Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-03-2002 om 23:26:00
Henk Westbroek is per gister op non-actief gezet, vandaag voor het eerst Denk aan Henk blijvend? zonder Henk.

Wat vind men er van dat Henk niet meer op 3FM te beluisteren is, en de reden van z'n ontslag (zich actief inzetten voor LN).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 28-03-2002 om 01:15:14
hmm, ik ben niet voor LN, maar ik vind het bullshit dat ie is ontslagen.. waar is de vrijemening's uiting gebleven ? want daar komt het hier eigenlijk op neer, hij is het eens met LN en dus zet hij zich daarvoor in.
----------------------------------------
Signature
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 28-03-2002 om 09:23:24
Hij maakt gewoon reclame voor zijn eigen partij.. Moet ook wel.. Prof Pim is de lijsttrekker niet meer, dus laat nu de radio zijn werk maar doen
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-03-2002 om 11:18:03
scrum die gast wordt niet betaald om daar zijn positie te misbruiken voor politieke shit. Daar heb je aparte zendtijd voor...
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 28-03-2002 om 11:47:06
"Zendtijd voor politieke partijen" heet zo'n blokje ook wel en word toegekent door een of andere instelling waarbij iedere partij afhankelijk van weet ik veel wat zendtijd krijgt.

Maar het is alleen maar positief dat henk westbroek ne EINDELIJK van de radio af is (voor onbepaalde tijd). Zeker op 3FM hoort ie al jaren niet meer thuis. Probeert in zijn eentje een doelgroep te bereiken die 2x zo oud is als de doelgroep van heel 3FM geen wonder dat de rest van de programma's vaak kinderlijk overkomt.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 29-03-2002 om 20:29:07
Henk Westbroek.... Ik WALG van die gast. Hij lult ook echt dom. Die enkele keer dat bij mij de radio aanstaat en ik hoor die Henk dan weet ik weer waarom mijn radio altijd uit stond.

En politiek en zo`n media-baan is in dit geval gewoon belangenverstrengeling, toch?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
McBouncer Gepost door McBouncer op zaterdag 30-03-2002 om 08:30:56
Ik luister eigenlijk nooit radio, maar in de tijd dat Giel Beelen nog van 14.00-16.00 draaide (een van de weinige programma's die ik graag hoorde) kreeg ik nog wel eens wat van Henk Westbroeks programma mee en ik vermaakte me er op zich altijd wel mee. Hij heeft een eigen mening en komt er ook voor uit en ik vind hem zelf een stuk beter dan de gemiddelde 3fm dj van de laatste jaren, of dat zou recent veranderd moeten zijn, daar kan ik niet over oordelen omdat ik mijn radio eigenlijk alleen nog aan heb tijdens Def P's wekelijkse programma.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2002 @ 08:32:34 ]

----------------------------------------
Is it coz I is black?
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 30-03-2002 om 09:22:36
creech schreef:
> "Zendtijd voor politieke partijen" heet zo'n blokje ook wel en word toegekent door een of andere instelling waarbij iedere partij afhankelijk van weet ik veel wat zendtijd krijgt.
Indeed, daarom is t wel terecht dat ie van de radio is geplukt.

> Maar het is alleen maar positief dat henk westbroek ne EINDELIJK van de radio af is (voor onbepaalde tijd). Zeker op 3FM hoort ie al jaren niet meer thuis. Probeert in zijn eentje een doelgroep te bereiken die 2x zo oud is als de doelgroep van heel 3FM geen wonder dat de rest van de programma's vaak kinderlijk overkomt.
Ik vind het juist wel jammer, hij komt vaak met nieuwe alternatieve muziek, en draait af en toe nog wel s wat oudere muziek (lees: jaren 80, woehoe!) waar ik best wel blij mee ben. Ondanks het feit dat ik nog geen 24 ben
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.