Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 08-07-2005 om 01:18:24
Word.. alles en iedereen is te vervangen dus je kan ze echt niet uitroeien..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 08-07-2005 om 02:27:31
sommige blazen zelfs zichzelf op, die gasten sterven voor hun geloof. Want stel je beveiligd alles opperbest, dan nog komt er zo een mannetje met 5kg dynamiet aan ze maag, rent bijvoorbeeld spuiplein op in den-haag..Kaboem en dan heb je zo al gauw een aantal doden en gewonden. Ze pakken ons toch wel. Vraag is alleen, wanneer ?
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op vrijdag 08-07-2005 om 07:10:50
Ja, maar hoe wou je dan bijv die terroristen opruimen????
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 08-07-2005 om 09:31:44

Niet, ze bevinden zich onder de bevolking en voor elke die je oppak staan er 10 klaar om zijn werk over te nemen
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 08-07-2005 om 10:02:15
Het zal altijd een lastig iets blijven om terrorisme te bestrijden. Maar wat ik nog steeds niet zie, is wat het uiteindelijke doel is van de aanslagen. Angst, paniek, onschuldige doden is wat het nu oplevert, maar wat willen ze er nou daadwerkelijk mee bereiken? Zijn het vergeldingsacties?


----------------------------------------
Days to come
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op vrijdag 08-07-2005 om 10:58:08
Dit kan je niet bestrijden..mensen in het leger doen het voor geld deze mensen voor hun geloof..en de sterkste leger is de leger van het geloof
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 08-07-2005 om 11:39:10
Het is wel te bestrijden hoor. Ze proberen het bij de wortel aan te pakken. Ze zijn nu bijvoorbeeld met commandoteams in Afghanistan terroristen(leiders) aan het zoeken. En denk maar niet dat de inlichtingendiensten stilzitten hoor, je hoort regelmatig dat er weer een Al Qaeda kopstuk is gepakt. Het is niet zo dat we compleet machteloos staan, we hebben gewoon nog nooit eerder zo'n vijand gehad.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 08-07-2005 om 14:23:11
Quote:
upnorth schreef op 08-07-2005 @ 10:02:15
Het zal altijd een lastig iets blijven om terrorisme te bestrijden. Maar wat ik nog steeds niet zie, is wat het uiteindelijke doel is van de aanslagen. Angst, paniek, onschuldige doden is wat het nu oplevert, maar wat willen ze er nou daadwerkelijk mee bereiken? Zijn het vergeldingsacties?



het bespoedigen van het einde der tijdens , o.a door de economie in te laten storten ( denk maar aan het wtc , en als ze rotterdam pakken )
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 08-07-2005 om 14:34:07
Quote:
Huussuh schreef op 08-07-2005 @ 11:39:10
En denk maar niet dat de inlichtingendiensten stilzitten hoor, je hoort regelmatig dat er weer een Al Qaeda kopstuk is gepakt. Het is niet zo dat we compleet machteloos staan, we hebben gewoon nog nooit eerder zo'n vijand gehad.


Zo'n dikke W0rd hiernaar....en van die vijand klopt helemaal

----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 08-07-2005 om 15:22:49
Aanslagen Londen mogelijk werk van Britse jongeren

Uitgegeven: 8 juli 2005 11:25
Laatst gewijzigd: 8 juli 2005 15:11
LONDEN - De bloedige aanslagen op de metro en een bus in Londen donderdag waren mogelijk het werk van Britse radicale jongeren. Volgens de Britse media onderzoeken de terreurdeskundigen onder meer of geradicaliseerde moslimjongeren betrokken waren bij de aanslagen, die aan zeker vijftig mensen het leven kostten.

De Britse politie beweert sinds de terreuraanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten al zeker vijf grote aanslagen op Brits grondgebied te hebben voorkomen. De kennis over mensen die banden hebben met het terreurnetwerk al-Qaeda, is echter nog altijd vaag.

Volgens Scotland Yard zijn ongeveer tweehonderd Britten en buitenlanders die in al-Qaeda's trainingskampen zijn opgeleid, naar Brits grondgebied teruggekeerd. Volgens medewerkers van de inlichtingendiensten zou dat aantal echter ook 3000 kunnen bedragen.

De meesten van die tweehonderd islamitische extremisten zijn bekend bij de inlichtingendiensten. Omdat de verdachten vaak van identiteit veranderen, zijn velen van hen ook ongemerkt de grens overgeglipt. Dat bleek onder meer toen een 41-jarige Brit een zelfmoordaanslag pleegde in Irak.

Onderscheid

Het Britse Terrorisme Analysecentrum (Jtac), waarin de inlichtingendiensten en politie samenwerken, maakt een onderscheid tussen twee groepen die in staat zijn aanslagen uit te voeren. Enerzijds zijn er de jonge mannen die in Groot-Brittannië zijn geboren, er veelal een opleiding hebben genoten en onderdeel uitmaken van de middenklasse. Zij zijn getraind in Afghanistan en zijn bereid tijdens een aanslag te sterven of ervoor de gevangenis in te gaan.

De andere groep verdachten zijn buitenlandse inwoners van Groot-Brittannië, waaronder een groep uit noord-Afrika. Zij beschouwen het land als het belangrijkste doelwit na de Verenigde Staten en gaan anoniem op in de buitenlandse gemeenschappen in het land.

Voortvluchtig

Het brein achter de aanslagen op de forensentreinen in de Spaanse hoofdstad Madrid van maart vorig jaar, de Syriër Mustafa Setmariam Nasar, heeft in het midden van de jaren negentig geruime tijd in Londen gewoond en is nog altijd voortvluchtig. Volgens de Spaanse autoriteiten heeft hij zogeheten slapende cellen opgericht in Groot-Brittannië, Frankrijk en Italië, die hij naar believen kan activeren.
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 08-07-2005 om 18:03:14
dat is helemaal erg... de jongeren beginnen al, dat betekend dat we strax nog hele generatie last hebben van die lui...
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 08-07-2005 om 18:04:47
het zijn meestal jongeren die worden overgehaald om de acties uit te halen, sexueel gefrustreerde pubers die opeens 36 maagden beloofd krijgen.

TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 08-07-2005 om 18:19:11
Quote:
livio schreef op 08-07-2005 @ 18:04:47
het zijn meestal jongeren die worden overgehaald om de acties uit te halen, sexueel gefrustreerde pubers die opeens 36 maagden beloofd krijgen.



correctie 99 maagden
----------------------------------------
overdedreven dang
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 08-07-2005 om 18:21:58
wat jij wil.

TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 08-07-2005 om 18:27:01
ik wil er het lieft gewoon 500 ofsow lijkt me wel dope en vermoeiend
----------------------------------------
overdedreven dang
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 08-07-2005 om 19:35:33
doe mij er maar gewoon 1tje eigenlijk
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Shorty_D
Ondertitel my ass ik blijf boven.
Gepost door Shorty_D op zaterdag 09-07-2005 om 00:40:13
toch zonde dat er zulke leeghoofden bestaan

aan de ene kant denk ik wel eens ga naar hun steden het zelfde doen maar dan ben je net zo hersenloos als hun

en aan de andere kant als we weer zo'n gast pakke moeten we m zoals in de middeleeuwen openbaar gaan martele maja
dan denk k

dat wekt ook weer hun woede

those brainless bitches can't be stopped en dat is helaas een feit

we leve gewoon in een wereld die naar de klote word geholpe
----------------------------------------
Signature is niet toegestaan volgens mijn contract.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 09-07-2005 om 00:48:40
De mens is een ras dat erop uit is zichzelf en andere soorten planten/dieren te vernietigen.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zondag 10-07-2005 om 18:35:41
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 13-07-2005 om 14:33:45
Tiener aangehouden met zelfgemaakte bom

Uitgegeven: 13 juli 2005 11:42
Laatst gewijzigd: 13 juli 2005 12:35

ROTTERDAM/AMSTERDAM - De nationale recherche heeft maandagavond in Amsterdam een 17-jarige jongen aangehouden die in het ouderlijk huis een zelfgemaakt explosief had verborgen. De jongen is als verdachte naar voren gekomen in het onderzoek naar de Hofstadgroep, het terreurnetwerk waartoe ook Mohammed B., de zelfverklaarde moordenaar van Theo van Gogh, zou behoren.

Volgens een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) blijkt uit voorlopig onderzoek dat de bom "potentieel gevaarlijk" was. Het explosief bestond uit "een omwikkelde kartonnen staaf met kruit, kleine kogeltjes en een ontstekingsmechanisme", aldus de woordvoerder. De bom wordt onderzocht door experts van het Nederlands Forensisch Instituut. Het ding werd gevonden op de kamer van de jongen.

Pseudoniem

Onderzoek naar de jongen heeft uitgewezen dat hij al enige tijd actief was op internet. Daar liet hij zich onder pseudoniem kennen als een aanhanger van het extremistische gedachtegoed. Hij beheerde enkele zogeheten MSN-groepen waarop bedreigende teksten, filmpjes en beelden waren geplaatst. Door zijn internetgedrag kwam hij in het vizier van politie en justitie.

De ouders van de jongen zijn van Nederlandse en van Britse afkomst. Hij zou op zijn veertiende bekeerd zijn tot de islam en daarna snel zijn geradicaliseerd.

Justitie onderzoekt in hoeverre de jeugdige verdachte contacten met leden van de Hofstadgroep onderhield en welke plannen hij met de bom had. De woordvoerder benadrukt dat de verdachte niet wordt beschouwd als lid van de Hofstadgroep.

Donderdag wordt de jongen voorgeleid aan de kinderrechter in Amsterdam.


Zo dichtbij is Nederland dus bij een Mogelijke Aanslag.......
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 13-07-2005 om 14:35:40
maf kind...
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op woensdag 13-07-2005 om 14:43:19
extremistische britten... moet niet veel gekker worden man
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 20-07-2005 om 23:55:40
ik hoor nu de freestyle die lange frans er over heeft gemaakt
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 20-07-2005 om 23:56:03
ghehe, daaroverook al... upload!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 20-07-2005 om 23:56:27
heet ie Zinloos 2?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 20-07-2005 om 23:58:16
waar kan je downen ik wil wel hore
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 20-07-2005 om 23:59:13
Ik stream em nu van de site die ik ent weggeklikt heb
upload komt morgen, ik rip de audio zo wel van de stream af
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 21-07-2005 om 14:36:35
Incidenten in metro Londen

Uitgegeven: 21 juli 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2005 14:33
LONDEN - Volgens Sky News zijn er incidenten in de Londense metro. Er zijn berichten van rook vanuit een trein. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd, aldus CNN. Er zijn nog geen meldingen van gewonden.

Volgens bronnen zijn er incidenten bij de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Business News Radio meldt dat het een aanslag is op de Victoria Line metrolijn. Hulpdiensten zijn naar de plaats van de incidenten gestuurd, zo meldt het ANP.

Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie heeft gezien. "Hij vertelde me dat hi jeen man zag met een rugzak die plotseling ontploft. De mensen hebben snel zichzelf geëevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."

Bronnen hebben Sky News verteld dat er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. Eén spijkerbom is ontploft op één van de stations, meldt een bron.


ondergrondse ligt plat, allemaal hulpdiensten erop uit.... Veel evacuaties... grote paniek... geruchten dat er schoten zijn geweest.. het is weer zo ver
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-07-2005 @ 14:38:50 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 21-07-2005 om 14:41:01
LONDON, England (CNN) -- Emergency services personnel are attending three different Tube stations in central London following reports of "incidents," police said on Thursday.

A Scotland Yard spokesperson told CNN that Warren Street, Shepherds Bush and Oval stations had all been evacuated.

There are no reports of any casualties at this stage, sources told the UK Press Association.

London Underground confirmed that services on three lines -- Victoria, Northern and Hammermith and City -- were suspended following the incidents, according to PA.

No further information is yet available. Passengers at Warren Street reported seeing smoke but police could not confirm this.

One Victoria Line passenger said a traveler's rucksack exploded on the Tube outside Warren Street station.

Ivan McCracken told Sky News: "I was in a middle carriage and the train was not far short of Warren Street station when suddenly the door between my carriage and the next one burst open and dozens of people started rushing through. Some were falling, there was mass panic.

"It was difficult to get the story from any of them what had happened but when I got to ground level there was an Italian young man comforting an Italian girl who told me he had seen what had happened.

"He said a man was carrying a rucksack and the rucksack suddenly exploded. It was a minor explosion but enough to blow open the rucksack.

"The man then made an exclamation as if something had gone wrong. At that point everyone rushed from the carriage."

The reports came two weeks to the day since bombs on three Underground trains in London and a double-decker bus killed 56 people including four bombers.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 21-07-2005 om 14:50:48
Lange frans freestyle - over de aanslagen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-07-2005 @ 14:52:49 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 21-07-2005 om 14:51:16
ja echt on-topic...

duidelijkheid?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 21-07-2005 om 14:53:03
zo nu is ie wat meer ontopic
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 21-07-2005 om 14:58:25
Verre van mijn ding die track, geeft me een beetje het zelfde gevoel als bij Theo aanpassing van Zinloos. Snel inspringen op ellende voor net dat beetje extra belangstelling. Doet ie iets te veel.

Overigens zal het niet lang meer duren voor Nederland het slachtoffer zal worden, kan je donder op tegen zeggen. Dreigingen zijn nu al genoeg geuit. Vanaf volgende maand kan je ellende verwachten. We hebben nog een maand om alle troepen uit het Verre en Midden Oosten terug te trekken volgens de bedreigingen. Zelfs met Londen in het achterhoofd zie ik dat de regering nog niet doen. Toegeven aan terrorisme is terrorisme laten winnen. En zal het alleen erger worden omdat het resultaten boekt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 22-07-2005 om 12:02:52
in london vandaag een man neer/doodgeschoten op metrostation die met explosieven metro in wilde stappen

blijven die kk flikkers nou bezig
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 22-07-2005 om 12:05:44
sjongejonge ze blijven bezig daar, is het op het nieuws nu?? (ben net wakker)
----------------------------------------
beng!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 22-07-2005 om 12:16:11
Politie Londen schiet vermeende terrorist dood

Uitgegeven: 22 juli 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 22 juli 2005 12:12
LONDEN - De politie in de Britse hoofdstad Londen zou vrijdag een vermeende zelfmoordterrorist hebben doodgeschoten toen die een metro in wilde stappen in het zuiden van de stad. Dat berichtte de commerciële zender Sky News op gezag van anonieme politiebronnen.

Volgens de publieke omroep BBC meldden ooggetuigen dat er bij het metrostation Stockwell is geschoten. De politie vuurde volgens de ooggetuigen zeker vijf kogels af. De getuige zag niet of het slachtoffer een wapen of rugzak bij zich had. Even later zou een traumahelikopter zijn geland bij het station. Volgens de verkeerspolitie zijn twee metrolijnen stilgelegd.

Een getuige heeft vrijdagochtend gemeld dat in een metrostel bij het station Stockwell in de ondergrondse van Londen opnieuw kleine explosie heeft voorgedaan. Net als donderdag onstond er een scherpe stank en was er rook in het metrostel.
Lau Gepost door Lau op vrijdag 22-07-2005 om 12:17:38
It's getting started again...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 22-07-2005 om 21:35:05
De islamitische terreurgroep Abu Hafs al-Masri heeft opnieuw gedreigd van Amsterdam een 'hel' te gaan maken door middel van aanslagen. Dat is te lezen in een verklaring die eerder vandaag op internet verscheen. Eerder deze week werd er al gespeculeerd dat het Sail-evenement over een aantal weken een potentieel doelwit is. Dat werd door de gemeente Amsterdam in een persbericht ontkend.

De al-Qaeda-tak Brigade Abu Hafs al-Masri bedreigt in de verklaring ook Italië en Denemarken. De 'brigade' zegt onder meer verantwoordelijk te zijn voor de aanslagen van zeven en 21 juli in Londen en de aanslag van maart vorig jaar in Madrid.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 22-07-2005 om 23:18:04
dat zou behoorlijk klote zijn... het verotte is dat je er weinig tegen kunt doen
----------------------------------------
beng!
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zaterdag 23-07-2005 om 10:01:58


Tientallen doden bij aanslagen in Egyptische badplaats Sharm El-Sheik
Uitgegeven op 23 juli 2005 om 06:43 uur

(Novum/AP) - Bij aanslagen in de Egyptische badplaats Sharm El-Sheik zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag zeker 25 doden en meer dan honderd gewonden gevallen. Dat heeft de Egyptische politie bekendgemaakt. Verwacht wordt dat het dodental verder op zal lopen. Waarschijnlijk is gebruik gemaakt van autobommen.

Op verschillende plaatsen ontploften rond 01.15 uur lokale tijd bommen, rond twee hotels en in de buurt van een markt. Zeker een van de hotels raakte zwaar beschadigd, net als verscheidene gebouwen in de buurt van de aanslagen. De aanslagen op de hotels vonden plaats in Naama Bay, een belangrijke strandboulevard in de buurt van Sharm El-Sheik waar veel hotels staan. Volgens de politie zijn in totaal mogelijk zeven bommen vrijwel tegelijkertijd tot ontploffing gebracht.

Sharm El-Sheik, in het uiterste zuiden van de Sinaï, is een vooral onder Israëliërs en Europese duikers geliefde vakantiebestemming. Vorig jaar oktober kwamen bij aanslagen op hotels in Taba en Ras Shitan, eveneens in de Sinaï, 34 mensen om het leven, voor het merendeel Israëliërs. Na die aanslagen werden honderden personen aangehouden, maar wie er voor verantwoordelijk was is nog steeds onduidelijk.

Bron: nieuws.nl
dit is egt zooo sick


----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 23-07-2005 om 11:55:26
Ik ga met school naar Engeland de 28e augustus
Als er nog meer van die zooi in London komt weet ik niet of het wel door gaat ..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 23-07-2005 om 12:25:00
Quote:
G.T.G schreef op 23-07-2005 @ 10:01


Tientallen doden bij aanslagen in Egyptische badplaats Sharm El-Sheik
Uitgegeven op 23 juli 2005 om 06:43 uur

(Novum/AP) - Bij aanslagen in de Egyptische badplaats Sharm El-Sheik zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag zeker 25 doden en meer dan honderd gewonden gevallen. Dat heeft de Egyptische politie bekendgemaakt. Verwacht wordt dat het dodental verder op zal lopen. Waarschijnlijk is gebruik gemaakt van autobommen.

Op verschillende plaatsen ontploften rond 01.15 uur lokale tijd bommen, rond twee hotels en in de buurt van een markt. Zeker een van de hotels raakte zwaar beschadigd, net als verscheidene gebouwen in de buurt van de aanslagen. De aanslagen op de hotels vonden plaats in Naama Bay, een belangrijke strandboulevard in de buurt van Sharm El-Sheik waar veel hotels staan. Volgens de politie zijn in totaal mogelijk zeven bommen vrijwel tegelijkertijd tot ontploffing gebracht.

Sharm El-Sheik, in het uiterste zuiden van de Sinaï, is een vooral onder Israëliërs en Europese duikers geliefde vakantiebestemming. Vorig jaar oktober kwamen bij aanslagen op hotels in Taba en Ras Shitan, eveneens in de Sinaï, 34 mensen om het leven, voor het merendeel Israëliërs. Na die aanslagen werden honderden personen aangehouden, maar wie er voor verantwoordelijk was is nog steeds onduidelijk.

Bron: nieuws.nl
dit is egt zooo sick



ja gdddvrrdme raad eens wie er naar Egypte toe gaat volgende week. Ik moet overstappen in Sharm El-Sheik en ga dan door naar Ugarda (je schrijft het anders maar zo spreek je het uit) ik hoop maar dat er niets meer gaat gebeuren
----------------------------------------
beng!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 23-07-2005 om 12:38:45
die kans is dan theoretisch gezien minimaal.

Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 23-07-2005 om 12:43:00
Het wordt steeds gekker, binnenkort hebben we echt een huge oorlog, er komen nu steed sneller achter elkaar aanslagen. Wedden dat dit nog maar kinderspel is allemaal.
----------------------------------------
Jos de Boss
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 23-07-2005 om 13:10:50
Quote:
livio schreef op 23-07-2005 @ 12:38
die kans is dan theoretisch gezien minimaal.



ja daar heb ik ook al aan gedacht dat als het al is een keer gebeurdis dat het dan niet snel weer zal gebeuren. Maar je weet natuurlijk nooit in Londen is het gister weer gebeurd...
----------------------------------------
beng!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 25-07-2005 om 20:06:18
Quote:
dap schreef op 22-07-2005 @ 12:16
Politie Londen schiet vermeende terrorist dood

Uitgegeven: 22 juli 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 22 juli 2005 12:12
LONDEN - De politie in de Britse hoofdstad Londen zou vrijdag een vermeende zelfmoordterrorist hebben doodgeschoten toen die een metro in wilde stappen in het zuiden van de stad. Dat berichtte de commerciële zender Sky News op gezag van anonieme politiebronnen.

Volgens de publieke omroep BBC meldden ooggetuigen dat er bij het metrostation Stockwell is geschoten. De politie vuurde volgens de ooggetuigen zeker vijf kogels af. De getuige zag niet of het slachtoffer een wapen of rugzak bij zich had. Even later zou een traumahelikopter zijn geland bij het station. Volgens de verkeerspolitie zijn twee metrolijnen stilgelegd.



en die man bleek onschuldig te zijn

dat vind ik echt erg
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 25-07-2005 om 20:06:24
Quote:
dap schreef op 22-07-2005 @ 12:16
Politie Londen schiet vermeende terrorist dood

Uitgegeven: 22 juli 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 22 juli 2005 12:12
LONDEN - De politie in de Britse hoofdstad Londen zou vrijdag een vermeende zelfmoordterrorist hebben doodgeschoten toen die een metro in wilde stappen in het zuiden van de stad. Dat berichtte de commerciële zender Sky News op gezag van anonieme politiebronnen.

Volgens de publieke omroep BBC meldden ooggetuigen dat er bij het metrostation Stockwell is geschoten. De politie vuurde volgens de ooggetuigen zeker vijf kogels af. De getuige zag niet of het slachtoffer een wapen of rugzak bij zich had. Even later zou een traumahelikopter zijn geland bij het station. Volgens de verkeerspolitie zijn twee metrolijnen stilgelegd.

Een getuige heeft vrijdagochtend gemeld dat in een metrostel bij het station Stockwell in de ondergrondse van Londen opnieuw kleine explosie heeft voorgedaan. Net als donderdag onstond er een scherpe stank en was er rook in het metrostel.

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 25-07-2005 om 20:09:48
Quote:
V.I.P. schreef op 25-07-2005 @ 20:06
[...]

en die man bleek onschuldig te zijn

dat vind ik echt erg


Beetje eigen schuld... als je er als een moslim uit ziet, winterjas draagt, grote tas en wegrent als je politie vraagt je te stoppen..

ze hadden 'm ook in z'n poot kunnen schieten, dat wel
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 25-07-2005 om 20:11:46
Zelfmoordterroristen kunnen zichzelf nog steeds opblazen als hun been kapot is..

Tis sneu ja. T wordt bestwel tijd dat ze die terroristen uitroeien. Voor mijn part sturen ze bij elke nieuwe aanslag het dubbele aantal troepen naar Irak, kijken of het dan nog zo storm loopt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 25-07-2005 om 20:12:24
Quote:
Schaduw schreef op 25-07-2005 @ 20:09
[...]

Beetje eigen schuld... als je er als een moslim uit ziet, winterjas draagt, grote tas en wegrent als je politie vraagt je te stoppen..

ze hadden 'm ook in z'n poot kunnen schieten, dat wel


in poot schieten had weinig zin, weg rennen had ie tochj niet meer gedaan aangezien die kogels ving toen er al 2 a 3 man op 'm zat...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.