Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 27-03-2002 om 19:04:57
Dit las ik bij de topic oip nederhop awardbleh....

Spade schreef:

En wie gaat dat beeldtje betalen? Wie is er jury? Wie gaat er voor zorgen dat het allemaal objectief verloopt etc.

Nah denk ook niet echt dat er bands zijn die er echt verlegen om zitten. Metname ook omdat de OIP nogal ondergewaardeerd word overal.

Er zou eerst is gezorgt moeten worden dat de OIP een andere naam krijgt in de 'scene'. En niet die van 'O die sekte die al die uitjes doet'. Zo ligt het er nu wel een beetje voornamelijk.

Ik zelf probeer dit onder andere door middel van de frontpage. Door deze van nieuws te voorzien en reviews etc. Alleen dan moet ik daar ook aanvoer van moeten krijgen. Zat mensen die het beloven, niemand die het doet.

Dus ik zou zeggen eerst een verbetering van de naam die de OIP draagt. En dan pas zoiets ten uitvooer brengen.
--------------

En met name het stukje :

Ik zelf probeer dit onder andere door middel van de frontpage. Door deze van nieuws te voorzien en reviews etc. Alleen dan moet ik daar ook aanvoer van moeten krijgen. Zat mensen die het beloven, niemand die het doet.
------------

Spade steekt best veel zweet in de site en krijgt er niet echt veel voor terug... af en toe wat gekanker........ik heb spade n dikke vette tattoo gegeven..dat zie ik jullie nog niet doen...spade is een held en dat wordt niet gewaardeerd... dus van mij krijgt spade een stevige applause......
GO SPADE
GO SPADE
GO SPADE

owjah dap deed geloof ik ook wat, alleen wat blijft altijd n beetje vaag ...

Ik vind het maar vaag hoor, zoveel oipers of mensen die ermee samenhangen, mensen met commentaar en bla etc...
maar ik zie niemand spade es n handje helpen door es n cdreview te maken, of n partyreview met fotos.....of een collumn over wat dan ook......of iets anders.... erg wack vinnik dat... betrokkenheid bleh....
ik help al bij hiphopinjesmoel.. hiphopinjesmoel is met veel minder mensen.. maar jullie zijn met zovelen en jullie tjekken samen ook zoveel parties en weet ik wat.. als iedereen 1 keer in n half jaar wat zou doen zou dat al erg veel zijn......dus wat is rauf nu eigenlijk aan t doen...
ben ik jullie persoonlijk aan t aanvallen... jups en proof me wrong... nerds

Freakin Posers..................

Ik heb gezegd dat je je veters moest strikken,
nu lig je plat op je bek en zul je moeten slikken...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-03-2002 om 19:46:38
niks nieuws toch, mensen zijn lui en druk met 1001 dingen... maar zou koel zijn als er wat meer mensen wat zouden doen voor de site zoals reviews maken, meningen over cd's opschrijven etc etc

en btw rauf:
-ik betaal 50% van www.osdorpinternetposse.nl
-gratis hosting (www.datarack.nl ! )
-draai rampie
-reageer op dit domme stukje

enzo
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 27-03-2002 om 23:40:25
Rauf heeft helaas gelijk....
En tot mijn schande moet ik toegeven dat ik ook zo'n luie opdonder ben, zich verschuilend achter: "ik kan geen reviews schrijven van cd's", "ik heb het druk met andere dingen", maar eigenlijk ben ik gewoon te lui en boeit het me te weinig om er iets voor te doen.
Sterker: ik kijk bijna nooit op de frontpage, ik tjek alleen maar het forum, waar ik her en der wat post en af en toe een beetje de moderator uithang.
Daarmee denkend: "ik doe wel genoeg voor de OIP zo."
Ga ik hier wat aan veranderen?
Misschien, als ik minder andere troep aan me kop heb om ook eens eraan te denken de frontpage te tjekken en niet alleen het forum. Of het ooit zover komt.... who knows?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.