Index / Optredens, festivals en parties / | ||
MESWERP doe niet moelijk |
![]() | ![]() |
Met o.a:Nachtwakerz,Tim en Jiggy Dje Het belooft echt vet te worden,ik ga zeker weten HipHopHoorn Open Air Event De Roode Steen 9 juli 14.00 - 22.00 uur non-stop hiphop muziek [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2005 @ 11:20:57 ] ---------------------------------------- tsjakka!! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
waar en wanneer, hoelaat , hoe duur ? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nope opge en typhoon op kruipafstand vanavond .... | ||
![]() | ![]() |
wie wel? ---------------------------------------- tsjakka!! | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Das een Pokke end weg man, jah k ga wel heen als ik toevallig op vakantie in de buurt ben, en ik ben op autoafstand van opge en tyfoon![]() ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
![]() | ![]() |
ah wie woont er vlakbij en gaat wel??? ---------------------------------------- tsjakka!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
degene die straks gaan reageren met 'ik ga'. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
het is bij mij wel dichtbij ik woon in Zaandam. ik zou niet weten met weie ik zou moeten gaan. Mn vrienden houden alleen van "commerciele rap" The game enz. mjah precies een week geleden gingen Opgezwolle en Beef hier ook optreden maar juist Opgezwolle gemist :< En t was gratis ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Is engel er ook op hiphophoorn ? | ||
Potential De Rigoureus Rappe Rijm Rapper |
![]() | ![]() |
Kan iemand me ongeveer uitleggen waar de rode steen is? Kom wel es in Hoorn want mn opa woont daar, maar woon zelf in Friesland en weet dus niet precies waar ik moet zjin? In het centrum ergens ofzo? Alvast bedankt iig! ---------------------------------------- We're all in this together | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Potential schreef op 09-07-2005 @ 16:10:29 Kan iemand me ongeveer uitleggen waar de rode steen is? Kom wel es in Hoorn want mn opa woont daar, maar woon zelf in Friesland en weet dus niet precies waar ik moet zjin? In het centrum ergens ofzo? Alvast bedankt iig! gewoon over het ijsel meer fierlje-jeppen dan kop je er wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2005 @ 16:17:39 ] | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
doe als je blieft ff serieus, en schrijf het ff goed, ik kan dan wel niet fries schrijven maar zie zo dat dit fout is, wacht maar tot Upnorth het leest...... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Potential De Rigoureus Rappe Rijm Rapper |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 09-07-2005 @ 16:12:53 [...] gewoon over het ijsel meer fielnjeppen dan kop je er wel Fierljeppen ![]() ---------------------------------------- We're all in this together | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Potential schreef op 09-07-2005 @ 16:16:39 [...] Fierljeppen ![]() gewoon grote stok kopen | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wat is de line-up? | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
tyfus man ik wil ook ik begin verslaafd te raken aan de nl hiphop scene! jammer dat me bankrekening het niet altijd toelaat ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Wie is er vanmidag geweest? de directeur van de gemeente rapte ook nog een stukje ![]() ---------------------------------------- tsjakka!! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Hm ik zie dit topic nu pas. Ik was er wel vorige week, dope middag / avond gehad. 's Middags locaal talent die me over het algemeen vrij positief wisten te verrassen, en na 7uur waren er optredens van Engel, Hux B & Dex, Tim (+Mike), NuClear Family en host Jiggy Djé. Dope inititatief, hopen op een volgende x. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |