Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 26-03-2002 om 10:27:11
Voor iedereen die de reguliere uitzending gisteravond op discovery heeft gemist: vanmiddag komen er weer 2 interessante documentaires. Om 14.25 begint Atlantis in the Andes en aansluitend om 15.15 Giants: The myth and the mystery. In deze laatste halen ze ook het Nibiru verhaal aan welke Def P beschrijft in zijn 'Ware Aardverhaal'. Je kan nu met eigen ogen de steen zien waarop Nibiru als 12e planeet staat afgebeeld. Oh ja: wetenschappers van nu doen deze afbeelding op die steen af als een heldere planeet met sterretjes erom heen.... oordeel zelf en kijk!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 26-03-2002 om 10:55:32
limon schreef:
> oordeel zelf en kijk!

Is goed, maar 't kan zijn dat ik dan barkrukken moet repareren.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 26-03-2002 om 11:22:10
Ik wil 't ook wel zien, maar ik vrees dat ik dan nog op school zit..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 26-03-2002 om 11:25:43
Ik heb net die eerste over Atlantis op video gezien. Als je niet in Atlantis WIL geloven, dan moet je je maar eens afvragen wat voor beschaving T.Allen gevonden heeft. Op het laatst komt er een stuk over Tiahuanacu met een grote muur met gezichten erin. Dan laten ze zien dat de stenen kaarsrecht zijn en ook nog eens waterpas. Wat ze helaas niet laten zien is dat veel van die stenen een rare vorm hebben, maar daardoor juist precies in elkaar passen. Om stenen zo precies te snijden, kunnen wij nog niet zo lang. En die 'metalen' pinnen waardoor de stenen ook aan elkaar zitten, die kunnen alleen gemaakt worden door verhitting van meer dan 3500 graden Celsius!!!! Dat kunnen wij nog geen 100 jaar....

Oh ja, mochten er vragen bij je naar boven komen naar aanleiding van een van deze uitzendingen: Post ze hier!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.