Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
- - -  
Index / [arch] Computers en Techniek / | |
aa`o improsoned |
Gepost door aa`o op zondag 31-03-2002 om 14:40:50 | |
Icewind Dale II preview
Bij deze een ID2 preview aan de hand van info die ik tot nu toe her en der gevonden heb..
In Icewind Dale II gaat het erom dat The Ten Towns beschermt wordt tegen hordes optrekkende goblinachtige wezens. Dit verhaal speelt zo'n 30 jaar na Heart of Winter. Natuurlijk zit er een vreemd macht achter deze aanvallen. Het verhaal staat los van Icewind Dale I, hoewel er wel connections zijn naar het eerste deel van dit spel. De lokaties die je zal bezoeken in dit spel zijn o.a. Underdark, Chulta, the Cold Marches en the Fields of Slaughter.
Je begint met het maken van 6 characters, je kunt helaas niet je Baldur's Gate characters importeren. Wel kun je kant en klare characters kiezen, maar het is vaak het leukst ze zelf te maken. Je kunt kiezen uit Humans, Demi-Humans, Dwarves, Elves, Half-Orcs en zelfs Drow, al lijken deze laatste twee me erg moeilijk, tenzij je een evil party wilt maken.
Character classes die je kunt kiezen zijn Fighters, Rangers, Thieves, Druids, Clerics, Wizards, Paladins, Barbarians, Sorcerers en Monks (en meer).
Ook zijn er meer dan 50 nieuwe spells toegevoegd, wat het totaal aantal spells op meer dan 300 brengt. Een aantal van deze nieuwe spells zijn Death Armor, Delayed Blast Fireball, Negative Plane Protection, Wondrous Recall...
Het schijnt dat je in ID2 level 30 kan halen.. Zou het dan gebruik maken van de 3rd edition AD&D rules? Gezien je ook barbarians en monks kan hebben als PC's zal dit hoogstwaarschijnlijk zijn. Bij ID1 werd nog gebruik gemaakt van de 2nd edition rules.
---------------------------------------- <a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a> |
Index / [arch] Computers en Techniek / | |
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.