Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Mijn mail-icoontje werkt niet.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Die 'gebruikersinformatie' die je kan aanklikken is echt véél mooier geworden! en van dat bredere beeld, is idd verstandig, je moet wel met je tijd meegaan natuurlijk. ik loop alleen wat achter met mn oldschool beeldscherm. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Quote: Rem schreef op 16-07-2005 @ 18:45 Die 'gebruikersinformatie' die je kan aanklikken is echt véél mooier geworden! . Kan je eigenlijk nog ergens zien hoeveel berichten je gepost hebt fzo? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 16-07-2005 @ 18:35 Mijn mail-icoontje werkt niet.. mail icoon? die hebben we niet meer? welke bedoel je? waar ? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
https://forum.nlhiphop.nl/i/email.png ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Da's de link van het plaatje da nie werkt.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2005 @ 19:10:59 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
en waar kwam je die tegen? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
tussen de icoontjes van de pm/profiel/quote/... ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
ik zie alleen codes en shit als ik ingelogd ben zoals Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/nlhiphop/FORUM/include/func_showtopic.php on line 107 | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
deze layout is veel overzichtelijker en een stuk mooier dan het vorige. Spade goed werk! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
het is allemaal overzichtelijker ja dat vind ik ook, maar het is nog wel even wennen ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het een kut vormgevind![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
uhm wtf hij is vet para man hij zegt eror en warning enzo:S | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Warning: Division by zero in /home/nlhiphop/FORUM/include/func_forum.php on line 199 dat dus kan niet editen en niet naar actieve topics en als ik op een topic klik dan kan ik daar die berichten niet lezen en als ik er ben zie ik geen schermafbeeldingen(avatars) | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
maar haal iig die ruimtes tussen de topics weg, dat is gewoon lelijk | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ziet er dope uit spade! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Een andere font voor de forum enz. zou mooi zijn.. Tahoma ofzo ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
pffffffff... hij doet t eindelijk bij mij. Eerst tripte die helemaal (heel mn pc eigenlijk![]() ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ben ik het met je eens! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ok welke 'ruimtes tussen de posts?' . Bovenkant is nu wat ingekort zodat je minder hoeft te scrollen standaard. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Enne ook kan je niet meer zien hoeveel posts, en per dag, toch? | ||
![]() | ![]() |
De division by zero fouten zijn u opgelost. Deze kregen mensen die geen eigen instellingen hadden. Is in de test er door geglipt ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
naaiz ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
zien mensen ook het Navigeer over NLHIPHOP balkje linksboven? | ||
![]() | ![]() |
ja, ben je bang dat alleen jij het ziet ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja, vind je hem hinderlijk dan? | ||
@dap, nee @spade, daarom zeg ik het maar | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dit wordt even wennen.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kheb nog een paar vraagjes Die knop is nu weg en da's zwaar irritant ![]() Maar er was ons toch iets speciaals beloofd door angelix en ik zie niets speciaals eerlijk gezegd ![]() .: DGE :. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem strak![]() ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
![]() | ![]() |
angelix moet niks beloven omdat ie dat niet mag, nee er komen geen gevorderden tagjes ![]() en euhmz ik zal de codes met de tijd zo aanpassen dat je de link weer krijgt om sneller door te gaan ipv 4 seconden wachten ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dankuwelllll ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
of je klikt als je dat bericht ziet meteen op AT zodat je daar snel heen gaat en door kunt gaan | ||
JFproject 2 | ![]() | ![]() |
Ik vond de lay-out van het oude forum beter, moet hier meer scrollen en ik krijg er beetje koppijn van, net als bij Hijs. | ||
ik vond de vorige lay-out ook beter. Hier is alles zo statisch, zo vierkant, zo rechtlijnig en shit.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
t vorige was toch ook vierkant? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
het grappige is dat deze lay precies het zelfde is als de oude alleen iets anders gekleurd en iets uitgetrokken in de breedte. Je bent er in no time aan gewent. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
word, na een tijdje vind je die oude 3x niks | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Ziet er cool uit en hij past nu in het geheel op mn scherm!! ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet wel ff wennen, denk wel dat ik 't leuk vind ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en zie... de achtergrond kleuren zijn ook alweer zoals in het oude forum. De rest (quickreply) en mijn nlhiphop moet nog. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
De bovenkant (Dat met actieve topics en shit) Vind ik niet mooi uitkomen zo, als je snapt wat ik bedoel. Voor de rest vind ik het erg dope! | ||
![]() | ![]() |
en er heeft verdomme nog niemand iets van het dope PM systeem gezegt! ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 16-07-2005 @ 21:49 en er heeft verdomme nog niemand iets van het dope PM systeem gezegt! erg dope ook de achtergrond met die platenspeler!!! | ||
![]() | ![]() |
wou ik net zeggen maar wat is er zo dope aan dan nu? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
platenspeler? owja hmmz oopsje ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
oja nu zie ik 't, idd wel dope ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Je kan bij "Zoeken" zoeken op Score, wat is dat eigenlijk, hoe wordt die score bepaald? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
hmmz die FAQ zal ik binnenkort nog schrijven voor er rechts bij. In deze search kun je +'en en -'en en zoeken op combinaties. Hoe meer woorden er matchen hoe hoger de score. Dus als jij zoekt op "auto" en "sport". Zullen resultaten met alleen "auto" of alleen "sport" er in een lagere score hebben als resultaten waarin zowel "auto" als "sport" in voorkomt. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
ah zo ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] |