Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op dinsdag 05-07-2005 om 21:29:45
Uzi-T - Zeg Wat Dan ( Featuring Tivo La Vito)

Uzi-T doet de 1e verse in deze snippet en ik de 2e..het hele nummer komt op de bonus cd van BHR..

Hierbij zou ik heel blij zijn met een feedback of leuke reactie

Klik!
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op woensdag 06-07-2005 om 11:51:37
het is niet echt mijn smaak maar het zit goed in elkaar ik vind dat de 2de nog wel wat agressiever mag klinken maar voor de rest zit ie leuk in elkaar volgens mij
----------------------------------------
Kiphop baby!
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 12:22:12
Haha die 2e verse ben ik ..Ja me stem is al ietsjes ruiger geworden.. maar meisjes vinden hem nog steeds lief .. hehe.. ja ik zal proberen wat agressiever over te komen ik hoop dat er nog meer mensen zijn die een feedback willen geven..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
989
Gepost door 989 op woensdag 06-07-2005 om 12:29:06
Wel dope dat 'Don't Say Nuttin'' beat is gebruikt, hoor je praktisch nooit. Alleen ik snap die beatsolo aan het begin niet. Had er beter uitgeknipt kunnen woorden, maja, dat is mijn mening maar. Ik digg het refrein eigenlijk totaal niet, maar dat is volgens mij een kwestie van smaak. Stem van de 1e emcee digg ik meer, dan van de 2de. 2de komt een beetje onverstaanbaar in mijn oren, maar again, dat kan ook aan mij liggen en waar ik vandaan kom. Qua inhoud zit het wat mij betreft wel allemaal dik snor, op een paar kleine puntjes na:
- Stem bij de eerste verse, en de laatste verse wat harder.
- Beat wat harder zou ook dope zijn.
Tja, dat was het eigenlijk wel.
----------------------------------------
11:15 989 in de bus
Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 12:30:29
Ok.. Daar kan ik wat mee .. dankjewel 989.. die 2de ben ik dus en ik moet ook zwaar hard rappen om een beetje overeen tekomen omdat die mic nogal zacht is ben van plan om een nieuwe te gaan kope/halen ..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 06-07-2005 om 13:11:26
tivo , het lijkt of je je in houd en je komt een beetje hakkelig over , voor de rest wel een dope track , refrein is wel ok , 1e verse klinkt lekkerder in de oren voor mij dan.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 13:13:26
Hakkelig?? bij welke lines bedoel je dat??
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 06-07-2005 om 13:24:29
dat zijn de eerste 3 lines, voor de rest klinkt een beetje ingehouden net of je veel sneller wilt rappen , maar props , het klinkt goed
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 06-07-2005 om 13:25:00
ik ben een schurk, ik ben nog steeds feedback verschuldigd. Ik vind de track wel aardig, maar je hoort wel dat jullie kids zijn (of die indruk krijg ik in ieder geval).

Je hoort wel dat je talent hebt Tivo, maar ik heb het niet zo op kinderrap (niks persoonlijks!) maar als je jong begint en je skill blijft ontwikkelen komt het vast goed over een paar jaartjes .

Ik hoop niet dat je dit als een dissrespect opvat, het is gewoon mijn mening. Al weet ik dat niet veel mensen hier het eens zijn met mijn standpunt over kinderrap.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 13:28:59
ik ben 15.. en de 1e is.. 21 ..kinderrap? .. khou er niet van om over wapens te rijmen (A).. .. maar tnx voor dat talentdingetje en ik zie niks als dissrespect.. kijk ik zie zelf hoe ik vroeger was en hoe ik nu ben.. snap je..ik zie dat ik vorderingen gaan en daar gaat het om.. maar voor de Mixtape leveren wij een veel Serieuzer nummer.. you'll hear....
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 06-07-2005 om 13:34:08
ik bedoel niet kinderrap in de zin van dat het over de speeltuin gaat ofzo, maar gewoon rap door kids spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Maar daar kan jij verder niks aan doen, en je wordt vanzelf volwassen dus no problem man
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 13:35:34
Aight . , Sorry spook ik ben nou eenmaal voorstander van Zelfvertrouwen of Eigendunk .. en ik vind dat ik gewoon goed mijn best er voor doe maar ook wel dat ik beter kan.. en trust me je gaat nog van me horen .. en die track voor de Mixtape.. die ga je gewoon grijs draaien ... ( dat bedoel k dus met die eigendunk )

EDIT:

Maar op flow enzo?? Woordgebruik?? Wordplay??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2005 @ 13:36:00 ]

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Amse
Nas - 05 - Youre the man
Gepost door Amse op woensdag 06-07-2005 om 21:22:15
zet er tenminste bij of het audio/tekst is.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 06-07-2005 om 23:49:07
Als jij het toch leest ? drop dan ook een feedback?
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 07-07-2005 om 07:19:36
Je teksten zijn lekker(y) Lekkere rymes, De tekst is Vloeiend. Goeie beat gekozen voor de tekst. Die eerste is iets meer ervaren volgens mij( geloof dat het uzi-t was:p), jammer dat ik het moest onderscheiden.

maar probs voor dit nummer



----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.