiken.. hij had VEILIGE Marco Borsato eerst nodig...
----------------------------------------
Wack MC Killer
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 15:28:14
en nogmaals copy plak van mijn reactie:

Hallo, hoe klein is nederland in vergelijking met Amerika. Daar wonen veel meer mensen, veel meer nationaliteiten dus komen er veel meer rappers naar boven. Totaal niet vergelijkbaar om een patroon te zien.

Nederlandse zenders pikken de mensen ook niet op hier in NL die wat meer underground zijn, E-life (alhoewel die ook al veel airtime had) en die hele rotterdam underground scene.
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 30-06-2005 om 15:28:21
nog geen clips van thc gezien???
----------------------------------------
Kiphop baby!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 15:28:25
zeg ik lekker toch Ali B, hij was al hardstikke bekend vóórdat hij die hit had met Marco B.

en ik denk dat het toeval is, als je zo op dingen gaat letten zie je altijd wel oneerlijkheden...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 30-06-2005 om 15:28:39

ik denk niet dat heel nederland nazi is, dus lijkt
me stomtoeval.
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 15:29:36
het is geen toeval het is gewoon dat er statistisch waarschijnlijk meer nederlandse blanke rappers zijn waar ze potentie in zien of gewoon goed geplugged worden.

No way dat er racisme in het spel is, geld overwint dat zelfs.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 30-06-2005 om 15:30:10
def rhymz is ook tijden superclip geweest

zeg jah was superclip geloof ik en kut marokanen was zeker superclip

nu jij weer
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op donderdag 30-06-2005 om 15:31:26
In Amerika zijn er veel gangsta-rappers bekend, die heb je hier niet.. alleen neppe zoals THC.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 15:31:52
en Lange Frans en Baas B hebben veel hulp gehad van Brace
en je hebt ook nog Negative
en K-liber

't slaat dus helemaal nergens op wat je zegt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 15:42:51
Het slaat helemaal nergens op wat ik zeg?

Helemaal nergens?

Jammer dat niemand hier eventjes over wil NADENKEN.

Negativ -> Lange Frans en Baas B anders gebeurde er NIETS
K-Liber -> Hip-Hop!!! Niet 'schudt met die kontjah'.
Def Rhymz -> ja. Dat is HIP-HOP!? Dat is 'onbedreigend'.
THC -> SUPER.. CLIP. Lezen jullie wel?

Ik heb het over een DONKERE rapper die HIP-HOP maakt en met dezelfde track als Spacekees komt.

Dat wordt G E E N superclip.

Doe ff niet zo 'het slaat allemaal nergens op. In Nederland en in de NL muziekindustrie is er GEEN racisme'.

Hou op.






----------------------------------------
Wack MC Killer
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 15:43:57
ok je hebt gelijk

we zijn stiekem allemaal rascisten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Lau Gepost door Lau op donderdag 30-06-2005 om 15:44:18
Ik ga hier niet eens op in...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 15:49:29
Het is ook een stom voorbeeld, een nummer is een combinatie van muziek en charisma van de rapper of crew. Ik wil een meisje is precies een nummer voor Kees, ik kan daar niet eens een andere rapper bij denken.
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 30-06-2005 om 15:51:56
Quote:
V.I.P. schreef op 30-06-2005 @ 15:43:57
ok je hebt gelijk

we zijn stiekem allemaal rascisten


w0rd, whahah
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 15:53:13
Yo V.I.P. tuurlijk ben je geen racist.

Maar het is te pijnlijk voor jou en je co-horten om even na te denken over of er JA of NEE racisme is in de nederlandse muziekindustrie waar de 'machthebbers' blank zijn en veelal Rock luisteren.

En DAP.. wat een opmerking. Dat's not the point. The point: het valt me op dat een wacke MC (relatief wack) gepusht en gehyped wordt en zelfs zijn eigen show bij MTV had. C'mon yo. Dude look like a nerd. NIETS Hip-Hops aan.

Dan heb je gasten die echt kunnen spitten.. ECHT.

De Big Mics.. de FireArmz gasten.. de Double Deuce's etc. etc. die gasten spitten gruwelijk, zijn serieus.. maar labels doen allemaal MOEILIJK.

hmm waarom?
----------------------------------------
Wack MC Killer
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 30-06-2005 om 15:53:29
bij De jeugd van Tegenwoordig zit toch ook een donker iemand??
----------------------------------------
beng!
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 30-06-2005 om 15:54:11
en progamma's als the battle dan?
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op donderdag 30-06-2005 om 15:54:31
is duvel duvel geen black mc dan?
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 15:55:25
Quote:
En DAP.. wat een opmerking. Dat's not the point. The point: het valt me op dat een wacke MC (relatief wack) gepusht en gehyped wordt en zelfs zijn eigen show bij MTV had. C'mon yo. Dude look like a nerd. NIETS Hip-Hops aan.


je zegt dat zwarte rappers niet worden gedraaid wegens hun uiterlijk, en dat dat slecht is, maar je vind Brainpower (?) een nerd en niet hiphop wegens z'n uiterlijk? ;{

en ik vind nog steeds dat je ergens een probleem van maakt wat dat niet is
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:00:43
kijk nu komt de aap uit de mouw:

"maar labels doen allemaal MOEILIJK"

Dus heb je het niet meer over tv. Commerciele zenders moeten geld verdienen, dus is hun criteria 'halen we hiermee meer kijker en dus meer geld mee'. Labels natuurlijk ook maar nu loop je weg van je origineel verhaal.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:05:05
shit man nederland is echt racistisch! Vandaag Brainpower EN Kees en Turrie nu zo op TMF..
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:06:51
Die artiesten krijgen die deals.. en kunnen dus daarom op TV komen... <vul zelf maar in>

En wat ik zeg is dat er een wereld van verschil tussen het nerdy, te-wannabe-hip-hoppertje en een Lloyd Banks die gewoon 100% the real thing is.

En in NL is er een cultuur dat als je the real thing bent.. dan ben je wack.. ben je een beetje een loser, niet TE cool, niet TE goed met spitten.. dan ben je HOT.

Daar zit iets PSYCHOLOGISCH achter.

Ik zeg niet 'blacks' worden niet Superclip door 'uiterlijk'. Nee door ANGST. Door 'bedreiging'. Door al die aspecten.

Nederland loopt HEEL erg achter qua hip-hop/qua hoe ver het hier is.. niet alleen qua kwaliteit VOORAL ook qua hoe de rol van de black artists zijn. Black artists in NY bijv. zoals een Jay-Z dat zijn 100 x Marco Borsato's bij wijze van spreken.

Hier zijn de side-kick excuus negers die het refrein zingen welkom - maar STERREN worden, #1 hits etc. nee. Dat hebben de bange programmeurs liever niet.
----------------------------------------
Wack MC Killer
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 30-06-2005 om 16:08:41
Quote:
En wat ik zeg is dat er een wereld van verschil tussen het nerdy, te-wannabe-hip-hoppertje en een Lloyd Banks die gewoon 100% the real thing is.


als je gelooft dat Loyd Banks de real thing is, dan moet je toch eens gaan nadenken
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:09:28
En al jullie reacties zijn ZO plat

"nou.. we zijn niet racistisch"

"Daar draait het niet eens om".

DENK HEEL EVEN GOED NA VOOR JE POST. Niet alles draait om puntjes scoren bij je forumvriendjes en mij d'r uit lullen.

Ik maak een VALID punt. NL is hier sinds 78 ook al populair. Toch zijn er geen NEGERS aan de top. Hmm.. wat raar. Denk daar eens over na.. en reageer dan een x op intelligentie en niet op de bijdehand zijn emotie.

Ik ben doodserieus over dit onderwerp.
----------------------------------------
Wack MC Killer
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:11:50
Quote:
V.I.P. schreef op 30-06-2005 @ 16:08:41
[...]

als je gelooft dat Loyd Banks de real thing is, dan moet je toch eens gaan nadenken


Met the real thing bedoel ik 100% echt, niet gemaakt... draagt geen wijde broeken en lelijke Karl Kani shirts omdat dat 'Hip-Hop' is. Nee. Hij IS Hip-Hop. Die lifestyle.. is geen hobby of 'ik loop ff langs Streets USA.. Hip-Hop kleren kopen'. Nee.. voor hem zijn dat de enige kleren die die kent.

Dat is THE REAL THING.

Niet dat 'ik ben in m'n hip-hop outfit' gedoe dat hier zo normaal is.

Laten we SAMEN denken ipv alleen maar elkaar bijdehand afsnauwen. Denk ff mee ipv alleen tegen.
----------------------------------------
Wack MC Killer
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:12:46
je gooit echt van alles door mekaar.

- wat hebben programmeurs met sidekicks en artiesten te maken. Programmeurs programmeren beschikbare acts, ze maken het niet.
-'hiphop loopt achter'... en MOD dan, Supercharger records etc.
-er zijn zat black artists met deals, er zijn ook ook veel zonder.
-er zijn veel blanke rappers met deals, er zijn er ook veeeel meer zonder

Volgens mij maak je een complot van iets wat er niet is. Ik zie ook meer blanke mensen op hiphop parties in nederland. Ooit gedacht dat er meer blanken in nederland zijn dan donkere mensen?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:14:44
Jouw 'valid punt' is correct, het is een observering. Net als dat ik zeg dat minder appelbomen zie dan andere bomen. Correct, nu de vraag: dus?
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 30-06-2005 om 16:16:46
Man je bent gefrustreerd,wie is nu rasistisch als je zegt dat negers beter zijn dan blanken. Het gaat gewoon om geld,what the fuck kon mij schelen en bv. brain een neger was ik vond hem nog altijd dope.
Het enigste wat jij zit te roepen is dat we meer op de amerikaanse scene moeten gaan lijken.

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 30-06-2005 om 16:17:05

gast ik weet niet maar er zijn hier in percentage veel minder blacks dan in Amerika en daar is rap eigenlijk ook ene soort ding voor mixed race people zoals ze daar zeggen en ga er niet tegen in ik ben er afgelopen zomervakantie geweest en dan merk je dat er in nederland veel meer blanken ook spitten
----------------------------------------
overdedreven dang
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:18:35
Ik gooi alles door elkaar.

Een blanke NEDERLANDSE programmeur vind het cool als Brainpower de ster is en die lange neger Too-Tall de sidekick is.

Omgekeerd vinden ze maar niks.

Dit is de hele psychologie ervan.

Blanke slavenhandelaren wilde wel negerinnen verkrachten/maar als een neger naar een blanke vrouw keek was 'ie dood.

Heel heftige shit om erbij te halen - maar het geldt nog steed op een totaal andere manier.

MOD/Superchargerrecords.. ja die superclip van ze 'Underground Noise' gaat te gek hè.

Uhm.. ik denk dat er net wat meer blanken in Amerika wonen dan negers. Oh ja...

En het ging niet om de fokking DEAL. Het ging om de SUPERCLIP.. die veel negers niet kunnen krijgen a) omdat een deal niet zo makkelijk is.. zelfs zo erg dat ze maar Nederlands zijn gaan rappen voor een deal wat 5 jaar geleden NOT FUCKING DONE was voor een black MC hier en b) omdat die programmeur dat maar helemaal niets vind dat als superclip.

Het punt blijft: waarom zijn er geen superclips van donkere jongens die spitten. Nederlandse negers die de ster zijn.
----------------------------------------
Wack MC Killer
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:19:58
Quote:
AsbezT schreef op 30-06-2005 @ 16:16:46
Man je bent gefrustreerd,wie is nu rasistisch als je zegt dat negers beter zijn dan blanken. Het gaat gewoon om geld,what the fuck kon mij schelen en bv. brain een neger was ik vond hem nog altijd dope.
Het enigste wat jij zit te roepen is dat we meer op de amerikaanse scene moeten gaan lijken.


Dat heb ik niet gezegd. Ik zei: waarom zijn er geen negers met superclips.

Misschien zijn ze allemaal even goed. Waarom zijn het de Lange Fransjes, Brainpowers en Spacekezen die de Superclip krijgen. Ra ra?
----------------------------------------
Wack MC Killer
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op donderdag 30-06-2005 om 16:20:37
Quote:
De Big Mics.. de FireArmz gasten.. de Double Deuce's etc. etc. die gasten spitten gruwelijk, zijn serieus.. maar labels doen allemaal MOEILIJK.


Ik vind de namen die je noemt best wack. Heb niks met kleur te maken maar die sjit spreekt weinig mensen aan..

Werd al genoemd als voorbeeld: E-Life kreeg veel airtime toen die zijn album dropte, ik weet zeker dat als die weer een album van dergelijke kwaliteit dropt, dat die opnieuw airtime krijgt ..

Noem verder es wat 'strictly black' rappers die klein worden gehouden volgens jou want ik zie het niet .. In de States heb je ook zulke mannetjes die huilen dat Eminem alleen zo groot is omdat die wit is en als hun wit waren dan zouden zij ook zo groot worden, maar die mannetjes stellen geen fuck voor als je ze vergelijkt met andere black rappers die het daar wel hebben gemaakt, waarom? Omdat het simpelweg het grote publiek niet aanspreekt en het heeft dan ook naar mijn mening geen fuck te maken met kleur ..

----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 30-06-2005 om 16:22:12
Ik kan hier ook gaan roepen dat chinezen bv. nooit deals krijgen.

Edit:

Quote:

Ik maak een VALID punt. NL is hier sinds 78 ook al populair. Toch zijn er geen NEGERS aan de top


hier staat het dat je negers beter vind en trouwens wat is nu zo'n superclip . Ik ga niet zeggen kijk die heeft een superclip ik ga die z'n cd/mixtape/remix whatever gaan kopen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 16:24:53 ]

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op donderdag 30-06-2005 om 16:22:41
Maar jin bewijst het tegendeel ..
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:24:12
Quote:
DHDG schreef op 30-06-2005 @ 16:20:37
[...]

Ik vind de namen die je noemt best wack. Heb niks met kleur te maken maar die sjit spreekt weinig mensen aan..

Werd al genoemd als voorbeeld: E-Life kreeg veel airtime toen die zijn album dropte, ik weet zeker dat als die weer een album van dergelijke kwaliteit dropt, dat die opnieuw airtime krijgt ..

Noem verder es wat 'strictly black' rappers die klein worden gehouden volgens jou want ik zie het niet .. In de States heb je ook zulke mannetjes die huilen dat Eminem alleen zo groot is omdat die wit is en als hun wit waren dan zouden zij ook zo groot worden, maar die mannetjes stellen geen fuck voor als je ze vergelijkt met andere black rappers die het daar wel hebben gemaakt, waarom? Omdat het simpelweg het grote publiek niet aanspreekt en het heeft dan ook naar mijn mening geen fuck te maken met kleur ..


YO. Ik ben geen fokking racist. Eminem is 1 v.d. top 10 MC's ever. Maar Jay ook. En Jay en Em krijgen daar dezelfde (Em had zelfs een mindere) kans om voor een groot publiek te shinen.

Waarom? Ze leveren GELD op.

Hier.. kunnen de negers ook geld opleveren.. maar de programmeurs nemen het RISICO niet om a) negers geld op te laten leveren.. b) negers een hele grote ster te laten worden.

Damn dat NIEMAND dit opvalt. Haha. In Amerika (waar jullie zo op zeiken) zijn er WEL gelijke rechten. Als jij kan hustlen en jij kan geld opleveren kan je het maken - nu hier nog.


----------------------------------------
Wack MC Killer
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:25:57
Scheer alle programmeurs even over een kam, zal ik mezelf dan ook als racist aangesproken voelen?

Hoe groot is de kans dat er hiphop als superclip komt .. 1 op .. heel veel. Dan moet er nog een 50% kans zijn dat het 1 rapper is. Is het 1 rapper dan is het nog 50% kans dat het een donker iemand is.

En _daarover_ ga jij een heel racistisch complot maken? Haha kommop dit vind ik gewoon te ver gezocht.
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op donderdag 30-06-2005 om 16:26:20
noem es wat namen dan
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:26:59
hou nou eens op over programmeurs! Programmeurs maken geen sterren, dit slaat nergens op. Ik wil best discuseren maar niet als je onwaarheden als feiten gaat neerzetten.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 30-06-2005 om 16:27:23
Quote:
dap schreef op 30-06-2005 @ 16:25:57

En _daarover_ ga jij een heel racistisch complot maken? Haha kommop dit vind ik gewoon te ver gezocht.


ja, je hebt gelijk undahground net zoals dat,dat een meisje een gast was
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:30:12
Quote:
dap schreef op 30-06-2005 @ 16:25:57
Scheer alle programmeurs even over een kam, zal ik mezelf dan ook als racist aangesproken voelen?

Hoe groot is de kans dat er hiphop als superclip komt .. 1 op .. heel veel. Dan moet er nog een 50% kans zijn dat het 1 rapper is. Is het 1 rapper dan is het nog 50% kans dat het een donker iemand is.

En _daarover_ ga jij een heel racistisch complot maken? Haha kommop dit vind ik gewoon te ver gezocht.


Feiten: elke keer als een 'rapper' in NL 'GROOT' is is het of een NL'er OF een Marrokaan.

Dus de negers kunnen niet rappen. De programmeurs WILLEN ze wel een kans geven.. maar ze zijn er gewoon niet. We konden geen neger vinden die Baas B naar huis rapte.. niet 1.

En programmeurs MAKEN steren. ZIJ beslissen wie op TV komt. Wie er veel gedraaid wordt.


----------------------------------------
Wack MC Killer
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 30-06-2005 om 16:30:42

wat dap zegt klopt nog niet eens er is maar een kans van iets van 10 procent maximum dat die rapper zwart is maar als de muziek goed is maakt het toch niet uit of het van een "zwarte" of een "witte"is ik dat is toch zo ongeveer de stijl van urban rap dat hte voor iedereen is en ook van iedereen
----------------------------------------
overdedreven dang
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:31:43
Quote:
TC rapper SVA schreef op 30-06-2005 @ 16:30:42

wat dap zegt klopt nog niet eens er is maar een kans van iets van 10 procent maximum dat die rapper zwart is maar als de muziek goed is maakt het toch niet uit of het van een "zwarte" of een "witte"is ik dat is toch zo ongeveer de stijl van urban rap dat hte voor iedereen is en ook van iedereen


JUIST. En als het VOOR iedereen is.. uhm.. waarom is het dan zo oneerlijk verdeeld op NL TV als het op NL rap artiesten aankomt?
----------------------------------------
Wack MC Killer
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 30-06-2005 om 16:33:16

je ziet brace enzo toch ook op tv en als je naar debattle kijkt zie je meestal blacks
----------------------------------------
overdedreven dang
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:34:01
De battle.. Ja MC ONBEKENDE NEGER is platinum gegaan dankzij z'n appearance daar.
----------------------------------------
Wack MC Killer
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op donderdag 30-06-2005 om 16:36:06
Quote:
Undaground schreef op 30-06-2005 @ 16:34:01
De battle.. Ja MC ONBEKENDE NEGER is platinum gegaan dankzij z'n appearance daar.


duvel duvel? is die geen black dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2005 @ 16:36:44 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 30-06-2005 om 16:36:09
1)je ziet spoken
2)wat gij je er dan aan doen? moeten we gaan betogen voor meer negers?

hahaha,iedereen is gelijk zolang het geld op brengt.Precies of die mensen denken ah nee dat is een neger die gaan we zeker niet 'maken'.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
dap
038
Gepost door dap op donderdag 30-06-2005 om 16:40:37
Alsof we hier zoveel mensen hebben die in nederland van hiphop hier kunnen rondkomen. Sinds kort pas een handje vol, het is pas sinds anderhalf jaar ofzo dat de grote stations er aandacht voor hebben. En even voor het misverstand, onder programmeurs versta ik geen mensen die inhoud geven aan tv programma's. Er zijn niet eens echte hiphop programma's dus hoe weten ze inhoudelijk van hiphop?

En dan nog, elke scene heeft wel wat te zeiken. De hele ghotic scene stond overhoop toen Within Temptation 'commercieel' ging doen. De hele gabber scene stond overhoop toen Gabber piet kwam.
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 30-06-2005 om 16:40:38
er zijn volgens mij tenminste veel meer blanken in nederland dan andere dus is het logisch dat er ook meer blanken op tv te zien zijn dan andere. Nederland doet het juist bijzonder goed met verschillende culturen die op tv te zien zijn.
Als er echt zoiets zou zijn als jij zegt zouden ze bij sport ook worden tegengehouden en ik weet niet of jij het wk onder de 20 hebt gezien maar daar zaten heel wat niet blanke nederlands in t nederlands elftal.
----------------------------------------
Kiphop baby!
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:42:42
Er speelt in deze SUPER racistische NL maatschappij heel veel meer mee dan 'nee die gaan we NIET maken'.

Helaas zijn jullie allemaal blind voor de feiten. Jullie willen ook niet even doordenken.. verder kijken.

Nee. Er is GEEN lichte racisme in het spel bij de selectie van tracks voor de Superclip. Donkere MC's in NL krijgen NET ZO VEEL airplay als Lange Frans (DE beste MC van Nederland.. daarom was 'ie #1 toch?)

Er zit een psychologie achter racisme: angst. Maar dit gaat VEEEELS te ver voor jullie inzicht in de psychologie van mensen.. vooral blanke mannen met macht.

Ik schatte iedereen hier vrij hoog in. Jullie zijn BLIND.

Gelukkig is het in de VS zover dat zonen van slaven nu multi-miljonairs KUNNEN worden. Daar kan het tenminsten. Hier wordt een Spacekees ALTIJD verkozen boven een black MC uit NL.

Hij is VEILIG. Geen ANGST. Geen GEVAAR.

Maar ja - doe maar.. maak je suffe forumopmerking. Ik heb het al gezien. NIET 1 PERSOON die echt naar m'n argumenten luisterde. NIET 1.
----------------------------------------
Wack MC Killer
Undaground
Wack MC Killer
Gepost door Undaground op donderdag 30-06-2005 om 16:44:22
Quote:
dap schreef op 30-06-2005 @ 16:40:37
En even voor het misverstand, onder programmeurs versta ik geen mensen die inhoud geven aan tv programma's. Er zijn niet eens echte hiphop programma's dus hoe weten ze inhoudelijk van hiphop?


1. Stay on topic. Commercieel?? Dit gaat om RAS. Lees.

2. Uhm.. ik heb het over clips.

3. Er wonen in de VS veel meer blanken dan negers.. er is 1 blanke rapper ECHT succesvol.
----------------------------------------
Wack MC Killer
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.